
Zeer tevreden over de reparatie en de klantvriendelijkheid van de meedenkende mensen achter de balie.. kom er al lange tijd en zou dat graag zo houden..
Beste John, wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Dank dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer.
De auto word bekeken alsof het hun eigen auto is, heel blij mee
Beste Ray, dank voor de moeite die je hebt genomen om ons dit te laten weten. Fijn te lezen dat je ons als vriendelijk en meedenkend hebt ervaren. Graag tot een volgende keer bij Stam Hilversum.
Net voor onze vakantie een foutmelding. We konden gelijk komen en het euvel is verholpen. Heel erg fijn!
Beste Jan, Dank voor het delen van je ervaring. Net voor je vakantie een foutmelding dat is niet fijn. We zijn blij je te hebben kunnen helpen hiermee. Fijne vakantie!
Makkelijk afspraak aan te maken online. Werkzaamheden naar wens uitgevoerd.
Wat fijn te lezen dat alles naar wens is uitgevoerd en u zo makkelijk een afspraak kon plannen. Fijne dag nog en graag tot een volgende keer.
Bijgaand mijn onaangename ervaring met de Stam Groep. Januari 2024 bij Stam Garage Renault/ Nissan een Nissan Qashqai gekocht van 2,5 jaar jong. Deze auto zou schadevrij zijn. Bij de proefrit trok de Qashqai sterk naar rechts en er zat linksachter een verkeerde achterband op. De verkoper gaf aan dat het naar rechts trekken opgelost zou worden en er zou een nieuwe achterband gemonteerd worden. De achterband is opgelost (hoewel de garage eerst twee verschillende merken op de achteras had gemonteerd). Het naar rechts trekken was echter niet verholpen. Na terug geweest de zijn bij Stam Nissan Hilversum was de auto weer uitgelijnd maar het probleem niet opgelost. Vervolgens heb ik een second opinion aangevraagd bij een schadeherstelbedrijf en bij een bandenspecialist. Het blijkt dat de auto wel schade heeft gehad. De rechterkant was overgespoten en er was een nieuwe voorruit geplaatst. Volgens de bandenspecialist staat de stuurstang scheef en/ of was er waarschijnlijk iets met de wielophanging. Toen begon de slechte service van Stam. De auto weer terug en Stam heeft hem zogenaamd weer uitgelijnd. Daar de auto nog steeds naar rechts bleef trekken was dit onveilig omdat je constant tegen moest sturen om niet in de berm te belanden. Vervolgens informatie ingewonnen hoe dit verder aan te pakken daar Stam blijkbaar niet genegen of niet capabel was het probleem te verhelpen. Ik heb Stam nogmaals een laatste kans gegeven en anders zou de koop ontbonden worden. Hiertoe heb ik samen met de chef werkplaats een testrit gemaakt. Hij constateerde ook dat de auto sterk naar rechts trekt, maar het zou opgelost worden. Daarna hebben ze hem 2 dagen gehad omdat er onderdelen vervangen moesten worden. Toen ik hem terug kreeg was er meer dan 130 km mee gereden! Vervolgens, toen ik vroeg wat er aan gedaan was, was het antwoord: de auto is uitgelijnd. Ik was met stomheid geslagen. Het probleem was uiteraard niet opgelost. Hoe kan je als, voorheen gerenommeerde garage, de auto 4 keer uitlijne
Geachte heer Van der Haar, Volgens mijn collega hebben wij de auto inmiddels terug genomen. We betreuren dat u deze ervaring heeft gehad bij onze Renault vestigingen in Hilversum en Soest.
Voor de vakantie liet ik voorde zekerheid de auto checken, omdat ik vond dat hij een beetje anders reed dan eerder. Ze vonden niets, ook niet op de brug en stuurden me een rekening van 0 euro. Eerlijke mensen.
Beste Ivana, dank voor je review en wat fijn dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Fijne vakantie en graag tot een volgende keer bij Stam.
Prima service aardige mensen
Beste Marjolein, Dank voor je positieve review en fijn dat je ons allemaal al aardige mensen en met prima service hebt ervaren. Graag tot een volgende keer bij Stam.
Ik kon gelijk terecht voor mijn probleem. Heb even een kop koffie gedronken . Ondertussen werd ik geholpen en kon ik zo weer verder ! Echt een top service en hele vriendelijke vrouw bij de receptie
Beste Dwaynley, dank voor je review, super fijn dat je de tijd genomen hebt om dit aan ons te laten weten. Top service dat kan in onze ogen niet beter en daar worden we helemaal blij van. We geven het door aan alle collega's! Graag tot een volgende keer bij Stam in Hilversum.
Altijd telefonisch overleg over benodigd onderhoud. Goed planningssysteem en goede bereikbaarheid. Betrouwbare service.
