Super klantvriendelijk en behulpzaam.

Super klantvriendelijk. Houden je goed op de hoogte wat er loopt en speelt.

Zeer betrokken en professioneel

Vorig jaar kreeg ik Spinosa letselschadejuristen via een goede vriend aangeraden wegens zijn goede ervaring en niks is minder waar. Gilda is erg betrokken en professioneel in haar werk. Door haar warme energie stelt ze je gerust en voel je je gehoord. Ze ziet je echt als een mens en niet als een nummertje, ze neemt alle tijd voor je. Door haar ruime ervaring weet ze precies hoe ze jou het beste kan bijstaan in een letselschade zaak. Daarbij is het kantoor altijd bereikbaar en zullen de collega’s je te woord staan. Mocht ik in de toekomst (hopelijk niet) nog een keer iets meemaken waardoor ik recht heb op een letselschade advocaat, dan zal ik zeker weer voor Gilda Spinosa gaan. Heel erg bedankt voor alles!

Super netjes werk geleverd

Was eerst bij een andere advocate vanwege een letselschade ivm aanrijding, bij de vorige was ik totaal niet tevreden . Mevrouw Spinosa heeft mij zeer goed ontvangen en alles goed overgenomen en tot een goed eind bereikt vriendelijk bedankt daarvoor.

super letselschade

ze helpen je super letselschade

Een fijne ervaring geweest

Het was een fijne ervaring

Matig

Mijn schade is niet vergoed, dat is jammer, maar dat is niet aan uw kantoor te wijden. Wat erg vervelend was dat er laat contact werd genomen. Dus kreeg niet het gevoel dat het serieus werd genomen. Overigens is mijn letsel zo erg dat ik mijn werk niet volledig meer kan uitvoeren..

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Nee

Klant vriendelijk en het belangrijkste je bent GEEN nummer!

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

We zijn heel goed ontzorgd

Na de aanrijding van onze dochter zijn we door Spinosa Letselschade bijgestaan. Zij hebben ons van A tot Z ontzorgd. We hadden genoeg aan ons hoofd rondom de aanrijding van onze dochter, dit kwam ook tegelijk met het overlijden van onze (schoon)vader, je kan je voorstellen dat je dan in een achtbaan zit. Spinosa heeft ons superfijn bijgestaan, alles geregeld en ontzorgd. Fijn dat alles door hen is geregeld en we het dossier nu kunnen sluiten.

Fijne mederwerking

Word goed naar je verhaal geluisterd, en goed geschakeld met de tegenpartij voor een juiste oplossing.

zeer begripvol en professioneel

Ik was zeer tevreden met de afhandeling van mijn zaak, ze hielden op een gepaste wijze rekening met mijn emoties, verder was ik ook zeer tevreden met de financiele afhandeling.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Een meer dan positieve ervaring..

Bij Letselschade direct contact opnemen met Spinosa.

ervaren en deskundig

Het heeft 9 jaar geduurd voor het afgehandeld was, dat was de fout van de tegenpartij, zeker niet aan Gilda Spinosa. Vastberaden, deskundig en altijd heel fijn te woord gestaan, Gilda ontzettend bedankt, Christa

Goede service en kennis

Goed geholpen tijdens het hele proces, met veel begrip. Communicatie goed en veel kennis.

In een woord "Geweldig"

Na mijn aanmelding is er een prachtige continuiteit geweest in de comunicatie. Vragen en antwoorden werden van beide kanten snel en goed verwerkt. Ik bleef prima geïnformeerd over de voortgang. Mijnerzijds een Pluim met een hoofdletter.

Ik ben uitstekend geholpen

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Professioneel, hartelijk en fijne mensen

De medewerkers van Spinosa hebben mij echt ontzettend goed geholpen. Elk contact met ze was hartelijk en medelevend. Het was een absoluut positieve ervaring. Ze weten waar ze het over hebben, zijn professioneel en zetten zich maximaal voor je in. Dat was voor mij een grote zorg minder. Heel erg bedankt voor jullie goede zorgen en hulp.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Ik ben niet zo goed met woorden. Maar ik vond het super zoals ik geholpen ben door jullie .

Fijn

Voelde me gehoord ik kon altijd terecht met vragen maar ook als het even niet ging. Hele fijne mensen

Goede service en kennis

We zijn tevreden met de communicatie en het proces

Geweldige bijstand

Vriendelijk bedankt voor alle hulp

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Zeer deskundig bijgestaan, waarbij ook werd gekeken naar de mens achter de aangedane situatie.

Er werd naar ons geluisterd, wij hadden niet om de situatie gevraagd. Maar werden erg goed geholpen en ondersteund.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Heel veel geduld en goed en duidelijk en altyd netjes. En heel veel begrip heel tevreden toffe leuke nette dames. Mvg carola Baarslag en jeremy de widt

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

zeer adequaat en vakkundig letselschadejuristen.

Bij mijn letselschade geval is er vooral veel emotie losgekomen, hier is zeer begripvol en vakkundig op geanticipeerd ook de gehele juridische en financiele afhandeling was geheel naar mijn wens.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Super helpful and informative.

Being a foreigner, navagting a situation like mine was very daunting and stressful. But I was helped every step of the way and all my worries were put to rest, so I could focus on my healing.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Een zorg uit handen genomen

Prima geholpen met de afhandeling van letselschade.

Beursstraat 5

7551 HP Hengelo