prima aflevering van de auto, uitleg compleet en duidelijk

prima.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Alle tijd van de wereld.

We kregen alle tijd vd wereld, kwam voor een T-roc maar uiteindelijk viel mijn oog op een T-cross. Alles was mogelijk, veranderen van auto voor de proefrit alles uitleggen over de auto. En de tijd nemen en meedenken rond om financiering Het was ook nog eens gezellig!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Waardeloze service en belabberde communicatie

In de zoektocht naar een bedrijfswagen, voor mijn ZZP onderneming, ben ik terecht gekomen bij De Waal Autogroep Tiel Bedrijfswagens. Met veel blijdschap heb ik mijn bedrijfswagen hier gekocht, een grote aankoop. Bij het ophalen van de werkbus, komen we met elkaar erachter dat de sleutels voor de bijrijdersbank ontbreken. Deze zouden worden besteld door De Waal. Helaas gebeurde dit maar niet. Ik heb meerdere malen contact gezocht en ben persoonlijk ook langsgegaan om te informeren naar de bestelstatus van de sleutels. Na weken wachten, blijkt er helemaal geen actie ondernomen te zijn om te sleutels te bestellen en krijgen we een kort excuses voor de situatie. De sleutels zouden nu echt besteld zijn en verstuurd naar ons. Anderhalve week verder - na het versturen - en nog steeds geen sleutels ontvangen of reacties op mails hierover. Wij zijn zeer teleurgesteld in de service die hier geleverd wordt. Na enig wachten uiteindelijk toch een reactie gekregen dat het slot besteld was en gemonteerd moest worden, dit kon bij de vestiging in Tiel of bij de vestiging in onze eigen woonplaats. Wij kozen voor het laatste en vroegen om notificatie als het slot bij die garage was afgeleverd. Opnieuw geen reactie. Na meerdere dagen wachten, waren wij het zat en ben ik naar de vestiging in onze woonplaats gegaan. Wat bleek? Het slot was al geleverd, maar zonder enig bericht voor de werknemers daar. Kortom: niemand wist voor wie het slot was, wat ze ermee moesten doen of hoe de montage uitgevoerd moest worden. Na overleg, zouden de werknemers contact opnemen met vestiging Tiel om te informeren hoe deze situatie aangepakt moest worden en daarna contact opnemen met mijn man. Ook nu wordt de afspraak niet nagegaan en is er geen contact opgenomen met mij. Om te zeggen dat we teleurgesteld zijn in de service en communicatie vaardigheden van dit bedrijf, is vriendelijk uitgedrukt. Een ding weten wij wel zeker, wij komen niet meer terug voor onze auto’s.

Super klantvriendelijk!!

Leuk dat ook de aanschaf van een 2de hands auto met zoveel zorg is omringd!! Hetwas een feestje, dank Remy

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goed geholpen en fijne auto gekocht

Gesprek met verkopen was goed. De communicatie tot het ophalen verliep ook goed. Fijne auto gekocht

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede service. Afspraken worden nagekomen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Dienstverlening was prima, moest wel bellen waar de factuur bleef

De ontvangst en de kans om proefrit te maken waren prima. De uitleg van de mogelijkheden waren duidelijk. De afhandeling was helaas wat traag, moest zelf bellen waar de factuur e.d. bleven

Keurige communicatie en service

De auto is keurig gerepareerd, er is goed gecommuniceerd. En als extra verrassing is de auto ook nog gewassen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Alles zeer goed geregeld!

We hebben met veel plezier een nieuwe auto aangeschaft bij De Waal. De verkoper dacht heel goed met ons mee en samen met hem hebben we een goede keuze kunnen maken.

