Perfect, heldere uitleg

We werden uitstekend geholpen. Niks op aan te merken.

• Bereikbaarheid

Heel fijn geholpen door een heel vriendelijke notaris

Uitvoerig en begrijpelijke uitleg wordt uitgebreid tijd genomen . Zal zeer zeker aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Uitstekend geholpen, deskundig en vriendelijk

Wij hebben deze notaris ingeschakeld voor onze testamenten. Om alles goed te regelen, maar ook om waar mogelijk belasting te besparen. Het eerste gesprek was prettig (het eerste uur bleek gratis te zijn), we kregen veel vragen voorgelegd over wat wij wel en niet willen. Enige tijd later ontvingen wij de concept-testamenten met een duidelijke toelichting. Hierin waren al onze wensen verwerkt. Bij het ondertekenen van de testamenten werd alles nogmaals goed uitgelegd, zodat we echt goed wisten waarvoor we tekenden. Wij zijn blij dat we dit nu geregeld hebben en wij zijn zeer te spreken over de manier waarop deze notaris onze hierbij heeft begeleid.

Hele goede samenwerking.

Goede en fijne communicatie. Kennis van zaken en heeft ons zeer goed geholpen met de invulling van het levenstestament.

Prima notaris

We zijn goed geholpen met onze vraagstukken. De uitwerking was goed en de uitleg ervan ook.

Goed geregeld.

Duidelijk

Fijn gesprek en goede uitleg

Prettige dienstverlening

Altijd fijn ontvangen door de mensen bij aankomst. Mr. Bongers is een aardige, prettige man die de tijd neemt en die naast zijn gedegen werk, ook een fijne gesprekspartner is. Niets op aan te merken.

• Bereikbaarheid

Super fijn & heel goed naar onze wensen geholpen

Heel goed en duidelijke uitleg gehad ,daardoor onze keuzes naar ons zin gemaakt! Wat passend is bij ons. .hartelijk bedankt,we voelden ons erg op ons gemak. Geen vraag was te gek of ingewikkeld.

Zeer tevreden!

Ik heb goede adviezen gehad bij het opstellen van een aantal documenten. Het contact met de notaris was erg prettig, er was warme aandacht voor mijn persoonlijke situatie en daarnaast zeer duidelijke en professionele uitleg van het, voor mij soms raadselachtig vakjargon. Tevens is het kantoor goed bereikbaar via telefoon en/of mail. Kortom, niet verder zoeken, hier zit u goed!

• Bereikbaarheid

In de adviesgeprekken zijn we zeer duidelijk gewezen op de belangrijke punten waardoor het eigenlijk niet zo moeilijk meer was om voor ons het juiste testament op te stellen. Het is een fijn gevoel dat dit nu geregeld is.

• Bereikbaarheid

Heel vriendelijk en deskundig!

Zeer fijne vriendelijke en deskundige ervaring met mr Stephanie van de Ree

Accuraat en belangstellend

We zijn goed geholpen, alle vragen zijn beantwoord. Onze persoonlijke situatie is goed weergegeven. Volop belangstelling naar de prive zaken.

Servicegericht, helder en persoonlijk

De zaken die bij een notaris worden worden afgehandeld zijn vaak complex. Rivieren Notarissen denken goed mee, lichten de zaken toe in normale taal en hebben ook oog/ ruimte voor een persoonlijke noot. Inmiddels op 2 verschillende locaties geweest, met verschillende contactpersonen geschakeld en op beide locaties enorm goed geholpen in de afgelopen 6 jaar.

• Bereikbaarheid

Deskundige organisatie met goede communicatie.

De begeleiding die je hier krijgt is zeer professioneel en erg prettig.

• Bereikbaarheid

Super goed geholpen met de beslissingen die we hebben gemaakt

Goed ontvangst,hele vriendelijke mensen . Ook de hele goede uitleg over de moeilijke beslissingen die we hebben genomen. Het was heel duidelijk voor hele normale mensen. Heel blij dat we de stap hebben genomen , en alles top is geregeld

• Bereikbaarheid

Top kantoor dat meedenken en maatwerk als standaard heeft!!

Wat een enorm fijn kantoor! Heldere uitleg, uitstekend meedenken in complexe materie. Zeer behulpzaam en flexibel. En ook nog eens ontzettend aardig. Service en behulpzaamheid zit hier vermoedelijk in de genen! Dank voor alle tips die hebben geleid tot goeie stukken. Rob v Wijk / Caroline Zeinstra

• Bereikbaarheid

Mijn ervaringen met De Rivierennotarissen zijn uitstekend.

Zeer ervaren en hartelijke personen die uitstekend werk verrichten. Op tijd, flexibel, professioneel in de uitvoering van onze opdrachten. Aan te bevelen voor zowel prive- als zakenlijke aangelegenheden. Toon Nouwens. Den Doorn Managment & Beheer BV

correct geholpen

Goed advies met voor ons vernieuwende inzichten.

• Bereikbaarheid

Begrijpelijk en professioneel geholpen.

Complexe zaken zijn nu goed geregeld.

• Bereikbaarheid

Rustig begrijpelijk professioneel geholpen.

Op een heldere manier geholpen met een lastig onderwerp.

Heel netjes geholpen!

Heel netjes geholpen.

• Bereikbaarheid

Zakelijk en toch persoonlijk.

Het onderwerp is persoonlijk maar moet zakelijk worden behandeld. Is goed gelukt!

Duidelijke uitleg

Gebruik van eenvoudig Nederlandse taal en er wordt ruim de tijd genomen waardoor goed resultaat.

• Bereikbaarheid

Helder en inlevend op de persoonlijke situatie

Notaris mw. mr. P. (Petra) ter Braak-van Straten, heb ik ervaren als toegankelijk en zeer inlevend op mijn persoonlijke situatie. Het gratis adviesgesprek werd ruim tijd voor genomen om mijn levenstestament te bespreken. De uiteindelijke aktes waren conform de gemaakte afspraken.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Van Randwijklaan 49 a