Daarom wil je klant zijn.

Gewoon alles gedaan wat afgesproken is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Wordt gelijk zo spoedig mogelijk opgelost.

Directe service als wij problemen hebben met 1 van onze 20 Caddy,s die wij hebben rijden. En wordt altijd zo spoedig mogelijk opgelost als dit mogelijk is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Nou wat denk je van een TOPSERVICE

Vriendelijk personeel. Allemaal vakmannen. Staan je altijd te woord. Geven je auto een hele servicebeurt .

Vriendelijk en goed geholpen

Fijne service, duidelijke kosten en vriendelijke medewerkers

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Duidelijk en weet waar ik aan toe ben

Mijn E Golf is voor onderhoud en APK gegaan waar bij ik duidelijk een kosten overzicht kreeg en ik ook ben gebeld voor advies punten en afstelling van mijn verlichting voor de APK goed keuring dit eerst mij duidelijk medegedeeld en ook verholpen de advies punten besproken en geen actie voor nu. Erg tevreden over de info en de goede service beurt met APK

Gewoon goed

Kundig en correct

-Op tijd een mail dat de auto naar de garage moet voor een servicebeurt. -Keurige offerte -Vriendelijk personeel -Ruimte om te wachten

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Geweldige auto dealer zijn zeer vriendelijk

Geweldige auto dealer zeer vriendelijk

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

De Waal neemt de tijd tot aan je in je nieuwe auto rijd!

Vanaf je eerste bezichtiging in de showroom tot aan je de sleutels overhandigd krijgt is het een feestje. De Waal neemt alle tijd voor je en geen vraag is teveel. Meerdere proefritten, bespreken van opties, allemaal geen probleem. Meerdere offertes om even rustig over na te denken en telefonisch te bespreken of nog aan te passen worden direct opgevolgd. Top service.

Een warm nest

Fijne garage waar je doormiddel van een afspraak fijn geholpen wordt. Onder het genot van een kopje koffie en de krant kun je daar wachten tot je auto klaar is. Ook is het fijn dat je op de hoogte wordt gehouden als er iets met de auto is en je terplekken een offerte krijgt wat evt vervangen moet worden.

Netjes en correct

Online in de planning gezet.Ideaal.Herinnering gekregen vlak voor de afspraak. Bij brengen was alles bekend en vlotte afhandeling. Netjes gebeld dat de banden bijna op waren en of we die wilde laten vervangen. We besloten dat te doen.Prijs was goed. Volgende dag auto gehaald.Stond te glimmen in de zon en zelfs van binnen gezogen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Zo wil een klant zich thuis voelen.

Waar moet ik beginnen? De gehele weg van het uitzoeken van de nieuwe auto is feest geweest. Het begon bij het eerste telefoon gesprek,de manier waarop er meegedacht werd is gewoon geweldig. Dan kom je in Tiel en wordt hartelijk ontvangen door in dit geval Boas en dan begint het echte feestje. Eerst een zeer interessant gesprek over de te rijden auto en waarom deze keuze,het rijden in de auto (Kamiq Monte Carlo) en bij terugkomst evalueren en dan rijden in de Octavia(wat na wat wikken en wegen)onze keus is geworden. Dan begint het wachten! We werden perfect op de hoogte gehouden van het proces tot het telefoontje kwam dat de auto niet geleverd kon worden , en wederom werd dit perfect opgelost door Boas. Dan de grote dag dat je een mail ontvangt met de mededeling in een super leuke video dat de auto in Tiel staat. (Video gaat viral binnen ons bedrijf) Dan het telefoontje dat de auto klaar staat(wederom super vriendelijk) in dit geval door Remi. Nog een geweldige kerel die weet waar hij over praat. Leuke en heldere uitleg die exact aan sluit bij de info vanuit Boas. Een topteam. Ik kan nog wel eventjes doorgaan maar het was gewoon zeker de moeite waard. Dankjewel heren.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Van A tot Z perfect geregeld !

Mijn 6e Golf ( nu Golf 8) aangeschaft bij De Waal in Tiel, top qua informatie, verloop van offerte, aankoop en levering.

Topbedrijf

Super vriendelijk geholpen en fijn zaken kunnen doen.

Super klantvriendelijk personeel

Keurig geholpen. Bij de Waal ben je geen nummer. Personeel heeft tijd en aandacht voor jou als klant

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede service en aandacht voor eventuele problemen

Huur auto stond al klaar. Auto snel weer kunnen ophalen nav bezoek garage. Prettig geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Vooral prima te woord gestaan

Het begon wat vervelend omdat ik aangevraagd had zo vroeg mogelijk voor 8 uur mijn auto kon inleveren en toen was de monteur die mijn auto zou maken er pas om 8 uur. Deze stond mij echter heel vriendelijk te woord net als de persoon die de leen auto voor mij gereed gemaakt heeft. De auto was ook lekker optijd weer klaar wat mij en de middag minder tijd koste en de rammel is uit mijn auto top monteur want hij wist binnen 2 minuten wat er aan de hand was en heeft het na tevredenheid opgelost !!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Plezierige momenten, van offerte tot aflevering.

In de aanloop naar een nieuwe lease auto kwam ik voor een voorraadauto (Superb Combi sportline) bij jullie terecht. Plezierig contact, goede bereikbaarheid en fijne service droegen bij tot de daadwerkelijke aankoop. Dank je, Boas. Maar ook de aflevering was goed voor elkaar en de auto bevalt top! Dank je, Remy. En uiteraard ook het gehele team van Skoda De Waal bedankt.

Correct

Juiste ontvangen en correcte terug Koppeling

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goede service, duidelijk en vriendelijk personeel

Maken van een afspraak gaat makkelijk online. Fijn dat eraf en toe een reminder wordt gestuurd. Van te voren is duidelijk wat er gaat gebeuren en wat t gaat kosten. Ontvangst door vriendelijk personeel. Werkzaamheden netjes op tijd klaar. Ook een aantal extra reparaties op tijd klaar. Er was een foutje in de factuur die ik thuis pas zag. Dat is de volgende dag na een belletje door mij rechtgezet.

Prima volgens afspraak

Volgens afspraak duidelijkheid vooraf. Vriendelijk en hulpvaardig geholpen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Ben prima geholpen. Netjes prijsopgaaf gehad. Extra werk werd duidelijk uitgelegd. En bij ophalen was m’n auto ook nog gewassen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Prettig contact, onderhoud volgens afspraak

Digitaal en per e-mail duidelijke informatie over de werkzaamheden en tijdsafspraak . Als service de auto gewassen en meedenken over halen en brengen ! En nog een leuke attentie ook .

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Je auto krijgt een klasse behandeling

De auto moest voor groot onderhoud. Hoewel ik moet wennen aan het digitale stuk zijn personeelsleden altijd zeer correct. Wij komen er graag met ons volkswagenpark.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goed geholpen, niks op aan te merken

Voor de aankoop van mijn eerste auto ben ik erg goed geholpen.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.