Super tevreden!

Leuk geholpen en meegedacht met de aanschaf van een nieuwe auto. ik zou hier zeker even gaan kijken als je in de markt bent voor een nieuwe of gebruikte auto.

Uitmuntend

De aanloop vanaf de website waarin de modellen getoond worden is goed overzichtelijk en je komt snel naar wat je zoekt. De benadering is zeer klantvriendelijk en men staat open voor de vragen die je hebt met een open houding. De ruimte die ik kreeg om een proefrit te maken gaf me voldoende inzicht van wat ik van de auto kan verlangen. Ook de aflevering en nazorg was zorgvuldig voorbereid en werd met aandacht uitgevoerd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Netjes en vriendelijk geholpen.

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot aan de aflevering van de auto. Super goed geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Enorm goed geholpen naar Ruben en Sem. Bedankt! Namen de tijd om alles goed uit te leggen. Zeer tevreden :)

Leuk, Duidelijk en overzichtelijk

De oplevering van de auto ging heel voorspoedig en duidelijk.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Mooie showroom met fijne mensen en keurige service!

Allereest fijn geholpen en geadviseerd met de koop van onze Volkswagen Tiguan door Onno, tijdens de afspraak voor aflevering vriendelijk ontvangen door een mevrouw bij de balie met een kopje koffie en thee, die vervolgens nog even met onze jongste zoon naar buiten liep omdat hij de auto wilde zien als hij aan kwam rijden. En heel leuk bij de aflevering had Sem er een doek over gedaan voor de onthulling en fijn geholpen met de uitleg / instructie van de opties top!

Alles was top geregeld!

alles was top geregeld! Erg blij met mijn nieuwe Audi A4!

Fijne aflevering

De verkoop/aankoop van de demo auto is prima verlopen. Wij zijn prima geholpen. Bij de aflevering is met enthousiasme de auto afgeleverd en is de tijd genomen om de belangrijkste zaken uit te leggen. Prima ervaring bij De Waal!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goed geholpen door Ruben auto rijdt prima

Alles was snel en duidelijk geregeld

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vakkundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Peugeot 308 SW ingeruild tegen VW Passat Variant GTE. Een afspraak voor een proefrit kon op korte termijn. We werden zeer vriendelijk ontvangen in de schitterende showroom. De auto stond klaar met opgeladen accu. Daarna prettig onderhandeld over inruilprijs en voorwaarden. Direct tot koop overgegaan. De aflevering was stijlvol en verzorgd en alles volgens afspraak. Er was wel een kleine twee weken nodig om deze voor te bereiden, maar het geduld werd beloond. De eerste rij-ervaringen overtreffen de verwachtingen. Kortom: Audi de Waal heeft op ons een uitstekende indruk gemaakt.

Goed met een nasmaak

Banden 9 jaar oud en aan vervanging toe navraag gedaan kan wel dit verwacht je niet bij de Waal had eerst aankoopkeuring bij de anwb moeten doen dan had ik de Waal Garand 895,00 in mijn zak gehouden <nieuwe banden >

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Geweldig ontvangst met deskundig maar vooral persoonlijk advies

Werden geweldig geholpen met zeer goed advies. Na aankoop van de electrische auto kwam Onno ons nog het advies geven dat we 2.000 euro subsidie konden aanvragen. Hij heeft zijn flesje wijn goed verdient. Ook in Culemborg prettig ontvangst en service. Top

redelijk

Auto online gevonden, snel bezocht en snel gekocht voor de verkoopprijs, zaten 2 kleine detailpuntjes op die hersteld zouden worden. Na bijna 2 weken werd de auto thuisbezorgd met een leuke attentie. Echter zag de auto er eigenlijk niet heel fraai uit, nu is het geen nieuwe maar als je de "Audi" beleving wilt overdragen als dealer zou een gebruikte van 1.5 jaar oud met 7dkm er toch een heel stuk beter uit moeten zien. Hij was "vlug" even door een (ik denk een oude versleten) wasstraat gegaan, in de zwarte lak zaten allemaal de bekende kringen en in de grille zat nog heel veel Saharazand zoals ook de randen van de rubbers bij de randen van de portieren en de klep. Nogmaals ik snap dat ik geen nieuwe auto koop maar dit kan beter!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Eenmaal gekocht wordt je vergeten door de verkoper

Eerst komen we niet uit de prijs op zaterdag, maandag is er een fijn bedrag van de vraagprijs. Auto toch aangeschaft aantal dingetjes zouden bij aflevering geregeld zijn. Nog specifiek over gemaild. Bij afhalen is er geen een uitgevoerd. Dus nu o.a. continue olie melding. Daarnaast zouden wij gebeld worden door de verkoper Michel, echter deze moet nu nog bellen. Sem bedankt voor je nette en directe handelen op dag van levering.

