Geslaagde aankoop!

Wij zijn bij garage de Waal in Gorinchem heel fijn geholpen door verkoper Daan vd Meijden. We hebben eerst een proefrit gemaakt in een Audi A3 en waren hier gelijk weg van! Goed gesprek en fijne onderhandeling met Daan gehad en de auto gekocht! We zijn er erg blij mee, supergarage!

Slechte administratie

De communicatie en administratie was uitermate slecht van deze vestiging. Wij boden een vw aan maar helaas was die niet meer te repareren. Wij waren in onderhandeling over aanschaf van een occasion en hadden een proefrit geboekt maar ineens was deze auto verkocht. Terwijl de auto in de garage stond ging er teveel dagen overheen voordat er gekeken werd of de auto te repareren was. Gevolg: dure rekening van huurauto

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Goed contact en fijne zaak

Nogmaals Super bedankt voor alles, was fijn en goed contact. En de auto rijdt echt fantastisch

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geen uitleg over elektrisch laden en verkeerde instellingen

Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen. Alleen de essentiële dingen voor het rijden in een elektrische auto werden niet uitgelegd. Waardoor ik vervolgens met het laden de stekker er niet uit kreeg en de ANWB er aan te pas moest komen. Volgens de monteur was de auto ‘volledig de weg kwijt’ met behoorlijk veel storingen in het systeem. Een volledig reset met het loskoppelen van de accu was de enige manier om de stekker los te krijgen. Wat tot gevolg had dat er nog meer storingen kwamen in het systeem. En ondanks dat er ruim de tijd werd genomen voor de aflevering, is de auto niet correct voorbereid hiervoor. Omdat de vorige eigenaar nog steeds als hoofdgebruiker van de auto stond ingesteld. Ook zijn gegevens stonden er nog in…. Gelukkig wel vervangend vervoer gekregen om mobiel te zijn dit weekend. Maar hier zit je niet op te wachten een dag na de aflevering. Erg vervelend.

Uitstekende begeleiding van Niels Hakkers bij de aankoop van de audi TT

Niels heeft ons heel vriendelijk en rustig begeleid bij de aankoop van de Audi TT. We zijn heel blij met de support die we gekregen hebben, ook toen we een issue hadden de dag na de aankoop. In samenvatting, prima eerste ervaring met De Waal autogroep via Niels Hakkers.

Uitstekend geholpen door Daan vd Meijden

Met zijn deskundigheid en klantvriendelijkheid heeft Daan mij prima geholpen.

Auto kopen een feestje

Een auto kopen is altijd iets speciaals. Het is een grote aankoop en natuurlijk kom je altijd aan de "onderhandel tafel". Je hoopt altijd dat dat een proces is waar de overkant van de tafel begrijpt dat het voor hen dagelijkse kost is, maar voor jou eens in de zoveel tijd. Als blijkt dat je de auto net zo makkelijk kan kopen als je ook je boodschappen kan doen, dan denk ik dat je met een gastvrije dealer terecht bent gekomen die je serieus neemt en dit ook begrijpt. Eerlijkheidshalve is dit de eerste keer dat in mijn ogen de dealer dit echt begrijpt. Met een mooi cadeautje voor de jongste bijrijder (5) op de koop toe.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Fijne auto, slechte service bij aflevering en koop

Tijdens verkoop, dingen beloofd, niet na gekomen. Duur afleverpakket gekozen. Maar enorm veel spijt van want pakketdeel is niet of slecht geleverd.( slecht gepoetst, van binnen niet helemaal schoon, geen volle tank). Vanaf het moment dat de deal gesloten werd, heb ik zelf al het initiatief moeten regelen qua communicatie en werd er onduidelijk en laat gereageerd Auto werd thuis afgeleverd. Maar was een zeer slechte ervaring. # Auto werd op de stoep geparkeerd, en de sleutel werd afgegeven. # Bij aflevering waren geen eigendomspapieren papieren, dus feitelijk mag je er dan niet mee rijden. # Apk papieren, reserve sleutel moesten we zelf ontdekken ergens in de auto. # Bij inspectie bleek de spiegel defect. (Kan gebeuren onderweg, maar rij dan terug naar de garage). # Op de suggestie om de auto terug te brengen, dat kon niet. Er werd niet naar ons geluisterd. De man vertrok. Weer heen en weer bellen. Spiegel en papieren, zijn aan het eind van de dag geregeld en konden we de auto ophalen. Na afloop paar keer gebeld over dat we dit een teleurstellende ervaring vinden. En dat we gezien de slechte levering van auto en pakket onderdelen een mindering op het pakket wilde.Gaf de verkoper aan dat het repareren van de spiegel een goede en snelle service was. Meer kon er niet gedaan worden. Geen aanrader. De volgende auto komt ergens anders vandaan.

