Prettig contact, goed gevoel

De samenwerking met Geert was erg prettig. Hij hield mij gedurende het traject rondom de lease-afspraken steeds op de hoogte van de voortgang. Het was jammer dat hij vrij was op de dag van levering, dan hadden we het samen kunnen afronden. Bij levering werkte de WeConnect app niet en was niet duidelijk of de auto afgetankt had moeten zijn of niet. Dat was jammer. Erg leuk dat de auto ingepakt was in een rood doek met een bordje erbij, dat maakte het wel persoonlijk! Attente cadeaubox.

klant vriendelijk en flexibel

fijn om alles snel af te handelen en flexibel om te gaan met de nog uit te voeren service beurt.

Wederom fantastisch!

Jaren geleden al een auto gekocht bij de Waal, en nu ook weer fantastisch geholpen door Tom, die heel professioneel, adequaat en vooral niet “pushy” met ons in gesprek ging! Er werd duidelijk gecommuniceerd en alles verliep dan ook vlotjes. Met andere woorden: Gewoon top!

Super tom

Tom tot de volgende auto

Perfect geholpen

Perfect geholpen door het vriendelijke personeel. Auto voldoet volledig aan verwachtingen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Krijg berichten terwijl ik niet eens een auto heb gekcoth

Titel zegt genoeg

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Duidelijke kennis van de producten

Goede uit leg bij afnamen auto heel behulpzaam

Duidelijk, meedenkend, vriendelijke verkoop

Fijne contact, eerlijk en goede aftersales!

Een zeer goede ervaring!

Een zeer goede ervaring! De dag van de proefrit was alles top geregeld. Een auto vanuit Gorinchem naar Zaltbommel gehaald, zodat we op 1 locatie met 2 auto’s een proefrit konden maken. Het maken van de schade op de voor bumper waren we ook echt super blij mee! Het personeel is echt heel vriendelijk! Enige minpuntje is wel dat we op het laatste moment ter plekke nog de tenaamstellings gegevens bij de RDW op moesten vragen, maar ja voor de rest was het echt super!

Snel, correct en compleet

Weer uitstekend en snel geholpen. TOP

Vakkundig, gastvrij en betrouwbaar

Bij de eerste stap in de showroom werden we gastvrij ontvangen. Geen opdringerige verkoper die gelijk op ons afkwam maar wij kregen alle vrijheid om rond te kijken. Na het besluit om de auto die we op het oog hadden te kopen werden we vakkundig geïnformeerd. Het contact wat wij hadden tussen de koop en aflevering van de auto was heel prettig en betrokken. Alle ruimte voor vragen die ook weer professioneel werden beantwoord. Complimenten voor Tom en Albert-Jan die ons fantastisch hebben geholpen en uitleg gegeven over onze nieuw auto. Wij zijn super blij met onze Seat Leon.

Fantastisch geholpen. Goede service. Vlotte afhandeling

Ik heb mijn Skoda Kodiaq gekocht bij Geert van Beers. Tijdens zijn van vakantie werd de afhandeling overgenomen door Mark Biemans. Deze overdracht ging perfect. Ook de contractuele afhandeling ging prima. Al met al heel tevreden!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ontvangen, goede uitleg, meedenken en erg behulpzaam.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Zeer prettig

Goed geholpen door vriendelijk personeel

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Geen praatjes, maar een betrouwbaar aanbod

Er is goed geluisterd naar de wensen en daarop hebben we een passend koop advies gekregen. Een open en eerlijk gesprek heeft ons de knoop doen doorhakken. We zijn niets voor niets al jaren trouwe klant van de Waal Zaltbommel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Moet hem wel eerst krijgen he

Ondanks dat ik hem nog niet binnen heb, is de service, klantvriendelijkheid en het meedenken van Tom echt onwijs goed. Ben namelijk niet de meeste makkelijke klant, kan echt zeggen dat het top is. Kan niet wachten tot ik hem heb!!!

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Heel warm en klantvriendelijk geholpen

Onlangs heb ik een ID4 gekocht. Bij de koop heel goed geholpen en eerlijk / transparant de financiën geregeld. Daarna keurig alle afspraken nagekomen. De aflevering vond ik erg speciaal en goed over nagedacht, zelf je auto uitpakken ! Kortom een warm gevoel bij de Waal, kreeg een week na de oplevering nog een mailtje of alles ok was en of ik nog hulp nodig had.

goede service en advies

goede ervaring met de aankoop van een e golf

Positief verrast

Heel leuk om met aandacht te worden ontvangen, ook nadat de koop rond was, met het ophalen van de auto, wordt met zorg gedaan.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.