Gewoon top.

Geweldig service door Michel. Auto stond eerder klaar zodat wij er mee op vakantie konden gaan. Goede communicatie. Top!

Fijne dealer audi geldermalsen

Sem heeft ons vakkundig geholpen dikke pluim

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Iedereen denkt ook mee, dat is erg fijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Onderhandelingen met heer van Roshum

Open en eerlijk afspraken nakomen terzake kundig Prima ervaring Aflevering door heer Driessen Rustig geduldig en een visite kaartje voor het bedrijf

Prima en efficiënt.

Netjes ontvangen met een kopje koffie. Duidelijke uitleg gekregen over de auto. Nog een cadeautje gekregen als dank dat we de auto bij De Waal Geldermalsen hebben gekocht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

We hebben een erg leuk gesprek gehad met Frank. Met Sem hebben we de aflevering gehad en dat ging ook erg goed. Voor hem lastig als die Audi pro is en Seat moest uitleggen maar hij deed het goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Het was super hoe wij de auto ontvangen hebben.

We hebben de auto nog maar 1dag. Maar bevalt tot nu toe goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima, inleving en oplossing bedenkelijk

De Audi A5 opgehaald woensdagochtend, prima tot zover. Eenmaal thuis sloot de achterklep niet. Toch maar even terug. Blijkt een defecte motor in één van de gasveren. Moet gerepareerd worden, kan de achterklep niet gebruiken voor 2 weken. Geen pro-activiteit om dit (tijdelijk) de volgende dag op te lossen. Ik had meer service verwacht in deze!! Een smet op iets wat geweldig had moeten zijn.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Erg veel slordigheden

Bij het kopen van een mooie Audi, verwacht ik topservice. Helaas werd ik verrast door erg veel slordigheden. Afspraken over aanpassingen aan de geleverde auto waren niet goed doorgegeven en moesten dus bij de oplevering alsnog uitgevoerd worden. De laadkabel heeft een stekker met type K, wat niet past op Nederlandse stopcontacten. Op de dag van de aankoop en de dag daarna ben ik gebeld door de dealer met het bericht dat mijn nieuwe auto toe is aan een onderhoudsbeurt. Zoals gezegd: erg slordig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Fijne ervaring, kleine verbeterpuntjes!

De Waal Geldermalsen is een verademing tov andere VAG dealers. De laatste paar maanden een aantal VAG dealers bezocht tijdens mijn zoektocht en vanaf het eerste moment bij de Waal een goed gevoel. Transparant, nemen de tijd voor je en een eerlijke prijs. Zodoende waren we er snel uit en na twee weken konden we eindelijk onze Cupra Leon ophalen. De aflevering was prima. Leuke enthousiaste medewerker die de tijd nam en alles uitlegde. Gewoon keurig! Zoals gewenst wat feedback; - Algehele software van de auto is niet up-to-date en dat verwacht je wel bij aankoop bij een Cupra dealer. Hier moet ik dus weer voor terug, op en neer 200km, een beetje onnodig van beide onze tijd? Over the air updates werken namelijk alleen vanaf de nieuwste software update. Twee kleine puntjes door steenslag zouden door de poetser worden verzorgt, helaas niet gebeurd. Lakstift zou bij aflevering worden meegeleverd maar schijnt in backorder te staan? In het interieur zaten twee krasjes in de leren kuipstoel en zouden ook verzorgt worden indien mogelijk, maar dit is niet gebeurd? Desondanks ga ik ervan uit dat alles keurig wordt opgelost. Jeroen

Aflevering verdient verbetering!

De versie van de navigatie in deze uit Duitsland geïmporteerde occasion is van 2018-2019 en je mag volgens mij bij een uitgebreide servicebeurt na verkoop een actuele update van het navigatiesysteem verwachten. Ook een Nederlandse gebruiksaanwijzing is geen overbodige luxe. Ik ben pas 24 uur eigenaar en ervaar verder nog wat kleine onvolkomenheden waartoe ik binnenkort nog contact zal opnemen.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.