Goede service, klantgerichter én -vriendelijker kan bijna niet!

Het gehele proces van verkenning van de mogelijkheden tot het moment van wegrijden ui te showroom, is snel, efficiënt en vriendelijk verlopen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super verkoper fijn zaken gedaan

Wij hebben fijn zaken gedaan. Wat wij als enige minpunt hebben ervaren is dat de aflevering van de auto gebeurt door een stageloper die geen verstand van onze auto had. Wij hadden graag gezien dat degene die ons de auto heeft verkocht ook de aflevering had gedaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Erg meedenkend en zelfs toen het even tegen zat werd er positief en super goed meegedacht

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Heel vriendelijk en geduldig personeel

Via onze zoon vanuit Gouda naar Zaltbommel voor een T-Roc. Ikzelf moest overtuigd worden van deze auto, maar na proefrit en prettig gesprek was ik overstag. We hebben niet het gevoel, dat ons iets werd opgedrongen of een heel commercieel gesprek. Als jullie in Gouda een locatie hadden gehad waren we zo overgestapt. Dit zeggen we niet om de fiets te winnen (alhoewel….), maar oprecht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede geholpen en alles netjes volgens afspraak

Vanaf het eerste contact telefonisch netjes geholpen. Later in showroom ook goed geholpen en geleverd volgens afspraak en bijna alles duidelijk uitgelegd bij aflevering. En ik zeg dus bijna, want het enige dat ik minder vind is de seat connect app. Daar moet je dus voor BETALEN om gebruik te kunnen maken van optimale bediening en gebruik van de auto, en dat is ons niet verteld. Vind dat sowieso al raar dat je voor zoiets moet betalen, maar buiten dat hadden ze dat dan wel voor de eerste periode van 2 jaar bij zo'n toch best wel dure auto aankoop kado mogen doen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Prettige medewerkers, goede service en een TOP reparatie!

Nieuwe golf, tikkend geluid vanaf aankoop. Garage VW in andere provincie heeft oorzaak meerdere keren gezocht en niet gevonden. Nu eerste reparatie bij de Waal- Zaltbommel en vinden direct oorzaak en hebben het gerepareerd. Prettige medewerkers, echt service gericht!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Mijn ervaringen bij de Waal zijn altijd goed.

Ben al jaren bekend bij de waal eerst via bedrijfswagen daarna ook via personen wagens. Ik vind het een fijn bedrijf om mee te werken alle mensen of het nou monteurs zijn of verkoper managers of planning ze zijn echt voor de klanten.mij zoon heeft nu zijn tweede auto bij de waal gekocht en hij is zeer tevreden.hoe alles is verlopen. Top bedrijf. Gr Peter en Jeffrey Ketels

Fijn bedrijf, vriendelijk contact

Fijn bedrijf, aardige mensen en vriendelijk contact. Duidelijke antwoorden op al mijn vragen en uiteindelijk de juiste auto gekozen. Heel erg blij met mijn nieuwe Cupra Born.

Meer dan uitstekend

Prima geholpen met het zoeken naar een andere auto en deze ook gevonden. Zeer vriendelijk ontvangen door een medewerker en uitstekend voorgelicht. Bij het uiteindelijk in ontvangst nemen van de auto wederom in alle rust geholpen door de desbetreffende medewerker , die alle tijd nam om alle nodige papieren, die wij nodig hadden, voor ons te regelen en alle tijd nam om de nodige uitleg te geven voor de nieuwe gekochte auto. Kortom: alle lof!!

heel goed

ik werd netjes geholpen goede uitleg en een fijne comunicatie

Voortreffelijk

Bedankt voor de goede service! Tom heeft me prima geholpen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zeer goed gevoel aan overgehouden.

Goede verkopers staan voor hun klanten en denken mee. Mooie nette zaak.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van De Waal Autogroep te Zaltbommel.

Mijn oude Volkswagen Golf steeds tot grote tevredenheid in onderhoud gehad bij De Waal Autogroep te Zaltbommel totdat die aan vervanging toe was. Mark heeft mij op een fijne manier geholpen bij de keuze en aanschaf van mijn (voor mij) nieuwe auto. De Waal Zaltbommel is een fijn bedrijf, ze zijn klantgericht en doen wat ze zeggen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Zeer vriendelijk personeel.

Leuk en vriendelijk personeel

Geweldige ervaring!!

Wanneer je opzoek gaat naar een andere Volkswagen is het zeer de moeite waard om een bezoek te brengen bij de Waal Autogroep. Van het ontvangst tot aan de aflevering is een geweldige ervaring. hier denkt men nog met je mee, en doen wat ze je beloven.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super vriendelijk duidelijk en heer erg behulzaaam

Ik kocht een nieuwe auto bij de Waal ze zijn super vriendelijk zeker een aanrijden ze zijn heel rieel en duidelijk

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Netjes de afgesproken zaken nagekomen.

Zakelijk en keurig behandeld. Wel wat problemen denk ik in personele sfeer qua werkplaats. Uiteindelijk alles netjes nagekomen.

Heel prettig

In mijn aankoopproces heb ik een fijne service ervaren. Via internet ben ik terecht gekomen bij de Waal vanwege een occassion. Vantevoren gebeld, toen geduldig te woord gestaan door een verkoper om al mijn vragen te beantwoorden. Vervolgens een afspraak voor een proefrit gemaakt. Toen ik aankwam, stond de auto al klaar. Na de proefrit had ik nog wat vragen over de auto. Hier werd zorgvuldig antwoord opgegeven. Extra ritje met de verkoper gemaakt om te onderzoeken wat ik bedoelde met een bepaalde observatie. Korting op de verkoopprijs was helaas niet mogelijk. Verder afspraken gemaakt over de inruil van mijn auto. Bij de ophaaldag verliep alles soepel. M'n auto stond onder een kleedje. Vervolgens nog uitgebreid instructie gekregen over alle functionaliteiten. Heel prettig.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Alles snel en top geregeld

Wij zijn zeer tevreden over de service en de snelle afhandeling.

Opnieuw 5 sterren!

Wegens een ongeluk helaas een andere auto aan moeten schaffen. De voorgaande auto gekocht bij de Waal in Zaltbommel en toen perfect geholpen. Daarom deze keer nogmaals een afspraak gemaakt bij Tom in Zaltbommel. Weer tot in de puntjes geregeld en sinds dit weekend eigenaar van een mooie occasion! Je word altijd vriendelijk geholpen en er hangt een fijne, informele sfeer. Denken altijd in oplossingen en zijn enorm servicegericht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Kundig en vriendelijk team!

Al jaar en dag volledig tevreden over team De Waal Autogroep Zaltbommel. Vriendelijkheid en kunde gaan hier hand in hand.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

zoals een auto hoort afgeleverd te worden !

een auto koop je niet iedere dag en daar weet garage de Waal wel op in te spelen je word als gast behandeld nemen rustig de tijd en alles van de auto word goed uitgelegd het was een geweldige ervaring hartstikke bedankt !!

Plezierig korrekt

Plezierig en competent

Vertrouwde communicatie

We waren in eerste instantie op zoek naar een auto in de private lease, toch overstag gegaan er een te kopen en vanwege de vele kilometers die ik rijd besloten om onze Mii hiervoor te gaan gebruiken en de Skoda als gezinsauto waar dan toch minder kilometers mee gereden wordt. Geert heeft ons netjes geholpen en had het geduld aangezien wij er niet helemaal uit waren of koop of lease.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.