Wat een vooruitgang

2 weken geleden mijn Skoda Octavia op mogen komen halen. Heerlijke auto en wat een vooruitgang met wat ik had. Prima uitleg gehad en alle afspraken zijn keurig nagekomen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fantastisch geholpen vanaf de aanschaf tot de eindelijke levering van onze prachtige Kodiaq

Het aankopen van onze prachtige Skoda Kodiaq is heel fijn verlopen. Een zeer goede customer experience van begin tot eind. We kregen een goede prijs voor onze oude auto en de nieuwe Skoda kon ook nog eens eerder bij ons geleverd worden dan de planning eigenlijk toeliet. We konden daardoor op vakantie met de nieuwe auto en dat was wel zo fijn. Senna Verwoerdt heeft ons in het hele afhandelingstraject continue op de hoogte gehouden en hij was erg betrokken, dit gaf ons een gevoel van vertrouwen. We konden ons daardoor puur focussen op het leuke aspect van het kopen van een nieuwe auto, dank daarvoor!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Zeer kundig en goed geholpen

Persoonlijke aandacht, tijd en uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Leuke aflevering ook al betreft het een occasion

Bij de Waal autogroep een occasion Golf 8 ehybrid gekocht. De aflevering ging in twee stappen. Je koopt de auto bij de verkoper. De product genius levert hem af. Leuk concept. Prima geholpen. Ja, je wilt altijd meer voor je inruiler ontvangen. Enfin. Vwb het afleverpakket: interieur - prima. exterieur - ruim voldoende. Ondanks aangeven / vragen om wat additionele spullen (w.o. banden reparatie set) zaten die er op de dag van aflevering niet bij. Fijne kleine vestiging.

zeer goed

qua koop en begeleiding tot en met aflevering waren zeer goed

Heel zorgvuldig en klantgericht

Zowel het gesprek over de eventuele aankoop als de gevraagde informatie achteraf zijn zorgvuldig behandeld op een op de klant gerichte wijze. Compliment! Ook de aflevering vond prettig, feestelijk en deskundig plaats. Al met al: uitstekend verzorgde en prettige behandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fijne begeleiding bij verkoop.

We werden zeer vriendelijk geholpen bij de koop en er was ook sprake van nazorg. Bij verkoper Niels kom je nog eens terug!

Zie onderstaande uitgebreide tekst

Wij zijn vol lof over behandeling door uw personeel. Echter er was een moment wat erg pijn deed. Op donderdag ochtend een offerte in de mail voor een T-Roc, direct een afspraak gemaakt, via Gorinchem en Zaltbommel, voor een bezichtiging in Zaltbommel, dezelfde dag om 2 uur. Zijn we om 2 uur in Zaltbommel is de auto om 13.55 uur verkocht. Ik begrijp dat een automaat snel verkoopt, maar laat a.u.b ruimte om te bezichtigen en een keuze te maken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zeer goed geholpen en een zeer net afgeleverde auto

Zeer goede ervaring met de verkoper, auto is netjes afgeleverd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super teleurgesteld en zeer slechte aflevering gehad

Onze derde VW Polo gekocht bij De Waal Autogroep. Helaas was deze derde keer een ware teleurstelling. Een zeer onervaren jonge medewerker weet niet hoe hij een beleving van een nieuwe gebruikte auto moet overbrengen naar de klant. De auto stond buiten in de regen en onder het zand. Bij de vorige twee keer (1x gloed nieuwe VW Polo en 1x ook een gebruikte VW Polo) stond de auto netjes binnen afgedekt onder een deken. Verder deed deze jonge medewerker ook geen moeite om er een speciale gebeurtenis van te maken. Na de gebruikelijke koffie en betaling was het hier zijn de sleutels en zijn er nog vragen! Vervolgens niets gemeld over de mobiliteitservice die bij de prijs was inbegrepen en ook geen bewijs van uitgevoerd onderhoud, pas dagen later nadat we daarom gevraagd hebben. Tevens was de brandstof niet conform afspraak half vol getankt. Dit is ter plekke na onze klacht naar tevredenheid hersteld. Teleurgesteld hebben we de auto meegenomen, maar een feestje wat het had moeten zijn is het helaas niet geworden. Toch jammer, je geeft veel geld uit en dan mag je toch wel een goede aflevering krijgen?! NB Deze recensie heeft niets te maken met de aankoop van de auto, De verkoper (Niels) van deze VW Polo was zeer deskundig, correct en vriendelijk. De deal werd snel gesproken en daar zijn we wel heel blij mee. Tip aan de Waal, zorg dat je de aflevering ook door een ervaren medewerker laat doen, die er voor iedere klant een feestje van maakt.

Onprofessionele verkopers

Ik heb vrijdag 29 september een Golf 8 voor €19.500 euro gekocht. We hadden voor de aankoop wat dingen doornemen zoals wat er allemaal in de auto zou zitten. Ik heb toen gevraagd of er sfeerverlichting in zou zitten. Jullie meneer Hakkers vertelde mij dat het erin zit, maar dat ik het alleen nog moest kopen in de upgrade shop voor ongeveer €70,00 euro. Ik vond dat prima en daar toen ook niet meer over gevraagd. Na de aankoop bleek dus dat er toch geen sfeerverlichting in zat. Vervolgens heb ik hierover contact gehad met Niels Hakkers en moet jullie organisatie. Hij gaf mij toen als antwoord ''het kan best dat ik dat gezegd heb, maar het staat niet zwart op wit dus ik kan niks voor jou doen''. Ik vind het erg onprofessioneel dat ik zo slecht geïnformeerd voor zo'n grote aankoop. Als ik dit wist had ik nooit de auto gekocht.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met een correcte afhandeling

klantvriendelijken warme ervaring

Ik ben door Michiel Maarleveld goed geholpen met de koop van een VW T-cross. Was voor mij best een moeilijke beslissing en dan is het prettig als iemand met je meedenkt en mee helpt een beslissing te nemen.

geweldig

Mijn auto aangeschaft goede services en snel reageren

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Op een rustige en prettige manier geholpen.

De aankoop ging op een zeer prettige manier. Bij aflevering werd goed de tijd genomen, en duidelijke uitleg gekregen.

Wederom goede service

Prima geholpen, correct en vakkundig, bij aflevering werd ruim de tijd genomen

Zeer goede service!

Zeer vriendelijk ontvangen, koop snel gesloten. Aflevering ook heel professioneel.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.