Goede communicatie en zaken snel en correct getegeld

Uurtje voor de proefrit gebeld of ik langs kon komen voor een proefrit zo rond half vijf Toen ik aankwam stond de auto al keurig gereed met handelaarsplaten er op Proefrit gemaakt, deal gedaan en later twee maal gebeld door Geert om netjes nog wijzigingen door te nemen, heldere communicatie Toen ik per abuis een uur te vroeg kwam voor de aflevering werd ik toch gelijk geholpen, dank je Geert, sorry voor de verstoring Auto was keurig net afgeleverd Nu nog regelen dat ik de Apple verbinding in de auto geïnstalleerd krijg Blijf vooral de familiebedrijf met korte lijntjes en betrokken medewerkers!

Goede uitleg

Perfect geregeld

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zoals gewoonlijk weer zeer goed geholpen door Geert van Beers,,, en bij aflevering goede uitleg gekregen van hoe het allemaal werkt in de des beteffende auto , daarom een dikke vette 10 gr Frank en Bianca

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Fijn personeel

Fijne garage prijzen kloppen en afspraken worden zeer nauwkeurig nagekomen in een woord TOP

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Deze week onze nieuwe wagen opgehaald. Vanaf het eerste contact met de service medewerker tot aan de aflevering professioneel en plezierig geholpen. Zonder afspraak naar de garage, had de auto die ik wilde zien op internet gevonden, en desondanks vriendelijke ontvangst en door de servicemedewerker naar de auto gebracht en in het kort wat uitleg gehad over de auto. Ze heeft direct een afspraak met de verkoper gemaakt zodat ik na het gesprek waar hij op dat moment mee bezig was met hem in gesprek kon. Even wachten met een kopje koffie is niet echt een probleem natuurlijk. Voor we in gesprek gingen wilde hij eerste nog even bellen met een andere geïnteresseerde waar al een eerder gesprek mee had plaatsgevonden (netjes, had ik zelf ook op prijs gesteld). Na zijn belletje was de weg vrij om in gesprek te gaan en hebben we alles doorgenomen (incl. proefrit) en is met inruil van onze vorige auto (prima inruilprijs) hebben we de koop gesloten. Direct een afleverdatum afgesproken. Dat wachten is natuurlijk altijd te lang als je iets moois hebt gekocht maar gelukkig geen vertragingen. Bij de aflevering een goede uitleg (alle tijd voor vragen) gehad over de verschillen tussen de Golf 7,5 TSI die we ingeleverd hebben en de Golf 8 GTE en de additionele opties die op deze auto zitten. Stiekem toch best veel verschillen. Als een cadeau ingepakt, een volle tank, helemaal opgeladen en een mooie cadeaubox ronden dit in stijl af. Het papierwerk is zoals tenaamstelling en vrijwaring zijn direct opgepakt en een dag later is het deel I en de tenaamstellingcode ook binnen. Door het grotere elektrische bereik van deze versie past het woon-werk verkeer van mijn vrouw mooi binnen de capaciteit en zullen we een stuk minder tanken ;>) Kortom, het is zeker niet onze eerste Golf (en waarschijnlijk ook niet de laatste) maar deze bevalt voorlopig weer prima.

Geweldig geholpen door Sander en Cas

Waren bij de Waal Druten voor terugroep actie van de Taigo, uiteindelijk een Tiguan gekocht en geweldig geholpen !!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

G0ed

Mark en geert. Hartelijk bedankt voor alles.ik ben heel erig blij met mijn seat tarraco hij is heel mooi .bedankt. groetjes.paata

Superrrrr

Wat een top bedrijf. Service is top, klantvriendelijkheid.

Alles klopt!

Zeer flexibel en persoonlijk contact gehad met Geert. proefrit was zo gepiept, aankoop was zo gepiept. zeer flexibel in aflevermethodes. prettig in de communicatie en een zeer ontspannen ervaring. een absolute aanrader om een auto te kopen!

Prettige ervaring

Zeer prettig geholpen zonder druk door alle mensen van afspraak tot aflevering er word ook snel gereageerd op mail of telefoon. Na een paar dagen een telefoontje gehad met de vraag hoe de auto bevalt, nog niet meegemaakt bij andere bedrijven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Perfecte service, zowel sales als aftersales

Erg goede ervaring bij de aankoop van mijn auto bij de Waal! Klein software probleem adequaat opgelost. Geert is een top verkoper, die verder gaat, dan alleen een auto verkopen! Hier ben je geen nummer, zoals tegenwoordig bij veel andere dealers het geval is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Persoonlijk, uitgebreid en goed geholpen

Ik heb een heel goed advies gekregen over inruil en financiering. Vervolgens een prima aanbod. Ik rijd nu supertrots in mijn nieuwe auto. Bedankt.

Goet

Auwto rijd goet aleen moet ik de ster in de voor ruit in de gaten hauewen is wel ge harst maar voel me niet heele maal lekker er bij En bij een sleutel zeg de auwto dat de batarij bijna leeg is verders is alles goet

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Heel leuk, vriendelijk en deskundig. Kan niet beter.

Zoals in die ene zin is geschreven is het al voldoende. Er is slechts een minpuntje er zaten geen Nederlanstalige instructie boekjes bij. Maar daar wordt aan gewerkt want ze zijn er wel voor de California 6.1 camper.

Zeer prettig

Open, prettig, behulpzaam. Verkoper Mark was zeer prettig en goed te benaderen met de vragen die wij stelde.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Mooie aflevering tot in de perfectie verzorgd

Blij verrast, zelfs voor mijn "nieuwe" tweedehands auto worden alle toeters en bellen uit de kast gehaald. Alle tijd werd genomen om de slimme snufjes uit te leggen. En nu rijd ik zeer comfortabel en veilig in de Golf Sportsvan.

In een woord top!!!!!

De medewerkers hebben een fijne omgang, en geven een goede uitleg. Ik kom graag nog eens terug.

heel goed geholpen

Al mijn vragen werden geduldig beantwoord en uitgelegd! Hele vriendelijke verkopers!

Super vlot geregeld

Hele fijne mensen,complementen aan alle De Waal medewerkers ,nette showroom

Excellent

Hele prettige verkoper Geert, die ons zeer goed geholpen heeft. Jammer genoeg was hij er op de dag van aflevering niet. Iedereen heeft natuurlijk vrije dagen ;o) Hele leuke video boodschap van Geert gekregen voor de aflevering. Dat was erg leuk. Bij aflevering werden wij door Albert-Jan geholpen en ook dit was een leuk gesprek. Wie weet komen wij met 1 van onze 3 dochters nog eens terug om wat leuks te kopen. Review heeft betrekking op eigenlijk een nieuwe auto van sept 2022 maar met net 500 km op de teller, en nog 3 jaar fabrieksgarantie.

Goed en vertrouwd!

Fijn bedrijf waar ik met een veilig gevoel mijn Polo heb gekocht van de week. Ik ben blij met mijn keuze ;)

Super goede service!

Van het begin af aan super netjes geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een uiterst prettige ervaring.

Van het eerste contact tot en met de aflevering hebben we met Mark Biemans leuk contact gehad. Vriendelijk, meedenkend en professioneel met ons meegedacht over de aanschaf van de Id3.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Keurig geholpen en geadviseerd bij de aankoop van de auto!

Verkoper had/nam alle tijd om mij te adviseren etc.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zeer klantvriendelijke verkopers, goed en snel geholpen!

Fijne verkopers op de vloer. We zijn erg snel en goed behandeld. De auto is netjes kosteloos bij ons thuis gebracht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.