Deskundig
Ik heb steeds een andere tandarts en die ik nu had kon niet goed Nederlands en heeft naar mijn gevoel niet goed gekeken naar mijn gebit. Was binnen 3 minuten weer buiten
goede uitleg van wat en hoe ze dingen behandelen
Ben zeer goed geholpen
Ben netjes behandeld dus prima.
25 minuten te lang wachten en eindelijk word ik geroepen en niet eens excuus aangeboden !
Helaas vind ik dat er te veel word gewisseld met tandartsen. Iedere keer moet je het vertrouwen weer krijgen in betreffende tandarts, terwijl je gewend bent aan de tandarts wie je heeft behandeld / heeft geholpen.
Mondhygiëniste....... en tandarts Merel kennen hun vak.
Goed
Ik had een slechts een vraag die ik per mail gesteld heb. In plaats van een antwoord kreeg ik een afspraak toegestuurd. Voor mijn dochter wou ik een afspraak maken, die kreeg ik echter niet. Later bleek die toch gemaakt, had ik alleen geen bericht van gehad. Toch maar naar de afspraak gegaan, een keer een controlebeurt kon ook geen kwaad. Daar aangekomen om 14.55 (afspraak stond om 15.00) gaan ze eerst met z'n allen thee drinken en kon ik wachten tot 15.15/15.20 uur... Bij binnenkomst dacht ik dat de tandarts zich wel voorstelde, maar ik heb het niet verstaan, sprak geen fatsoenlijk Nederlands. Vooraf was ook niet bekend bij welke tandarts ik terecht zou komen. Mijn vraag alsnog gesteld- geen antwoord- we gaan eerst even kijken en dan maken we ook nog twee foto's. Hoezo 2 foto's; ik kom hier met een vraag, heb geen klachten en nadat de tandarts mijn gebit beoordeeld had vond het hij er ook nog perfect uit zien. Geen enkele reden voor foto's dus, vonden zij nodig 1x per 2 jaar. Ik heb de foto's dan ook geweigerd. Nogmaals mijn vraag gesteld, antwoord dat kon wel, maar hij ging het niet doen omdat het niet gebruikelijk was... Daar had ik dan wel weer voor willen betalen, maar kon dus niet. Fotoverhaal idem bij dochters, terwijl die ook nog bij de ortho gemaakt zijn. Flauwekul, geldklopperij dus. Andere dochter had vorige keer bij de balie een afspraak gemaakt, geen bevestiging van gekregen en krijgt doodleuk te horen dat ze over een 3 kwartier maar weer moest komen, ze gingen eerst lunchen. De assistentes achter de balie? Willen vooral geen moeite doen om voor een ouder echtpaar een afspraak te maken. Ik heb ze zonder afspraak zien vertrekken. De telefoon die overgaat? die drukken ze gewoon weg. Helaas kunnen we niet terug naar Van der Wal, maar hier ga ik ook nooit meer naar toe! Ps: ook waardeloos dat je email al verplicht ingevuld staat onderaan dit formulier. Anoniem invullen kan dus niet en mag ook helemaal niet.
Ik heb zeer goede ervaringen met Puur. Eindelijk na vele omzwervingen een vast gezicht in de persoon van tandarts Annelie. Ik ga niet met tegenzin naar de tandarts;)
Ik ben zeer goed geholpen door de tandarts een vriendelijke Mevr Haar naam weet ik niet meer Samen met een assistente hebben ze mij goed uit kunnen leggen wat de drie opties waren en wat in hun ogen het beste was Ook heeft de tandarts nog een collega gevraagd of er volgens deze nog een ander behandelplan zou kunnen zijn Een aanrader voor iemand die een goede tandarts zoekt
Na goed gesprek via telefoon heel goede en direct regeling getroffen.
Heika en HERMKE zijn toppers zuinig op zijn jammer dat die Spaanse tandarts weer vertrekt Özge Er is wel veel verloop van tandartsen zou graag altijd door dezelfde tandarts behandeld willen worden maar Heika de topper zorgt goed voor ons om dezelde te plaatsen
prima geregeld helaas zo als bij vele vaak verloop van personeel
Afspraak werd 10 min voor tijd telefonisch afgebeld en ingesproken op voice mail. Terwijl ik onderweg was naar de tandarts en geen telefoon hoor. Ik heb 25 minuten in wachtkamer zitten wachten. Toen gevraagd bij receptie of er iets aan de hand was. Ik ben niet aangesproken in de wachtkamer en moest een nieuwe afspraak maken.
Steeds andere tandarts. Laatste keer had ik controle en spalkje vast zetten. Heeft ze alleen spalkje vast gezet. En geen controle uit gevoerd.
Een gebroken tand is perfect gerepareerd.
Vriendelijke medewerkers, op tijd aan de beurt. Verbeterpunt: voortdurende wisseling van tandarts. Bijna elk half jaar is er weer een andere tandarts. Dit geeft minder vertrouwen.
Good
Vriendelijk , begripvol
Kom reeds jaren bij deze tandarts, vh van der Wal, en bij dezelfde mondhygiëniste en bevalt heel erg goed.
Goeie uitleg en deskundige behandelingen.
Er was een vulling van wel 45 jaar geleden uit mijn kies gevallen. Het was een hele klus maar perfect hersteld. Blij mee. Goede tandarts.
alles goed
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.