vriendelijk, zakelijk, efficiënt en snel!

zie boven

Goede service en TOP aflevering

Professionele ontvangst en nette uitleg en rust om e.e.a. af te handelen.

Zeer klantvriendelijk

Al vanaf t eerste contact ( info opvragen over een gebruikte auto die op de site werd aangeboden) tot aan de aflevering was er een goed contact. Omdat t mij niet lukte tijdens openingstijden een proefrit te maken, kwam de verkoper Sven Verwaaij na werktijd terug naar de zaak om ervoor te zorgen dat ik een proefrit kon maken. Hij is zeer vriendelijk en behulpzaam en zeer klantgericht. Hij denkt in oplossingen. De aankoop van mijn auto bij De Waal autogroep in Culemborg heb ik als zeer prettig ervaren.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een zeer gastvrij en kundig autobedrijf met een perfecte sfeer.

Vanaf het eerste contact kreeg ik al een heel prettig gevoel. Ik werd duidelijk te woord gestaan en heb op mijn gemak de auto kunnen bekijken. Mijn vragen werden correct beantwoord en waar mogelijk ondersteund met de gegevens uit het systeem. De verkoper( Sven ) was zeer correct. Alle afspraken gemaakt tijdens de aankoop van de auto zijn ook allemaal prima nagekomen. De aflevering van de auto met Lieke was dan ook een feestje! Bedankt voor de goede service

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima overleg, uitgebreide uitleg en zeer vriendelijk geholpen.

Goede eerste ervaring met De Waal

Recent mijn eerste ervaring gehad met De Waal Culemborg. Gister mijn occasion mogen ophalen. Het contact met Sven en Lieke heb ik als prettig ervaren. Voor nu zou ik zeggen waarom de volgende keer weer geen occasion van De Waal.

Uitstekend ervaring!

Erg goed geholpen - door Sven - , contact en communicatie is in 1 woord: klasse ! Altijd bereikbaar, altijd terugbellen en snelle reactie. Zowel bij de aankoop als aflevering zeer tevreden. Kortom: zeer aan te bevelen. Zeker de wijze waarop Sven omgaat met klant en communicatie, een pluim !

Bijzonder plezierig en correct

Aangenaam verrast door de open eerlijke benadering van de verkoper Eric en daarna een hele fijne aflevering met deskundige en attente Lieke. T voelde als of we een nieuwe auto gekocht hadden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Na aankoop mag je achter in de rij aansluiten

2de paasdag auto gekocht. 20 april konden we deze ophalen. In de tussentijd aangegeven dat er een terugroepactie is voor de accu en software update. In eerste instantie is daar geen actie voor ondernomen want dat zou niet voor ons model gelden. Uiteindelijk werd daar toch een afspraak voor begin juni voor gemaakt. Toen we de auto 20 april kwamen halen bleek het dak rolgordijn en de binnenverlichting niet te werken. Zouden ze in juni ook meteen naar kijken. 22 april de auto weer terug moeten brengen omdat de accu toch snel vervangen moet worden. Dit zou woensdag 26 april gebeuren. 28 april te horen gekregen dat ze geen tijd hebben. We zitten nu (29 april) nog te wachten wanneer we de auto terug krijgen. Dus 1 dag echt kunnen rijden met onze nieuwe auto. Krijgen als excuus dat het heel druk is. We rijden nu in een goede leenauto maar willen van onze eigen auto kunnen genieten.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

zeer goede klant gerichte ervaring gehad

zeer goede en fantastische ervaring gehad met Lieke van Zetten. ze neemt de tijd voor je bij het kopen en bij de oplevering van de auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ik heb een peugeot 108 uit 2017 aangeschaft, De auto is naar wens opgeleverd, ik kon alles heel makkelijk en netjes regelen bij ze. De offerte en de oplevering van de auto werden ook snel in orde gemaakt. Lieke heeft me goed geholpen en ontvangen met een leuke smile!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Eerste instantie goed en correct daarna niet meer.

