Eigenlijk is alles goed, maar ik mis de persoonlijke aandacht en amicaliteit waarbinnen het tot een paar jaar geleden allemaal afgehandeld werd. Het personeel wordt daarin teveel aan banden gelegd en dat komt de klantvriendelijkheid niet te goede. Gelukkig zijn ze daar in Culemborg wel goed in.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Klantgerichte optimale service!

De verkoopmedewerker was een en al een luisterend oor om zich in te leven in onze situatie, onze wensen en afwegingen om vervolgens secuur aanbod te doen waaruit we konden kiezen om ermee proef te rijden. Er tijd voor te nemen en aan ons zorgvuldig aandacht te besteden hebben wij als buitengewoon symphatiek ervaren. Bij de overdracht van de nieuwe auto werden we ook zorgvuldig en met geduld begeleid door een andere medewerkster.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Top service van Casper Steenhouwer

4 maanden geleden hebben wij een mooie audi a1 bij casper gekocht, waar ik ontzettend blij meer was. Helaas hebben wij met deze auto een ongeluk gehad en is deze Total los verklaard. Gelijk met Casper contact opgenomen en verteld dat ik graag dezelfde terug wilde. Hij is druk aan het zoeken geweest en ja hoor gevonden. Proefrit werd gedaan en het blije en enthousiaste gevoel wat is bij de vorige had was helemaal weg. Casper heeft me in diverse auto's laten rijden om te kijken waar ik me weer goed en veilig in voelde, zeker gezien er inmiddels ook een kleine bij ons op komst is moest ik me wel goed voelen in de auto. Bij een ander filiaal van hun stond deze prachtige audi a3 en hij is met ons meegereden zodat we gelijk een proefrit konden doen. Dit was hem en dit ging de auto worden. Casper heeft al het papier werk uit handen genomen en alles voor ons geregeld. Zelf toen we dik in de file stonden en pas om 17:50 binnen kwamen om de auto op te halen heeft hij op ons gewacht en de tijd genomen om alles te bespreken. In één woord top service, wij hopen lang van deze mooie en veilige familie auto te mogen genieten en als deze aan vervanging toe is weten wij zeker naar wie wij terug gaan.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Bijzonder prettige ervaring bij het kopen van mijn auto.

Zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen bij de keuze een gebruikte Audi A3 te kopen. Het bedrijf komt gemaakte afspraken na en is in benadering naar mij gelukkig niet opdringerig geweest wat ik erg kan waarderen.

It was easy-peasy

It was quite straightforward. I got my appointment. Then I went and examined the car and made a test drive. They took care of me. I decided to buy. They delivered the car to my house. Thanks

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Professioneel, vriendelijk en persoonlijk!

Heel prettige ervaring bij de aankoop van deze auto. Netjes de proefritten georganiseerd, voorkomend prettige evaluatie en daarna een passende aanbieding.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Auto gekocht, vertrouwd gevoel; prettige benadering

Prettige samenwerking, deskundig advies, goede uitleg en prima dienstverlening

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Vriendelijke bediening nemen tijd voor je en duidelijke uitleg bij de aflevering

Top bedrijf

super tevreden met mijn up,ik ben netjes en fijn geholpen

Kort en krachtig

We zijn via internet bij jullie terecht gekomen, hebben gebeld voor een proefrit met een T- Cross. Heel vriendelijk geholpen, en vonden de auto ook mooi, dus het besluit deze te kopen was binnen een uurtje gemaakt. Alles volgens afspraak! Hopelijk hebben we heel lang plezier van onze auto!

Goed maar kan beter

Goed maar kwam erachter bij op leveren van de auto dat ik de tenaamstellingen code moest hebben van de in te leveren auto. Moest vragen om de info omtrent de Mobiliteitservice en welk nummer ik dan kan bellen als ik pech heb. Had het fijn gevonden als ik niet om deze info had hoeven vragen. Internet verbinding in de auto werkte nog niet toen ik de auto mee kreeg Heb zelf nog wat instellingen moeten veranderen om het werkend te krijgen. Had ook gevraagd of de software zou worden ge-update van het infotainment systeem het antwoord was ja Maar toen ik de nieuwe auto ophaalde was dit niet gebeurt Het bleek dat er nog geen nieuwe update beschikbaar was ook dit vindt ik jammer Omdat nieuwere auto al wel uit geleverd worden met nieuwere software.

Great!

Best deals in NL! Great service from Rodjo and team. Car was very clean and delivered beautifully! Thank you

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een geweldig goed bedrijf waar de klant koning is

Ik heb vaker nieuwe auto's gekocht, maar zoals de mensen van De Waal Culemborg omgaan met hun klanten heb ik niet eerder zo meegemaakt. Duidelijk,eerlijk,oplossingsgericht en klantvriendelijkheid stralen er vanaf daar. Je proeft ook een teamgeest van de mensen. Ik kan niks anders zeggen als een mooi bedrijf waar ik met plezier naartoe gaat want dan weet ik dat het goed komt!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Rijksstraatweg 12

4103 NK Culemborg

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.