Fijne ontvangst en uitgebreide uitleg, top!

Je kunt natuurlijk niet alles 100% uitleggen in een uur, maar er is een goede keuze gemaakt van de belangrijkste zaken en de rest is zelfstudie en dat is prima. Ook goed geanticipeerd op aanwezige echtgenote, blijf maar lekker voorin zitten, super

Helemaal top

Vriendelijke mensen, goede service. Zeer tevreden.

Buitengewoon positief!

Los van de adequate technische hulp, iets wat je normaliter mag verwachten van een (goede) Audi dealer, zeer correcte behandeling met goede informatie!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Mijn ervaring was weer een bevestiging van het vertrouwen in De Waal

Je weet, wanneer je naar De Waal gaat, wat er gaat gebeuren. Ze leggen dingen van tevoren uit en datgene dat beloofd wordt, wordt altijd nagekomen.

Slordige aflevering

Een week later dan beloofd hebben we onze auto opgehaald. Bleek echter niet te starten. Hoewel Remy ons vriendelijk heeft geholpen, zeer teleurstellend.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede service ook als niet alles gaat zoals verwacht

Door lever problemen van mijn trekhaak heb ik best even moeten wachten met wat andere praktische problemen echter door goede communicatie en vriendelijkheid is alles goed gekomen.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijk personeel, snelle en goede service. Duidelijkheid en vaste prijzen maken het een fijne ervaring.

Klasse service

Heerlijke manier om een auto te beleven en te kopen !

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Van begin tot het eind ben ik perfect geholpen door de vriendelijke medewerkers. Ik heb tijdens het onderhoud gebruik mogen maken van de werkplek, wat absoluut een fijne toevoeging is.

Afspraak snel gemaakt

Een afspraak snel gemaakt , een leen auto mee , de zelfde dag kon ik me bus alweer ophalen , super netjes en op tijd geholpen Trots op jullie Top ga zo door monteurs en alle andere mensen

Superieur service

Audi Q3 Sportback gebracht voor onderhoudsbeurt, balie medewerker keurig te woord gestaan wat er exact aan de auto is gedaan ,auto stond op de parkeerplaats en was keurig afgeleverd

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Fantastische serviceverlening en gezellig personeel

Altijd bereid mee te denken in wat kan en goed is voor de klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Altijd een prima service. Duidelijk en een overzichtelijke terugkoppeling wat er allemaal gebeurd is met de service beurt. Vriendelijk personeel.

Altijd netjes en correct

Auto voor beurt weg alles netjes en correct afgehandeld. Enige min puntje dit keer was een vervangende auto waar in gerookt was.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goed contact en super service

Ik had mijn Audi weggebracht voor onderhoud en een storing. Alles netjes gerepareerd en onder garantie zonder gedoe. En niet alles verliep vlekkenloos maar daar werden netjes excuses voor gemaakt. Gewoon netjes aangeven sorry liep niet zoals gepland. Kan gebeuren!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goede communicatie en service.

Vooraf een duidelijke prijsopgave gehad. Op de dag zelf contact gehad over aanvullende werkzaamheden. Duidelijke uitleg over de factuur gehad.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Alles word altijd netjes gemaakt. Ze zijn vriendelijk. En voor kleine dingen kan je snel langs komen

Super.

Heel goed telefonisch overleg wat er moest gebeuren aan onze auto. Wij konden rustig met Jaco praten en hij gaf goed advies. Alles is netjes uitgevoerd door de Waalauto groep zelfs auto gewassen. Dankjewel namens Rein en Petra Eegdeman.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Auto is goed maar de info op de site niet

De Cupra Leon sportstourer is een fantastische auto. Echter stond op de site 245Pk terwijl het kenteken en de werkelijke auto zelf 204Pk heeft. Op de site staat met dakraam en vervolgens heeft de auto geen dakraam. Hoewel het mail contact in het begin nergens op leek is dit later netjes gecorrigeerd met een telefoongesprek. De aflevering was erg vlot en ging super de man was aardig en de auto zag er goed verzorgd uit.

Service met hoofdletters!

Je voelt je meteen welkom, gezien en behandeld met dat beetje extra aandacht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Altijd soepel en perfect geregeld.

Eerlijke service en altijd netjes geregeld. De leaseauto kunnen we makkelijk afgeven, we worden op de hoogte gebracht van wat er wordt gedaan (wat tot nu toe nooit meer is dan regulier onderhoud) en de rekening wordt afgehandeld met de leasemaatschappij. Alles snel geregeld en duidelijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Je wordt altijd keurig en netjes geholpen en de gemaakte afspraken worden nagekomen!

Als wij vragen hebben of er moet iets gedaan worden aan onze Seat arona of Volkswagen sportsvan verloopt het altijd 100 % goed. Wij komen altijd in Druten, omdat die zaak het dichtste bij is voor ons. Zeer vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers! Chapeau!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Altijd staat het personeel voor je klaar

Al jaren komen wij als klant bij de waal. Van multivan tot caddy. Van cupra tot tiguan. Vooral het team van de bedrijfswagens zo fijn contact . Persoonlijk maak ik liever zelf persoonlijk afspraak voor mijn auto. Dat is in kader menselijk contact erg belangrijk. Dus top ploeg.

Goed geregeld

Eind vd dag mijn bus in geleverd. Huur auto stond betjes klaar en de volgende dag was mijn bus zoals afgesproken optijd klaar

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

15 augustus mijn bus op mogen halen bij Pieter van doorne in Druten, ik heb voor de Waal gekozen vanwege de verkoper, Pieter. Deze man heeft echt alles gedaan om mij in hun crafter te laten rijden. Can a tot z alles perfect geregeld, van afspraak 1 tot aan aflevering, en zelfs erna nog hoefde ik maar te vragen en Pieter regelde het. Ik heb zelf de bus op zondag kunnen afhalen zodat ik op maandag ochtend meteen aan het werk kon. Mijn volgende privé auto gaat ook hier gehaald worden.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.