Ongeveer een maand geleden bij Autohuis Van Dijk een Cupra Formentor gekocht. Kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik iedereen aanbeveel om hier een auto te kopen. Alles top geregeld. En als je een maand later nog een telefoontje krijgt van hoe de auto bevalt kan ik alleen maar zeggen dat vele hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Nogmaals bedankt Autohuis Van Dijk ( Oscar ) voor de goede service !
Beste Martijn, Hartelijk dank voor deze mooie review! Namens het gehele Autohuis van Dijk team nogmaals heel veel rijplezier toegewenst in jullie prachtige Cupra Formentor. Met vriendelijke groeten, Oscar Brouwer.
het is goed personeel en kwaliteit van geleverde diensten zijn goed
Duidelijke uitleg over de werkzaamheden en de kosten.
Vakkundig en oplossingsgericht
Vlug en snel geholpen en tijdens het wachten een heerlijk bakje koffie gehad
Bedrijf is zeker aan te bevelen!
Persoonlijke benadering en daarom bij deze garage gebleven na failliesement !
Afspraken nagekomen, vlotte afhandeling, prettige mensen! En een mooie auto natuurlijk! Aanrader!
Beste Rini, fijn te vernemen dat u zo te spreken bent over ons bedrijf! Nogmaals dank voor het in ons gestelde vertrouwen en heel veel rijplezier toegewenst met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer.
Al tientallen jaren worden we bij deze garage door vriendelijk en deskundig personeel geholpen. Er wordt goed advies gegeven en er worden geen onnodige reparaties gedaan.
Prettig zaken doen.
Klantvriendelijk staat hoog in het vaandel en een deskundig team staat borg voor een eerlijk advies en een goed onderhoud.
Op afspraak auto gebracht, klaar binnen afgesproken tijd.
Heb een afneembare trekhaak laten plaatsen. Dit was vlug gepland en kreeg ook direct een offerte binnen. Na plaatsing duidelijke uitleg over gebruik onder het genot van een kopje koffie.
Het ging alles prima
Vriendelijk en goede service
Goede service en duidelijkheid omtrent kosten bij een onderhoudsbeurt
Zeer professioneel en deskundig advies, ten opzichte van kwaliteit-prijs verhouding. Uiterst vriendelijk te woord gestaan. Prachtige showroom. Kortom een TOP bedrijf om aan te bevelen en te onthouden!
Geweldig!
Mijn auto hier gekocht en in onderhoud Vriendelijk behulpzaam Zeer fijne zaak !
Verschillende proef ritten gereden, met verschillende auto’s. Niks was teveel altijd een duidelijke uitleg. Bij het ophalen nieuwe auto, goed de tijd voor genomen voor instructie van de bediening van de auto. Super zaak.
Alles goed geregeld
Hele fijne persoonlijke garage. Die altijd voor je klaar staan. En wat ook nog is een voordeel is dat ze een hele leuke kamer hebben waar je met je kinderen heerlijk kan spelen. Ideaal als je even moet wachten maar zelfs als de auto klaar is willen de kinderen nog niet mee naar huis.
Rogier was erg behulpzaam, duidelijk en spraakzaam toen we onze ford kwamen bekijken. We hadden een goed gevoel bij de zaak en de auto. Tevreden met onze aankoop.
zoals geschreven konstant en sfeer
Na het oneens zijn over de rekening Medewerker gaf gelijk antwoord ik doe er toch niets aan . Ging over op stem verheffing en toen ik hem er daar op aansprak zei hij je valt mij in de rede , Ik ben klant hier , nou en zei hij. Ik gun ieder wat te verdienen maar 200 euro verschil op 2 banden vindt ik de moeite waard helaas was deze meneer er niet toe in staat. Ook zou ik zeker nog terug gebeld worden door Rogier van Dijk helaas niets meer gehoord.
Beste Dinie, Wij vinden het bijzonder spijtig dat, na alle jaren dat u vaste klant bij ons bent geweest, u nu zo ontevreden bent over de door ons geleverde dienst. Na het doen van een prijsopgave heeft u ons toestemming gegeven voor het vervangen van de banden. Achteraf bent u de markt verder gaan verkennen en bent tot de conclusie gekomen dat, elders voor minder geld, de banden ook vervangen hadden kunnen worden. Zoals in het gesprek dat hierop volgde aan u is aangegeven kunnen wij simpelweg niet concurreren tegen een bandengroothandel die de banden met duizenden tegelijk inkoopt. En in dit gesprek hebben wij inderdaad dus ook gemeld u niet in de eerder opgegeven en door u geaccordeerde prijs, tegemoet te kunnen komen. Spijtig genoeg voldeed deze uitleg niet aan uw wensen en verwachtingen waardoor het gesprek inderdaad een vervelende wending kreeg. Onze oprechte excuses dat dit is gebeurd, het is nimmer onze intentie om met klanten in onmin te komen. Tenslotte zou onze directeur/eigenaar Rogier van Dijk u terugbellen, maar nog voordat dit kon plaatsvinden heeft u helaas al deze review geplaatst. Eerst zou er namelijk overleg moeten zijn met onze werkplaatsreceptionist en Rogier over de voorgevallen feiten, er zat echter een weekend tussen waardoor dit gesprek nog niet had kunnen plaatsvinden. Inmiddels heeft Rogier van Dijk wel contact met u opgenomen en voorgesteld om op een geschikt moment samen te komen om één en ander uit te spreken. Al met al vinden wij het erg vervelend dat u als gewaardeerde klant ontevreden bent over ons bedrijf en spreken de hoop uit dat met deze heldere uiteenzetting u meer begrip voor de situatie zult krijgen en onze relatie kan continueren. Graag tot ziens. Met hartelijke groet, Nico Bijl
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.