Geweldige service, we waren iets te laat op onze afspraak maar dit was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel die je snel helpt, blij mee

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Gisteren de auto gebracht voor een beurt en bandenwissel. Goed ontvangen, huurauto stond klaar. ‘s middags een sms en een telefoontje dat de auto weer klaar stond

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

De Waal maakt van een auto ophalen een feestje!

Heel fijn en vriendelijk ontvangen waarna we middels een doek, zelf onze nieuwe auto mochten onthullen! Wat een feestje. We kregen duidelijke uitleg en vertrokken met een prachtige auto en een flesje wijn.

Uitstekende oplevering

Fijne ervaringen en prima opgeleverd. Na een koude ervaring bij mijn vorige dealer is dit een verademing.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Goed geïnformeerd en snel de onderhoudsbeurt gedaan

De onderhoudsbeurt is vrij snel gedaan tezamen met een APK keuring. Via een mail ontving ik nog extra uit te voeren werkzaamheden waarvoor je een akkoord moest geven. Helaas te snel voor akkoord getekend. Een nieuwe knoopcelbatterij was niet nodig geweest en vervangen kan ik zelf indien nodig. Ik heb toch liever een telefonisch overleg. Dan kun je mondeling overleggen.

Klantgericht en vriendelijk.

Sinds de aanschaf van deze auto, 8 jaar geleden. Wanneer de auto voor een beurt in de garage staat, wordt er sltijd klantgericht en vriendelijk te woord gestaan.

Super service

Contact verloopt heel goed. Tijdens de controle en apk keuring keurig op de hoogte gehouden en duidelijke afspraken kunnen maken. Super fijne service!

Vakmanschap is meesterschap

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

De Waal Autogroep heeft vanaf het maken van een afspraak tot en met het overhandigen van de sleutel

De medewerkers hebben me vriendelijk en dienstverlenend uitstekend geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Prettige manier van omgang tijdens aankoop van mijn auto!

Rick is een fijne verkoper, komt rustig over. Geeft alle genegenheid om vragen te stellen en om stukje te gaan proefrijden. Geen gepush , komt vertrouwd over . Aflevering was goed en alle afspraken zijn nagekomen.

5 sterren service

De Waal Autogroep ontzorgt, medewerkers zijn deskundig, goed bereikbaar en tijdens een servicebeurt word je uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen èn wanneer je auto weer keurig voor je klaar staat, gewassen en wel! Terecht 5 sterren waard!

Vakkundig vakmanschap.

Top geregeld allemaal. Auto smorgens opgehaald in tilburg. buiten garantie een spiegel lampje gemaakt. Alles nagekeken en smiddags de auto weer terug gebracht naar Tilburg in de garage gezet en alles weer afgesloten. Top top top

Gewoon fantastisch!

Ik moest voor het eerst naar een andere locatie van de Waal Autogroep gezien mijn vaste locatie vol was. Op de locatie in Druten ben ik goed geholpen door het personeel! Ze zijn vriendelijk en houden je goed op de hoogte van de werkzaamheden!

Zeer professioneel

Deskundige medewerkers geven perfecte uitleg

Voor herhaling vatbaar

Wij hadden een auto op de website gezien. Heel makkelijk via de chat een afspraak gemaakt. Leuke en een informatieve gesprek gehad met Bram. Ook hebben we meteen een proefrit mogen doen. Het verliep allemaal vlot en makkelijk. Wij raden iedereen Waal Autogroep aan!

Flexibel en service gericht

Wij hebben onze auto in onderhoud bij de Waal. We ervaren de service altijd als prettig. Last minute nog zorgen voor vervangend vervoer is bijvoorbeeld geen probleem.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Zeer klantvriendelijk, snelle service en erg behulpzaam

Bij De Waal een occasion aangeschaft. Bij oriëntatie op de site webformulier ingevuld, supersnel teruggebeld, meteen een scherpe offerte voor de inruil van huidige auto en direct zonder aarzelen van de verkoper een proefrit kunnen maken. Veel extra service mbt een set winterbanden met velgen. Rustige, prettige verkoper en snelle afspraak voor aflevering. Ook bij de aflevering zelf opnieuw vriendelijke en servicegerichte ontvangst. Goede uitleg bij de functies van de auto, koppeling telefoon etc. Ook nog een leuke attentie ontvangen bij de aflevering. Ook de administratieve afhandeling, vrijwaring etc heel soepeltjes. Tot nu louter positief over deze dealer. Uiteraard moet ik afwachten of mijn gekochte Skoda goed gaat bevallen en de auto veel plezierige en zorgeloze kilometers gaat opleveren, maar de voortekenen zijn goed. Dank Peter en Remy voor de begeleiding.

Weer perfect

Zoals gebruikelijk, alles op tijd, perfecte communicatie, zeer vriendelijk personeel. Ze doen echt het woord "service" eer aan!

5 sterren

Uitstekend dit is voormij al 20 jaar de ervaring, de VW techniek is daar debet aan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Relaxed, snel, eerlijk en duidelijk

Garage waar een prettige sfeer hangt en waar ze de tijd nemen om je goed te informeren. Wij wilde elektrische gaan rijden, we kregen het eerlijke verhaal, dus geen gladde verkooppraatjes maar ook de min punten werden goed overgebracht. De auto is zeer snel geleverd. De communicatie is duidelijk en men reageert snel. Wij zijn blij!!

Redelijk

De auto stond keurig klaar helemaal kant en klaar dacht ik maar alleen ontbrak er de navigatie die er wel in had moeten zitten . Dit vind ik toch wel slordig het gaat niet om een paar honderd euro die je uitgeeft toch een min puntje . Voor de rest is het afleveren prima gedaan

super!!!

klantvriendelijk, goede service, snel geholpen

Afhandeling matig

Auto gekocht en aan de verkoper aangegeven dat er geen verbandtrommel, gevarendriehoek etc. niet aanwezig was in de auto. Verkoper geeft aan dat dit wordt aangevuld bij de aflevering. Echter bij de aflevering was niets aangevuld. Slechte zaak. Het instellen van hoofd gebruiker lukte mij niet helemaal. Gisteren met de verkoop gebeld en ik wordt door degene die de aflevering heeft uitgevoerd worden terug gebeld. Echter tot op heden nog niets gehoord. Handleiding in een vreemde taal. Toezegging dat de Nederlandse handleiding wordt opgestuurd. 06-2023. Nu heeft de Skoda helpdesk mij prima geholpen.

Een beleving.

We zijn fijn geholpen bij de aflevering van onze ‘nieuwe’ auto. Een reveal als of het om een spiksplinternieuwe auto ging. Hij nam ook de tijd om de belangrijkste zaken van de auto uit te leggen.

Deskundig en behulpzaam

Goede ontvangst, en goede begeleiding in de afhandeling. Uitleg over de auto was heel duidelijk. Auto is goed afgeleverd, hartstikke schoon, volle tank en accu. Top service

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.