Persoonlijk en positief!

Persoonlijk, empatisch en vlot!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Uitermate vriendelijk en compleet!

Wij zijn als bedrijf nieuw bij jullie binnen gekomen en hier zeer vriendelijk ontvangen. Daarnaast erg fijn en vooral duidelijk geholpen vanaf aankoop tot en met aflevering. Ook de contacten met de leasemaatschappij is tot op heden als prettig ervaren. Leuk ook om kort voor aflevering al een sneak preview te krijgen. Kortom tot op heden alleen maar plussen.

Voor het eerst bij de Waal! Prima ervaring

Professionele en persoonlijke benadering bij aankoop VW

Meedenkend en zeer behulpzaam

Toen mijn auto gerepareerd moest worden kreeg ik een goed vervangend vervoer. Ook contact over de betreffende auto die gerepareerd moest worden een goede terugkoppeling wat er mis was met mijn caddy

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Prettig contact en goede service.

Onaangekondigd kwamen wij kijken in Druten naar de Skoda. Binnen een half uur stond de auto gereed voor een proefrit! Doordat er al wel telefonisch contact vooraf was geweest was de financiële afhandeling (o.a. inruil van onze auto) ook snel geregeld. Twee weken later (door onze eigen agenda) stond de Skoda keurig klaar in de showroom onder een doek. Erg netjes aangezien het niet om een volledig nieuwe auto ging. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en de geboden service door de Waal Autogroep in Druten. Sander, Cas en Pieter bedankt voor het prettige en fijne contact.

Zeer deskundig, vriendelijk personeel,

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Heel fijn, je wordt er hartelijk welkom geheten samen met koffie of thee. Er wordt samen gekeken wat er mogelijk is.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Uitstekende service, vriendelijk personeel, goed te bereiken en nette auto’s.

Prettig contact via de mail en ik kon snel een proefrit inplannen. Na de proefrit goed geholpen en tussen het moment van aankoop goed op de hoogte gehouden. Bij de levering was alles goed geregeld.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Goede service m.b.t aankoop auto.

Een aantal weken geleden hebben wij bij 'De Waal Autogroep' in Druten een occasion aangekocht. Wij zijn erg tevreden over de service die ons verleend is door Sander. C.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Fijne mensen die alles regelen en een mooi eindresultaat neerzetten. Duidelijke afspraken

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Een fijne ervaring om zo zaken te doen

Er staat wat je aanbied, het is zoals het is, prettige en enthousiaste verkoper, ik ben content met de aankoop

Geweldige auto en goed aflevering door Sander Coenders

Top auto Prima aflevering met Sander gehad, fijne vestiging met uitstekende service

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

prettig en erg vriendelijk en behulpzaam

Ik werd vanaf het begin af aan erg prettig en vriendelijk geholpen. Omdat je niet alle dagen een auto koopt werd ik erg goed begeleid en alle in en outs werden goed uitgelegd.

Zie onderstaand

Aflevering was goed verzorgd. Alleen zou ik ter voorbereiding uit het navigatiescherm alle adressen alvast verwijderen.

Gastvrij en goed voorbereid

Gastvrijheid en opwachting en aflevering in een woord super

Zeer klantvriendelijk met humor.

Duidelijk verkooppraatje. Ruime proefrittijd. Gastvrije ontvangst. Grappige leveringsprocedure.

Positieve en klantvriendelijke

Alles goed voorbereid, lekker koffie. Vriendelijke benadering, niet opdringerig

Goed geregeld.

Wij hebben een zeer prettige ervaring met de vestiging in Druten gehad. Zeer gedreven in service en deden er alles aan om tot een goede overeenkomst te komen qua inruil en aankoop en de daar bij behorende garanties en aflevering van onze VW Tiguan occasion.

Prima dealer

vriendelijk personeel en een goede service!

Gewoon zoals het hoort.

De eerlijkheid tav de inruilwaarde.

Zeer netjes geholpen

Bij aankomst stond de nieuwe auto verhuld onder een doek in de showroom. Na het onthullen van de auto kregen we instructies over de auto en een presentje wat erg wordt gewaardeerd.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Geweldig vakbekwame en sympathieke behandeling waarbij ik mij als klant voortdurend prettig en met z

Zie boven

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.