Zeer vriendelijke attente medewerkers

Verkoopadviseur Bram Limburg heeft me meerdere keren telefonisch erg vriendelijk geholpen. Ook een filmpje die hij stuurde toen ze de auto hadden ontvangen vond ik erg attent. En tenslotte bij aflevering correcte uitleg. Al met al een prima ervaring. Met vriendelijke groeten, Harm Ypma

Helemaal top

Prima ervaring, netjes en deskundig geholpen. De aflevering ook erg goed verzorgt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Top ervaring, professioneel en to the point!

Goed ontvangen, professionele en snelle uitleg, waarbij goed rekening wordt gehouden met wat ik als gebruiker nodig heb.

Prettig geholpen, alles goed geregeld

Prettig geholpen, alles goed geregeld

Goed en alles duidelijk

Alles volgens afspraak en geen verrassingen. Super goed. Ga zo door.

Fantastisch!

RDW heeft de levering vertraagd maar de Waal loste dit perfect op!

Fijn bedrijf qua contact

Onze auto nu voor de tweede keer voor een beurt naar Tiel. Eerste keer werd deze opgehaald voor wat checkups. De tweede keer bleek er een servicebeurt gedaan te moeten worden. Echter had dit al bij de 1e controle plaats kunnen vinden. Want dat ziet men in het systeem. Aangezien wij niet in de buurt van Tiel wonen was dit niet heel fijn. En nu moeten we over een paar maanden weer terug voor checks die niet verholpen zijn bij de eerste controle en geen tijd voor was bij de 2e afspraak. Naar ons idee kan dit efficiënter voor klanten die niet in de buurt wonen. Een puntje van aandacht. Verder is het contact heel fijn en wordt er snel gereageerd op mails.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status de werkzaamheden aan je auto.

Er is een prettig systeem waarin ze je berichten over de status van de werkzaamheden aan de auto. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Keurig netjes weer apk doorlopen

Zeer nette en correcte service. Binnen de gevraagde tijd mijn golf weer klaar om mee te nemen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Top! service en kwaliteit.

Snel geregeld en eerlijk overleg over de kosten en werkzaamheden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Snel, duidelijk en klantgericht.

Goede service, overleg over de werkzaamheden qua onderhoud en snel geregeld.

Prima verlopen zoals altijd

Er valt niks op te merken aan de service, gewoon goed zoals altijd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Mijn Audi a3 is vandaag bij Audi de Waal Geldermalsen geweest voor de Longlife Onderhoudsservice. Ik werd op een prettige manier geholpen, kreeg goede en belangrijke informatie over mijn auto en het bedrijf is netjes, gezellig en klantvriendelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Prima service voor een prima prijs

Mijn auto moest voor gepland onderhoud naar de garage. Na een digitale aanmelding bracht ik in de ochtend mijn auto, die vriendelijk in ontvangst werd genomen. In de namiddag stond mijn auto volgens afspraak zonder onverwachte kosten weer klaar. Top!

Voortreffelijke en snelle service

Na beurt wordt de auto ook nog netjes gewassen. Zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Top Lifelong onderhoudsbeurt voor Polo

Fijn dat de Polo weer een jaartje meekan. Offerte vooraf aan werkplaatsbezoek online getekent. Handig, dan is de wachtijd korter bij aflevering van de sleutel. Ook direct een inruilvoorstel meegekregen voor een nieuwere auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goed geholpen door vriendelijk personeel!

Vanaf het eerste gesprek goed geholpen met de wensen die ik/wij hadden m.b.t. een nieuwe auto. Vriendelijk personeel die rustig de tijd neemt om uit te leggen en te adviseren wat het beste is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Fijne auto doet wat ik ervan verwacht had .

Heb nog niet veel kilometers gereden maar tot nu toe dik tevreden. Wel moet ik nog veel ontdekken ,want mijn vorige auto was al heel wat jaartjes oud met veel minder elektronica maar dat is ook wel weer leuk. Goed geholpen door Remy blij mee. Hans

Snelle en professionele service

Volkswagen Tiguan in minder dan 1,5 uur onderhoud gepleegd.

Keurig en goed communiceren

Afspraken word ik aan herinnerd.. daarnaast is de communicatie van de medewerkers helder en klant vriendelijk.

Correct, vriendelijk, efficiënt

Tijdig geïnformeerd en eenvoudig afspraak gemaakt op prima termijn. Attente herinneringen per mail. Vooraf duidelijkheid over kosten. Keurig telefoontjes overdag over extra te verrichten werk en tijdstip van afhalen. Auto gewassen en uitleg over kosten, die ook nog lager uitvallen dan vooraf gemeld. Wat wil je nog meer?

Top service!

Auto voor apk, olieservice en remvloeistof wissel gebracht. Tijdens het wachten een goede werkplek gekregen met goede wifi en koffie. Duidelijke uitleg gekregen over de werkzaamheden aan de auto inclusief uitleg waarom bepaalde acties moeten (zoals remvloeistof vervangen). Fijn om alvast de prijs te horen voordat je direct moet betalen, omdat dergelijke afspraken vaak gepaard gaan met hogere prijzen en je op die manier niet bij de kassa staat te ‘hannesen’.

Keurig afgehandeld

Als gedaan zoals omschreven

Een uiterst prettige ervaring

Vanaf eerste contact tot aan de aflevering met Mark Biemans fijn contact gehad. Vriendelijk behulpzaam en meedenkend onze Polo RLine. Aanbevelingswaardig TOP!!!!!!

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.