Nog nooit een autobedrijf meegemaakt waar al het personeel er echt zo voor de klant is .

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prettige ervaring en deskundige begeleiding bij aanschaf nieuwe auto

Fijn persoonlijk contact en de klant staat voorop. Alles goed verlopen met de inruil oude auto en aanschaf nieuwe auto.

Prettig en vertrouwd!

Ik heb gebeld dat ik interesse had in een auto die De Waal had staan. Ik was er binnen een uurtje en de auto stond eigenlijk al (ongevraagd) direct klaar om in te zitten en eventueel een proefrit te maken. De sfeer voelde erg ongedwongen en ik kon even rustig mijn ding doen in en om de auto terwijl mijn huidige auto getaxeerd werd. Na een proefrit het besluit genomen er een dagje over na te denken, ook omdat er nog niet direct een bod werd gedaan en we dus in afwachting van taxatie waren voor mijn huidige auto. De volgende dag zijn we het snel eens geworden en sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe(re) VW Golf. Ik wil graag Cas bedanken voor het prettige contact en de service die hij mij verleent heeft, echt een topper! Hopelijk vele (zuinige) kilometers komende jaren en wie weet tot ziens!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Uitstekend!

De Waal in Druten heeft uitstekende service en denkt met je mee, perfect geholpen door Sander, Cas, en Pieter!! Ze staan altijd paraat voor je vragen en gekke vragen bestaan niet. Eergisteren m’n auto opgehaald en perfecte service gekregen. Auto was netjes schoongemaakt, alles was goed uitgelegd over de auto, auto was mooi gepresenteerd toen ik hem kwam ophalen. Goeie aanrader als je een auto wilt kopen!! Heel erg bedankt team Druten! Tot snel weer!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Top Ervaring! Uitstekende service!

Goed geholpen door de medewerkers in Druten! Goede uitleg over de auto. Heel professioneel!

Positief, erg goed.

Bij de Waal autogroep in Druten een Volkswagen Tiguan gekocht. Bij de aankoop werd ik geholpen door Sander Coenders en bij het ophalen van de auto door Cas de Louw. Ben door zowel Sander als Cas zeer goed en vriendelijk geholpen. Dit was een positieve ervaring.

Uitstekende Service en Aankoopproces in Drutrn

Mijn ervaring van begin tot eind was uitstekend. Het personeel was vriendelijk en deskundig, en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Het aankoopproces verliep soepel en transparant, zonder verrassingen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wagen!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een super team die voor je klaar staan en steunen waar nodig. Nadat door een ongeluk mijn auto total loss was verklaard. Zag ik op de website een auto zag staan, deze stond bij een andere filiaal. Heb hier een foto van gemaakt en doorgestuurd. Dit was op vrijdagavond en maandag stond de auto al in Druten voor een proefrit. Super geregeld.. Mijn complimenten hiervoor.. Op de dag van de aflevering kreeg ik eerst een leuk filmpje dat de auto onderweg was.. Toppers zijn t..Ben helemaal blij met mijn nieuwe auto..

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Ben erg tevreden over jullie als auto garage zijnde

Heel goed geholpen en goede uitleg gehad over alles! Ben zeer tevreden! I minpuntje heb ik wel , er was schade aan de auto , ik had zeker verwacht dat dit bijna niet meer zichtbaar zou zijn , dat is dus wel Terwijl hij opgeknapt is door een lakspecialist. Dat vind ik erg jammer!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Prima , poetsbeurt laat ter wensen over?

De auto aflevering was goed, maar de auto was naar mijn inziens niet gepoetst alleen gewassen. Dit moet bij een volgende auto zeker beter worden gedaan.

Fijne garage

Vanaf het eerste begin een goed contact gehad met de de waal groep. Het zijn behulpzame mensen die de tijd nemen om te helpen in de zoektocht. Ook na de levering en financiële afwikkeling wordt er op een fijne manier contact onderhouden.

Fantastisch!

Enorm goed en fijn geholpen door Cas de Louw van Volkswagen/Audi Druten. Cas heeft er voor gezorgd dat mijn auto tot in de puntjes werd afgeleverd zoals ik voor ogen had. Ik voelde me gehoord en begrepen. Zelfs een aflevering tot aan de voordeur was mogelijk en gerealiseerd door Cas. Honderd procent zeker dat onze volgende auto weer via Cas aangekocht zal worden!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Goed!

Geholpen door een stagiair maar met hulp van een ervaren medewerker tot aankoop overgegaan! Snelle en duidelijke communicatie

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Met een tevreden gevoel een mooie auto gekocht.

Klantgericht, nette en deskundige mensen, transparant, goed product!

Snel correct en vriendelijk

Vriendelijke verkoper binnen vijf minuten was geregeld.

Soms wat chaotisch

Naar Tiel gegaan voor een Polo die op de site stond maar auto bleek uiteindelijk daar niet te zijn ook niet bekent bij de verkoper. 2de en 3de keer naar Druten geweest goed geholpen echter nu een Polo gekocht met Winterbanden wat ons niet is verteld bij de bezichtiging. Dit is voor ons toch wel een issue gezien het bij de dag van bezichtiging 25 graden was en bij ophalen auto zelfs 28 graden toch geen temperatuur voor Winterbanden!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Professioneel, vakkundig en een goed luisterend oor.

Zoals altijd zeer goed

Zie boven

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Klant vriendelijk en persoonlijk !

We zijn erg goed geholpen, klantvriendelijk en persoonlijk. Unieke ervaring met het geweldige filmpje een dag voordat we de auto op gingen halen .

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fijn en goed geholpen! Prettige sfeer en goede service. Ze nemen ook echt de tijd voor je. Wij zijn blij met onze nieuwe Skoda!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Je wordt als koper gehoord en alles was zeer duidelijk uitgelegt en daarbij werden alle gegevens/historie van de auto aan ons laten zien. Zelfs het advies waar we een goed broodje konden halen was naar waarheid! Al het onderhoud zal door De Waal uitgevoerd worden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Supergoed geadviseerd en geholpen!

We zijn door Pieter van Doorne en Guus Maillé van De waal Druten erg goed en fijn geholpen met de aanschaf van (de voor ons) onze nieuwe auto. Het advies was fijn en voor de proefrit kregen we tips waar we extra op moesten letten. Op de punten waar we van te voren nog wat twijfels bij hadden zijn we er door de proefrit en het fijne gesprek erachter gekomen dat deze Seat Arona perfect aansluit bij onze wensen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

"Professioneel en zeer klant vriendelijk"

Ontvangst zeer professioneel je volet je gelijk goed geholpen. Afspraak is afspraak daar houden we van. Ook ruim de tijd nemen voor de aflevering en uitleg van de auto.

Uitstekend!

Vriendelijk geholpen, veel expertise en enorm oplossingsgericht!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Geweldige begeleiding in het aankoopproces

Zeer kundige verkopers die met je meedenken in het aankoopproces, niet alleen bij de aanschaf, ook het nazorgproces wordt goed begeleidt. Verder vond ik de video 1 dag voor het ophalen geweldig. Geeft een extra dimensie, blijf hiermee doorgaan is mijn advies. Waarom geen 10? De kleine perfectie die je nog zou willen zien is dat je als klant niet meer terug hoeft te komen op besproken zaken en dat dit al geregeld zou zijn. Dat zou voor mij het resterend punt van aandacht zijn om hier een 10 voor te geven. Desalniettemin zeer tevreden.

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.