Tevreden i

Ik ben volle trots op 28-07-2023 bij jullie een passat gekocht. Allereerst al heel prettig online contact. Ook bij bezoek en het maken van proefrit Prettig contact gehad met Joel. 1. Super klantvriendelijk 10+ 2. Top service 10+ 3. Goede prijs kwaliteit 10+ Il wil jullie voor hartelijk bedanken voor alles. En ik kan De Waal Autogroep hart aanbevelen voor iedereen die een auto zoekt. Top! Erg tevreden

Fantastisch enthousiaste medewekers . Geen verkopers maar meedenkers

Niet uit op iets verkopen maar adviseren en informeren om de klant een weloverwogen keuze te laten maken. Enorme gunfactor !

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super fijn geholpen door Wim. Vakkundig en Passie voor het vak.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Uitstekende ervaring zoals je van AUDI mag verwachten

Ik ben keurig geholpen door de sales representive. Een prima voorbereiding van de proefrit en aansluitend een goed gesprek over de mogelijkheden heeft mij vrij snel doen besluiten een AUDI bij de Waal aan te schaffen

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Het voelde een beetje rommelig en onervaren

Het voelde wat rommelig een filiaal waarbij parkeren niet te doen is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Top bedrijf (uitstekend )

bij de eerste kennismaking werd je gewoon ontvangen of je jaren als klant binnenkomt. en je voelt meteen op je thuis bent. wordt goed geluisterd naar je wensen en over en weer is het goed gegaan. dit is mijn tweede nieuwe auto bij de waal en het is zeker aan te raden in mijn vrienden groep bij de waal autogroep te zijn.

Non nonsens hulp

Bij aankomst stond de wagen al netjes klaar voor de proefrit. Afhandeling en levering naar wens verlopen. Correcte en vriendelijke medewerkers.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vriendelijk, behulpzaam en snel geregeld

In 2 dagen tijd 2 auto's gekocht. Fijne, snelle communicatie en aflevering.

Top geholpen

Keurig en correct geholpen van begin tot aflevering

super

de service is prima het afleveren ook.

Fijne ervaring van A tot Z

De aankoop van de auto ging goed en het personeel was erg behulpzaam.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ik heb mooi ervaring gehad met de Waal groep in Gorinchem, zij waren heel hulpzaam en zo vriendelijk

Wij hebben goed gesprek gehad met Niels, Sanders en Joël Warren ook heel vriendelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zeer vriendelijke en deskundige medewerker

Bij de aflevering van mijn “nieuwe” Skoda Octavia werd ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper vroeg of er nog instructies gewenst waren en na mijn “ja graag” kreeg ik een duidelijke uitleg van het bedieningspaneel. Het scheelt toch weer een hoop gezoek naar de juiste toetsen.

Zeer klantvriendelijke mensen. Goede service

Goed gesprek gehad met de verkoper, ruim de tijd gekregen voor een proefrit. Ook voorafgaand aan de aflevering hebben ze mij altijd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Tijdens de aflevering is ook de werking van de auto en opties goed uitgelegd. Al met al een goede ervaring gehad. Super vriendelijke mensen.

Happy

Fijne "aankoopreis" bij De Waal Autogroep met als resultaat een mooie opgeleverde koets voor de (bedrijfs)deur.

Prima deal gesloten.

Mooie deal gesloten voor de aankoop van 2 auto’s. Alles netjes afgehandeld.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

mooie zaak vriendelijk personeel en mooie auto gewoon goed !!

Afspraak gemaakt om auto te bekijken en proef te rijden daarna met verkoper de formaliteiten besproken, vervolgens de auto gekocht en na een paar dagen werd ik gebeld dat de auto voor mij klaar stond. Zaterdag 28 januari om 11 uur de auto opgehaald en die stond te glimmen in de showroom mijn kleinzoon die mee was mocht het kleed waarmee de auto bedekt was er af trekken . Nog leuke attenties ontvangen dus wat mij betreft een top aflevering. vriendelijke groeten Paul Kikkert.

Prima gedreven verkopers

Ondanks dat er een kleine kans was m.b.t. de mogelijke verkoop van auto's, als gevolg van de afstand tussen onze bedrijven heeft het gehele team, zowel Volkswagen, Seat en Skoda klantgericht gewerkt.

HEEL GOED

GOEDE PROFESSIONELE ORGANISATIE AFSPRAKEN WORDEN NAGEKOMEN MOOIE SHOWROOM VRIEDELIJKE MENSEN

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Mooie service, wekt bij mij veel vertrouwen.

Mijn wens om snel aan een E-auto te komen in deze ingewikkelde tijden werd al telefonisch en later op locatie vervuld. Meedenkend wat ik nodig heb en uiteindelijk meerder mogelijkheden waaruit ik kon kiezen. Vragen werden snel en goed beantwoord. Ik voel me zeker in mijn nieuwe auto als ook in het kunnen vertrouwen op De Waal in Gorinchem met Erik van Kuilenburg als mijn eerste contactpersoon. Dat de winterbanden niet besteld en gemonteerd waren hoewel we dit hadden afgesproken maakt dat het geen 10 is. Verder heel fijn.

zorgvuldigheid administratie moet beter

Ik heb volgens de factuur en bij navraag de 110kW/150PK versiue en niet zoals in de invite van deze mail: Hartelijk dank voor uw medewerking en wij wensen u veel fijne kilometers in uw Octavia Combi (4) Ambition 1.0 81 kW / 110 pk TSI e-TEC Combi 7 versn. DSG! Daar word ik heel achterdochtig van en ga de auto ook bij een onafhankelijke deskundig natrekken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fijn zaken doen op een normale manier

Ik hou we van de no nonsens mentaliteit, ook heb ik een goede klik met de verkoper , voorts gaat het afleveren ook soepeltjes, (nu 2x binnen het jaar ) .

Goede hulp

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Fijne service!

De communicatie was erg prettig, vriendelijk personeel en gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Extra pluspunt voor de service dat de auto op een locatie naar wens kan worden afgeleverd!

Goede service!

De communicatie was erg prettig, vriendelijke medewerkers en de gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. Extra fijn was dat de afleverlocatie van de auto naar wens kon worden afgesproken.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.