Bij de koop van mijn nieuwe auto en aflevering ging alles perfect. Had ook een reservewiel besteld en een bepaalde prijs afgesproken. De reservewiel kon ik later ophalen. Bij het ophalen van de band werd mijn enthousiasme over De Waal al wat minder. Ik kreeg het volledige bedrag doorberekend. Verkoper erbij gehaald en waar ik bij was ontstond er een geringe discussie tussen magazijn en verkoop. Niet echt netjes. Ik heb het bedrag overgemaakt wat afgesproken was en dacht toen......klaar. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een herinnering voor het volledig bedrag. Mijn enthousiasme in De Waal is behoorlijk getemperd.

Gezellig en gastvrij!

Wij zijn zeer goed geholpen door Lieke. Gezellig, gastvrij en gewoon normaal. Proefrit ging heel soepel en niks was een probleem. Goeie prijs kunnen maken. Kortom: wij zijn zeer tevreden!

Alles uitstekend geregeld

Alle afspraken uitstekend nagekomen en goed op de hoogte gehouden vooral de video voor levering was leuk

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Vriendelijk behandeld en deskundige uitleg

Mijn ervaring was positief. Duidelijke afspraken en goed nagekomen. Er werd tijd geschonken aan de klant en proefrit advies van beste richting. Duidelijke en deskundige uitleg over werking van de belangrijkste uitrusting van de auto. Alle vragen konden beantwoord worden zonder"moet ik even nakijken". Hetgeen wijst op kundigheid.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Heel blij met mijn bijna nieuwe A3 cabriolet. Samenwerking en contact verliep goed. Service professioneel en bij vragen altijd oplossingsgericht.

Goede en snelle service

Ik was op zoek naar een stationwagen en had deze ivm onze hond op zeer korte termijn nodig. Binnen een week had in de Golf Variant al in huis. Vriendelijke en behulpzame werknemers die de tijd voor je nemen. In één woord een TOP bedrijf, ga vooral zo door!

maximale service

mooie nette showroom! betrouwbaar en zeer vriendelijk. bij vragen een snelle reactie. deskundig. auto’s zijn zoals op de site bij aflevering wordt de auto netjes als een nieuwe auto afgeleverd

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Mijn ervaringen met De Waal Autogroep zijn goed!

Vanaf 2010 zakelijk klant bij Garage De Waal en 11 auto’s verder. Nu voor privégebruik een auto gekocht “nummer 12”. Voor Rijschool Michel Bakker en Michel Bakker is er maar 1 adres om een auto te kopen en dat is De Waal Autogroep.

Fijn geholpen

Wij waren gericht gekomen voor een gebruikte Volkswagen Polo. We zijn hierbij heel goed geholpen door verkoopster Lieke. Uiteindelijk hebben we een goede deal kunnen maken. We kregen elders een iets betere aanbieding, maar de professionaliteit en het fijne gevoel gaf ons de doorslag om bij de Waal Culemborg de auto te kopen. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk vertellen hoe het zit. Bedankt Lieke en blijf op deze manier verkopen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Geduldige, prettige en doelmatige dienstverlening. Mijn dank.

Zie bovenstaande woorden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Super mooie auto en hele goede service!

Via mijn werkgever mocht ik een lease auto uitzoeken. Op de site van De Waal Autogroep viel mijn oog op de T-Cross. Voor de zekerheid ben ik nog even gaan kijken op de vestiging in Druten en ik was helemaal overtuigd, zeker na de toelichting van de medewerker die mij heeft geholpen. Vervolgens werd de auto gereed gemaakt en kreeg ik een telefoontje dat deze afgeleverd kon worden. De auto ziet er super uit en rijdt heerlijk!

Zeer servicegerichte en deskundige behandeling

Snelle en goede opvolging van telefoontjes of e-mails. Snel een proefrit geregeld. Deskundige beantwoording van vragen. Snel nog winterbanden kunnen regelen. Servicegerichte en attente aflevering.

Zeer servicegerichte en deskundige behandeling

Perfecte service

Locatie Culemborg een VW TIGUAN E-Hybrid gekocht. Perfecte service en een goede communicatie.

Rijksstraatweg 12

4103 NK Culemborg

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.