Dank voor het delen van jullie ervaring. Super te lezen dat jullie zo tevreden zijn en blij met onze betrouwbare service. Graag tot een volgende keer!
Snelle service en goed geholpen
Beste Carin, fijn te lezen dat je snel en goed geholpen bent door ons. Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer bij Stam Hilversum en fijn weekend alvast.
Had grote beurt + apk . Ze gaven aan dat mijn draagarmrubbers vervangen moeten worden maar dat het volgend jaar ook kan .
Beste Jeroen, fijn te lezen dat je onze werkwijze en service zo waardeert. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.
Mijn ervaringen zijn elke keer weer positief. Hier krijg je ‘ouderwetse’ kwaliteit omgeven met een persoonlijke benadering. Jullie zijn echt een team dat samenwerkt om de klant tevreden te stellen. Bedankt.
Dank dat je dit ons laat weten. Zijn we heel blij mee! En ouderwetse kwaliteit is vaak de beste. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer.
Terwijl je met een bakje koffie lekker warm in de wachtruimte zit, is de APK-keuring uitgevoerd en de auto afgemeld.
Beste Tom, Dank voor je review en fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Gezellige dag vandaag.
Prima geholpen tegen een prima prijs
Beste Lenneke, Dank voor het laten weten hoe je ervaring was bij ons! Fijn te lezen dat alles prima was. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer.
Vanuit het leasebedrijf was bij afspraak maken een gratis vervangauto geregeld, toen ik aankwam waren ze niet voorbereid. Ik zou een zelfde soort auto krijgen, maar kreeg uiteindelijk heel iets anders, met de zin: “neem deze maar”, met een sleutel erbij. Geen uitleg over iets. Bij ophalen enkel iets gezegd over een groter iets dat vervangen is, maar niet over of al de rest is geupdate. Dus voldoende voor wat er moest gebeuren, maar vergeleken alle andere garages waar ik ben geweest, geen fijn gevoel en niet een hele fijne service. Jammer.
Beste Maud, wat jammer dat je onze service op deze manier ervaren hebt. We gaan meteen even na hoe of wat want willen dit een volgende keer zeker voorkomen. Excuses voor het ongemak en fijne dag vandaag.
Goede service gemak en niet te duur!
Beste Robbert, dank voor je review en super fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Hier werken wij iedere dag hard voor en aan. Fijne dag nog en dank dat je de moeite hebt genomen om dit ons te laten weten.
Goed geholpen door vriendelijke medewerkers aan de balie en een goede communicatie over de auto over de staat en wat het kost Top
Beste Eric, wat fijn dat je dit ons laat weten. Horen graag wat we nog beter hadden kunnen doen om zo de volgende keer 5 sterren te krijgen want daar gaan wij iedere dag voor. Dus als je ons dit zou willen laten weten heel fijn. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.
Ons kent ons garage... Eerste keer daar...alsof ze hun klanten bij naam kennen Fijn dat zulke bedrijven nog bestaan Ga zo door
Beste Ed, wat super om te lezen! Zijn heel blij dat je deze ervaring met ons deelt. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.
Het ging heel erg goed, ik belde op om mijn probleem te melden. En de volgende dag zat er een nieuw wiel onder mijn auto..
Beste Nils, wat fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen met een nieuw wiel. Dank voor je review en graag tot een volgende keer bij Stam.
Altijd eerlijk en perfecte communicatie!
Beste Maarten, Super te lezen dat je ervaring bij Stam op deze manier is! Dank dat je dit ons laat weten. Fijn weekend en graag tot een volgende keer bij Stam.
Wordt hier altijd fijn geholpen. Top garage.
Beste Diana, wat fijn om te lezen dat je altijd fijn geholpen wordt bij Stam. Dank dat je dit aan ons laat weten. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer.
Al jaren vaste klant. Goede service
Beste Marijke, Wat fijn dat je zo trouw bent aan Stam dank je wel daarvoor en voor het achterlaten van je review zijn we heel blij mee. Graag tot de volgende keer.
Prima ontvangst, goed geïnformeerd en betrokken. Zo wil je als klant gezien worden.
Beste Johan, Dank dat je de tijd hebt genomen om je ervaring bij Stam te delen en voor ons super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer en fijne dag vandaag.
Voor het eerst daar geweest omdat dit bij mij op de hoek is , vriendelijk ontvangen en goed geholpen door vriendelijke medewerkers top
Beste Eric, als "buurman" van Stam extra leuk om te lezen dat je zo tevreden bent.. beter een goede buur... Dank voor het delen van je ervaring en graag tot een volgende keer.
Bij spoed wordt er tijd 'gevonden' bij problemen oplossingen gezocht
Beste Anja, wat fijn dat je ervaring zo geweest is bij Stam en proberen hier altijd tijd voor te vinden. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.