Goede service!

De communicatie was erg prettig, vriendelijke medewerkers en de gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. Extra fijn was dat de afleverlocatie van de auto naar wens kon worden afgesproken.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

transactie met inruil andere auto was ondoorzichtig. Niet transparant.

Er werden bedragen genoemd en een korting van 500 euro aangeboden in bepaalde week. Deze kon ik op papier nergens terug vinden. Later kreeg ik per mail de offerte waar een korting opstond van 447,50 euro. Het was mij allemal niet duidelijk hoe men aan deze bedragen kwam. Dit heb ik aan verkopen gemeld. Later bij aflevering werd het mij duidelijk uitgelegd.

Goede ervaring bij De Waal in Gorinchem

Soepele afhandeling en snelle levering van mijn auto!

Super service!!

Wij zijn voor een proefrit bij Joel geweest. Enorm fijne en “normale” verkoper die ervoor zorgt dat je auto bij hem wilt kopen. Tijdens de proefrit, aanschaf en daarna top service gekregen door hem. Alle lof voor Joel en de Waal groep. Onze auto is thuis afgeleverd en de inruil is opgehaald. Allemaal zoals afgesproken, heel prettig! Bedankt wij bevelen de Waal Gorinchem absoluut aan. Bedankt Joel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vriendelijke, adequate service met duidelijk uitleg bij oplevering

We kwamen voor de jong gebruikte Q4 die via ALMN voor het werk is aangeschaft (ongezien). Dus geen "verkooppraatje" nodig. De ontvangst, overhandiging van de sleutel en uitleg bij de auto was vriendelijk, helder en duidelijk. Als zeer prettig ervaren.

Geweldig geholpen door Berk

Een zeer vriendelijke en prettige humor en verzorgde man die weet heel goed weet waar hij het over heeft. Geen vraag dat te veel is, staat klaar en reageert gelijk. Meneer geeft advies en heeft ook zijn eigen mening paraat. Kort om geweldig geholpen. Deze man is gemaakt voor zijn vak! Gr Familie Becks

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geweldige auto geleverd door een professioneel team !!!

Fantastisch om te rijden met deze rijk uitgeruste Karoq. Super leuk om de sleutels van deze auto overhandigd te hebben gekregen van Cornel. Professioneel en op een fijne manier.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super goed behandeld. Je bent bij de Waal geen nummer maar gewoon mijnheer en mevrouw

Hele fijne mensen

Geweldige mensen.

Bij het afhalen geweldige uitleg ontvangen. Alleen tijdens uitleg in de auto trad er een storing op in de peilzender. Kon dus de auto niet meenemen. Hopelijk vandaag (vrijdag) kan ik hem ophalen.

Aftersales is slecht!

Problemen met lederen stuur van de door ons gekochte Skoda Kodiaq is niet netjes opgelost!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

De mensen maken het verschil

In deze lastige tijd met veel leverproblemen is het fijn dat de mensen van de Waal je blijven helpen en in staat zijn alternatieven te bedenken. Dat maakt voor mij het verschil.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

vriendelijk personeel en goed geholpen.

We zijn goed geholpen, de mannen die ons geholpen hebben zijn enthausiaste verkopers. Het contact is goed verlopen, en alles is vlot gegaan.

Service en geduld,

Prima informatie over verschillende opties en na de koop veel aandacht voor t gebruik van de nieuw auto. Dank aan de medewerkers!!

Wat een top gasten

Altijd goed contact alles loopt op rolletjes zoals je verwacht van een goed bedrijf

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geen enkel probleem gehad. Telefonisch goed te bereiken. Goeie service.

Fijne en persoonlijke dienstverlening

Wij hebben een tweedehands Skoda bij De Waal gekocht. Er is goed naar onze wensen geluisterd en moeite noch tijd gespaard om een auto te vinden die perfect aansloot. Afhandeling (koop, aflevering) was prettig, bij vragen waren Niels en Sander snel bereikbaar en hadden direct een compleet antwoord.

Vriendelijk geholpen.

Ik werd vriendelijk geholpen in de showroom. Heb met meerdere auto's een proefrit mogen maken waardoor ik de juiste keuze heb kunnen maken.

Prima verzorgd.

Was fijn om mijn nieuwe auto bij jullie op te mogen halen. Alles goed geregeld en uitgelegd. Daarnaast prima ondersteuning om ook de aanmelding voor moderne zaken als Skoda account e.d. direct ter plaatse te regelen. Met de kleine attentie was zelfs de vrouw ook nog blij gemaakt.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Fijne medewerkers en geen verkopers die je wat aan willen smeren. Hartstikke blij met onze nieuwe auto!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Auto was niet helemaal gereed

Jammer dat rugleuning niet los of vast kon. Ook jammer dat haken in kofferruimte los zaten.

Zeer goede service!

Ben vriendelijk en respectvol geholpen. Samen naar de mogelijkheden gekeken en tot een mooie deal gekomen.

Super goede ervaring

Super blij met onze nieuwe auto. We zijn uitstekend geholpen bij de aankoop en afhandeling door Berk. Goede en snelle communicatie, betrouwbaar, is duidelijk, vast aanspreekpunt. Kortom voor ons een erg fijne ervaring met de Waal Autogroep!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Super goed geholpen aan een nieuwe wagen

Mijn ervaring met de Waal is super. Blij met m’n nieuwe auto.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.