Goed!

Rick heeft ons prima geholpen wij zijn blij met de aankoop van onze nieuwe auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Zeer attent en snelle service

Zelfs een video ontvangen van de auto die klaar staat

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Met enige vertraging naar tevredenheid thuis geleverd

Het overall gevoel dat we hebben overgehouden is dat De Waal Culemborg erg hun best hebben gedaan om -ondanks enkele tegenslagen- onze auto zo snel mogelijk op een nette manier te leveren. Tevreden over hun aanpak en afhandeling.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Excellent Service, Thank you!

Rick and Olivier went the extra mile to find the best car for me. Due to that great service I had a great experience and I am very happy with my new car. Looking forward to drive it and lets keep in touch :)

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Veel waardering voor De Waal Culemborg.

Vanaf de eerste kennismaking in de showroom tot en met de aflevering van de gekochte auto veel waardering voor De Waal Culemborg. Prettig in het contact en attent in de begeleiding. De videoboodschap was een meer dan leuke geste. Ga zo door met dit niveau van service en aandacht en ik kom t.z.t. graag weer terug.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Zijn heel blij met de auto

Heel prettige auto. Voor oudere mensen is het soms wel heel ingewikkeld met het computersysteem maar mogelijk ben ik daar snel aan gewend.

Geweldig advies en service

Zeer fijn geholpen met koop van mijn auto geen drang of verkooppraatjes. Zeer gewaardeerd

prima service

we zijn heel aardig en ook met veel geduld geadviseerd en geholpen met de uitleg en de aankoop van onze nieuwe wagen, ook de aflevering was prima met een duidelijke uitleg, en de verzekering dat we altijd met vragen nog bij hem terecht konden, kortom een vriendelijke en zeer kundige verkoper

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Uitstekende dienstverlening bij de aankoop van mijn Skoda

De verkoper was vriendelijk en duidelijk.

Een hele goede ervaring

Ik heb hier recentelijk een Volkswagen Golf GTE aangeschaft. De auto stond netjes klaar voor de proefrit, vol vertrouwen kregen wij van Eric de sleutel en gaf hij aan om lekker een stukje te gaan rijden. De verkoper was volledig transparant over de herkomst van de auto, met een nette onderhoudshistorie. De opmerkingen die ik wel over de auto had werden serieus genomen en bij het voorbereiden van de auto werden deze verholpen en is het extra onderhoudt uitgevoerd. Het gevolg; twee weken later kon ik de auto in absolute topstaat ophalen. In de tussentijd ben ik goed op de hoogte gehouden over de status van de auto en kon ik mijn vragen bij Rick kwijt. Het jammere is dat je als koper bijna verplicht wordt om een garantiepakket + onderhoudspakket (De Waal / Das Welt garantiepakket) aan te schaffen, iets waarvan ik verwacht rond dit prijspunt dat het bij de aanschafprijs inbegrepen zou zijn. Hier zijn ze bij het adverteren en verkopen wel duidelijk in, dit weet je als koper al wanneer je hier heen gaat. Laat dit je echter niet weerhouden om hier een auto aan te schaffen, al met al een hele goede ervaring.

Uitstekend!

Nette, eerlijke , verkoper, Auto supersnel afgeleverd, top gewoon!!

Top service!

Goede service, mooie auto, duidelijke communicatie en afspraken nagekomen!

Vriendelijk ontvangen en Goede service

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Dat gaf ons meteen veel vertrouwen. Tijdens oplevering van de auto kregen we een goede uitleg over de auto. Hier werd ook veel aandacht en tijd voor genomen. We zijn meer dan tevreden over de afhandeling en over de auto. Erik bedankt voor je medewerking en Rick bedankt voor de goede uitleg van de auto.

Super goed

Deze mooie gebruikte Skoda is conform afspraken netjes op tijd geleverd en op locatie gebracht!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Persoonlijke benadering, heel tevreden!

Wij hebben een tweedehandse auto gekocht en zijn heel prettig geholpen. De auto stond klaar toen we een proefrit wilden maken. Het contact was klantgericht en vooral geel persoonlijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super goed en fijn geholpen

Hier mijn eerlijke mening. Ik heb goed en vriendelijk maar ook zeker professioneel geholpen bij de waal. Denken goed klant gericht en zijn een eerlijk en open bedrijf Zeer aan te raden!

Klantvriendelijk en professioneel

De Waal Autogroep te Culemborg communiceert duidelijk, komt afspraken na, verrast, denkt mee in oplossingen en is klantvriendelijk. Een onderscheidende dealer in de autobranche. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en blijf hier zeker trouwe klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Kundig advies van Lieke! Geen verkooppraatjes, of loze beloftes. Gewoon duidelijkheid. Super!

Tot nu toe, super positieve ervaring. Zowel met de verkoop (Lieke van Zetten) als met de collega’s aan de telefoon en een heerlijk frisse auto gekregen. Dus ook voor de werkplaats mijn complimenten! Mailtjes worden keurig snel beantwoord en Lieke is ook makkelijk telefonisch bereikbaar. Wat Lieke niet wist heeft ze nagevraagd, daardoor voel je je gehoord en heb je ook gelijk vertrouwen in hoe jullie te werk gaan. Tot nu toe, ik verwacht ook niet anders in de toekomst, super! Dankjewel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Snel uit de brand geholpen met een nieuwe auto!

Tijdens reparatie van mijn oude auto deed verkoper Lieke van Zetten van De Waal in Culemborg mij een goed aanbod, waardoor ik eerder dan gepland besloot een van hun goed gepresenteerde occasions aan te schaffen. Snel en goed afgeleverd!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Keurig bedrijf, fijn ontvangst en prima geholpen door Sven.

Vriendelijk en duidelijk geholpen door Sven, met de aankoop van een occasion bij de Waal in Culemborg.

Betrokken bij de klant

Ik had duizend en 1 vragen over Electrisch rijden maar ook een simpele vraag wat het verschil was tussen de verschillende pakketten ID3. Lieke heeft de moeite genomen om al mijn vragen uit te zoeken en te beantwoorden. Dit in tegenstelling tot andere VW garages of Pon holding zelf. Het team zelf werkt onderling goed samen. Overdracht tussen Sven en Lieke is geborgd. Enthousiast team.

Het rijd goed

Uitstekend geadviseerd.

Ontzettend vriendelijk, kundig en goed informatief geholpen door Sven Verwaaij.

Fijne aankoop Skoda Kamiq bij autobedrijf De Waal

De aankoop van onze Skoda Kamiq is ons prima bevallen. We werden geadviseerd door de sympathieke junior verkoper Sven Verwaaij. Hij heeft ons prima uitleg over de wagen en alle boord systemen gegeven en al onze vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Wij verwachten dat hij in de toekomst een bijzonder vriendelijke en bekwame verkoper wordt. Wij wensen hem dan ook alle succes toe voor de toekomst.

zeer goed

zeer duidelijk in uit leg,en gastvrij

Rijksstraatweg 12

4103 NK Culemborg

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.