Vertrouwde goede service.

Zelfs in deze drukke tijd werd er goed meegedacht om de auto zo vlug mogelijk te repareren voor de vakantie. Daarbij de service en deskundigheid die we gewend zijn van De Waal.

Prima service!

Aanschaf nieuwe multivan.

Geweldige Service!

Nadat wij onze eigen auto total los hebben gereden kwamen we terecht bij de Waal. Daar hebben we gekozen voor een lease auto. Door de goede service hebben we onze droomauto samengesteld. Tot onze auto beschikbaar was hebben we tot die tijd een huurauto gereden van de Waal. Alles is bij de Waal tot de puntjes geregeld, helemaal geweldig!

Vriendelijk en correct

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fantastisch en geduldig begeleid in de koop van een nieuwe VW

Prima begeleid bij het uitzoeken van mijn nieuwe VW, geduldig en voldoende tijd genomen. Aflevering vervolgens ook helemaal goed geregeld.

Ik ben uiterst tevreden

Als je de moeite en extra reiskosten voor lief neemt en 43 km van huis je auto in onderhoud geeft, dan moet je toch wel zeer tevreden zijn. Tevreden over het onderhoud, maar toch zeker ook over de klantvriendelijkheid en de gastvrijheid.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

De auto werd mooi gepresenteerd in een mooie ruimte. Altijd extra leuk om het doek weg te trekken. De uitleg had iets uitgebreider gekund. Vriendelijke verkoper.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geweldige service en attent gedrag

Het aankoopproces en de levering was geweldig. Auto zag er prachtig uit.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vrij jonge Skoda Fabia gekocht mét het meest uitgebreide afleverpakket dat mogelijk was. Helaas blijkt dat er een aantal zaken wel zijn afgevinkt, die gewoon niet op orde waren. Jaar later *nog steeds* bestaande issues, die tot dusver worden afgedaan met "hoort bij het model" en "kunnen we niet reproduceren". Escalatie, ook via Skoda, levert niets op. Tot dusver enkel vage toezeggingen en geen enkele garantie dat de issues ook werkelijk opgelost gaan worden. Treurig. Op hun eigen website enkel lovende reviews, maar de praktijk is een stuk weerbarstiger.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goed , informatief en erg vriendelijk snel aan een mooie lease geholpen

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Vervangend vervoer bij terugroep actie kan beter

Mijn auto moest voor een sw update terug naar de garage. De importeur vergoed de helft van de kosten van vervangend vervoer en de Waal was niet klantvriendelijk genoeg om de rest kosten voor eigen rekening te nemen. Inkoop technisch zal het minder dan de helft kosten. Jammer dat de Waal voor zo’n luttel bedrag -voor hun- de klantvriendelijkheid te kort doet.

Betrouwbare garage.

Komt afspraken na.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Reparatie , communicatie.. TOP!

Audi A4 gebracht voor reparatie. Prima advies, vriendelijk en dienstbaar! Communicatie en reparatie top! Netjes een vervangende auto aangeboden gekregen. Hier kan je je auto met een gerust hart achterlaten!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Altijd netjes en snel geholpen

Soepele dienstverlening, transparant en snel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goede service, snel geholpen.

Overleggen eerst wat het gaat kosten, goede service, top bedrijf.

Vriendelijk en kundig personeel

Fijne ervaring. Remi na uitgebreid de tijd voor ons. Fijn ervaring

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Goede service en altijd vriendelijk

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Super, altijd vriendelijk. Ik was mijn afspraak vergeten en werd tussendoor gepland

Goede en betrouwbare dealer

Afspraak is afspraak. Denken mee met de klant.

Helemaal prima!

Een onderhoudsbeurt moet gewoon goed en soepel zijn. Afspraak digitaal maken is handig. Keurige informatievoorziening. Nette ontvangst. En als bonus een schone auto. Dan blijft er niets meer te wensen. Tot de volgende keer…

Hele goede service !

Toen ik aan het rondkijken was voor onze t roc kwam uit bij Erik. Hij is de enigste die mij zo goed heeft geholpen tegen over de andere bedrijven!

Positieve ervaring

Positief

Prima service!

Fijn bedrijf om de auto te brengen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Altijd vriendelijk te woord gestaan, meedenken.

Al jaren vaste klant, niets op aan te merken.

Goed geholpen.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.