Levering duurt wel lang, maar kozijn ziet er heel mooi uit, blij mee!

Fantastisch product

Klikover kozijn besteld. Was exact zo eenvoudig als ze zeiden om zelf te plaatsen. Ziet er heel strak uit! Stuk voordeliger uit daardoor. Top product, echt een aanrader voor de doe-het-zelver!

Goede ervaring

2 kozijnen besteld, fijne service Goed geholpen door de klantenservice. Kozijnen volgens afspraak bij ons thuis geleverd! Aanrader!

Veel sneller dan gedacht

De wachttijd zou 10 tot 12 weken zijn, maar we werden na 6 weken al gebeld of we de kozijnen al wilde ontvangen! Dag afgesproken en alles netjes geleverd conform afspraak. Fijn bedrijf!

Netjes op tijd geleverd en alles was volledig naar verwachting.

Netjes!

Ik vind het product en de levering keurig.

Fijne rekentool

We durfden nooit zo goed zelf kozijnen te bestellen, omdat we bang waren de verkeerde maat te bestellen. De rekentool op jullie website is daarbij heel fijn! We hebben het erop gewaagd en inmiddels zit het raam er al 2 weken keurig in. Paste precies :)

Dokweg 37

1976 CA IJmuiden