Klantvriendelijk, tijd voor klant en deskundig.

Keurig ontvangen door Erik, nam tijd voor de te kopen Audi en drong niet op. Hier wordt je als klant gezien en niet als nummer. Misschien interesseert iemand anders dat niet, maar wij vinden persoonlijk contact wel belangrijk.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, professioneel, meedenkend, fijne ontvangst, goede uitleg, ook nazorg altijd bereikbaar. In 1 woord geweldig

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste auto aankoop ervaring ooit

Nooit verwacht dat ik ooit een review als deze zou schrijven. Maar wat een verschil met andere autobedrijven. Onze verkoper Casper nam alle tijd, kwam afspraken na en leverde de auto boven verwachting goed op. Mocht ik nog een keer een andere auto kopen dan kom ik zeker terug!

zeer prettig

Ontvangst en uitleg super, historie auto helder en duidelijk weergeven prettige verkoper dhr. Michel van Roshum

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een feestje om hier een auto te kopen!

Prettig geholpen, met geduld en flexibiliteit rondom afspraken. De oplevering van de auto werd feestelijk georganiseerd en auto netjes afgeleverd!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Wat een fijne gasten, topservice!

Een hele dikke pluim voor De Waal. Wij hebben met overtuiging een waanzinnige auto gekocht bij De Waal en zijn aangenaam verrast door de goede service. Speciaal bedankje voor Ruben, dijne verkoper die niet zo “opdringerig” is als menig andere verkoper. Hij was altijd bereikbaar was voor vragen, ook per WhatsApp. De uitleg bij afhalen door Sem was leuk gedaan, ze nemen er echt de tijd voor en maken er jouw momentje van. Ik kan niet anders zeggen dan een hele fijne ervaring. Wij komen zeker terug (voor weer een nieuwe auto).

klantvriendelijk

Zeer klant vriendelijk en professioneel personeel. zeker een aanrader.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prettig met oog voor de wens van de klant

Klantvriendelijk

Prettig contact met de Waal Autogroep

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ik werd prettig geholpen, kreeg een duidelijke historie te zien van mijn gekozen occasion. Werd bij de aflevering in de watten gelegd en voelde echt koningklijk behandeld.. Dat maak je niet veel meer mee tegenwoordig. Aal met met ben ik dik tevreden met mijn Audi A4 en met Audi De Waal.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Alles tot in de puntjes geregeld

Ik ging voor een A1 echter voldeed deze niet aan mijn wensen qua hoogte van instap, waarop Michel mij een Q2 adviseerde. Deze voldeed wel aan mijn verwachtingen. Super blij mee.goede service.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een auto kopen bij De Waal is fenomenaal.

Een auto kopen bij De Waal is fenomenaal. Vanaf het eerste contact tot de aflevering was alles goed geregeld. De Waal en haar personeel doet wat anderen beloven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

vriendelijke mensen, goede begeleiding , en nette afhandeling

Snel en duidelijk.

Wij goed voorgelicht ruimte gehad om met 2 verschillende auto's proef te rijden.

Tijdige informatie, prettige dienstverlening

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Bij Audi De Waal voelde ik me welkom!

Een auto kopen bij Audi De Waal was een prettige ervaring, vriendelijke en gemoedelijke verkoper. Daarnaast werd er aandacht besteed bij het ophalen van de nieuwe auto en er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. Goede service!

Hele fijne service!!

Tijdens de proefrit werd er goed de tijd voor me genomen, alle opties doorgesproken. De auto naar mijn zin gekocht. Zoals afgesproken gebeld door de afleverspecialist en na 3 weken was het eindelijk zo ver! Feestelijk onthaal, hier wederom de tijd waarin me alles over de auto werd uitgelegd, leuke kado doos en als extra service een volle ipv half volle tank!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ze nemen echt de tijd voor je. Mocht je nog vragen achteraf hebben kan je ze altijd bellen en word alles goed uitgelegd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zeer prettig geholpen en goede service bij aankoop occassion

Zeer keurige service tijdens de bezichtiging van de auto, deze stond al klaar en er werd ondanks de drukte voldoende tijd genomen voor een gesprek en proefrit. Offerte was zeer snel beschikbaar en deze was duidelijk van opzet, zonder verborgen regeltjes etc. Op vragen per mail werd snel en correct gereageerd. Auto heeft de afleverinspectie gehad volgens afspraak en uitgevoerde werkzaamheden werden doorgenomen tijdens de aflevering. Afleveren ging volgens afspraak, waarbij voldoende tijd genomen werd voor de duidelijke uitleg en beantwoording van vragen. Verkoopadviseur Ruben Brokking; bedankt voor de goede service, in een ongedwongen sfeer.

Correct & to the point

Prima ervaring Zakelijk verkoopgesprek en nette aflevering Kleine opmerking: bij het maken van een afspraak om showroom te bezoeken werd de vraag gesteld “waarom wilt u een nieuwe auto kopen”. Dit komt een beetje vreemd over. Daar leven jullie toch (deels) van ??? Maar verder hoop ik alleen maar dat behandeling zo blijft in de toekomst. Complimenten!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Communicatie liet te wensen over

Nadat ik had aangegeven de auto te willen kopen, ging er in de communicatie veel mis. Ik had de factuur getekend, en vervolgens kon ik 3 keer achterna bellen over wanneer de auto nu kon worden afgeleverd? Het gaf mij een beetje het gevoel van 'De verkoop is gedaan en nu verder'. Uiteraard snap ik ook dat iedereen het druk heeft, maar het gaat zich hier toch om een grote aankoop. Toen werd de afleverdatum ineens weer verplaatst, maar vervolgens werd ik niet op de hoogte gehouden of die datum wel werd gehaald. 2 dagen van tevoren nog eens gebeld, kreeg ik te horen van de medewerker aan de lijn dat ze op dit moment vanwege personeelstekort met te weinig mensen stonden en dat ik maar geduld moest hebben dat ik werd terug gebeld... De dag van tevoren nog maar gebeld om te vragen of het nu was gelukt, kreeg ik de vraag of ik 1 uur later kon komen zodat ze alles klaar konden maken. De aflevering zelf is uiteindelijk prima gedaan door Sem en daar ben ik wel tevreden over, hij nam zich alle tijd. Jammer dat ik dus de afgelopen 4 weken eigenlijk van niets tot weinig op de hoogte werd gehouden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super service en zeer bekwame advisering

Ik heb mijn oude Audi ingeruild voor een jong gebruikte auto. Hoewel De Waal een grote garage is, voelde het contact direct heel persoonlijk en betrokken. Ook nadat de deal beklonken was bleef de relatie heel fijn en werd er goed meegedacht. Kortom, een heel klantgerichte organisatie.

Top geregeld

We hebben al eerder bij de Waal Geldermalsen een auto ingeruild/gekocht, en het is wederom heel prettig verlopen. Nogmaals dank. Met vriendelijke groet, Liesbeth Lam

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geweldige klantervaring. Van proefrit tot overdracht, beter heb ik nog niet meegemaakt

Van eerste contact tot de overdracht was een complete klantervaring.

Prima en attent

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.