Eind goed al goed

Mijn volkswagen vertoonde technisch moeilijk oplosbare problemen. Vandaag een nieuwe ID-3 afgehaald. Door goed mee te denken door het volledige team van de Waal autogroep, is dit alles goed en naar volle tevredenheid opgelost. Een dikke 10 en dat op 29 december. Vandaar de titel eind goed al goed. Bedankt

Klantvriendelijk en professioneel

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud graag naar De Waal autogroep in Tiel. Ik wordt daar hoffelijk en accuraat geholpen en op die dag dat ik vergeten was dat mijn auto voor af te leveren voor onderhoud heeft men flexibel het onderhoud iets later op de dag alsnog kunnen uitvoeren. Voorzieningen zijn prima om ter plaatse te werken terwijl het onderhoud wordt uitgevoerd!

Fantastisch ervaring.

Zowel met de aankoop van onze ID 5 met Bram Limburg en aflevering van onze auto met Bram en Remy den Hartog. Deze 2 mannen zorgden ervoor dat wij met een grote glimlach op onze mond naar huis gingen in onze ID 5.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Klantvriendelijk en professioneel in 1 !

De Waal is een klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Dat blijkt uit vriendelijk te woord staan, denken in oplossingen en afspraken nakomen. Voor De Waal misschien vanzelfsprekend, maar dat vind je lang niet overal meer.

Erg klantvriendelijk

Wij werden goed te woord gestaan, duidelijke en vriendelijke communicatie. Wij zijn erg blij met de nieuwe auto.

goed en professioneel geholpen

keurig volgens afspraak nieuwe Caddy geleverd en oude ingeruild . Voor de 4 keer een auto gekocht via Jeffrey alles weer super geregeld .

Echt een kerstgeschenk!

Een warm onthaal door een enthousiaste verkoper en de oplever specialist, vlak voor Kerstmis. De onthulling van de auto en het enthousiasme zorgden dat de aankoop bij De Waal top werd afgesloten. Inmiddels de eerste kilometers gereden en tevreden over de aankoop. Fijne dagen! Voor mij een extra kerstgeschenk dit jaar

contact beleefd, beetje duur

zie boven

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Perfecte service op een zaterdag onderweg naar Frankrijk

Toen we uit Amsterdam vertrokken opweg naar Frankrijk met onze VW Passat variant, brandde plotseling het lampje van de front assists. Dat betekent dat de cruis control niet werkt. Wat te doen? Besloten om te kijken welke VW garage we onderweg zouden tegenkomen en zo kwamen we bij De Waal Autogroep Gorichem terecht. Eenmaal aangekomen, werden we vlot behandeld en konden we even zitten met en kopje koffie. De fout was niet ernstig en de foutmelding verwijderd en zo konden wij weer onze reis voortzetten. Super dat we zo netjes en vlot behandeld werden, terwijl we geen klant waren. Alle lof voor Mika op de receptie en het aanwezige werkplaats personeel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Ik wordt vriendelijk en adequaat geholpen

Auto voor terugroepactie gebracht. Vervangend vervoer stond klaar. Op tijd weer klaar. Vriendelijke mensen aan de balie

Uitstekend geholpen

Ben uitstekend geholpen met pech aan me auto. Goede en fijne contact met werkplaats. Zeker een aanrader

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Prima bedrijf. Alles conform afspraak.

2 nieuwe ID4's aangeschaft. Alles snel geregeld conform afspraak. Auto's zeer netjes afgeleverd op locatie!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Heel fijn en klantgericht geholpen

Wij hebben afgelopen zaterdag onze auto opgehaald en werden ontzettend leuk en goed ontvangen. Alles was al geregeld en al het personeel in de showroom feliciteerde ons, iedereen wist ervan. Zo leuk dat iedereen betrokken was. Leuke ervaring dat er een hoes over de auto lag en er een bordje stond met onze namen erop. Echt heel leuk! Dank vooral aan Cas die ons heel goed begeleid en geholpen heeft.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zonder gedraal, naar de Waal, waar ik nooit baal.

Goede service en vakmanschap, en plezierig geholpen. Mooi bedrijf.

probleem goed opgelost.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Goede service en vriendelijk personeel

Zowel telefonisch als fysiek word je goed en vriendelijk geholpen. Wij zijn tevreden over de service.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.