Het is alleen jammer dat er zoveel verloop is bij het personeel
Kundige tandarts en mondhygieniste. Afspraak in mijn agenda en die van de tandarts kwanen niet overeen.
Professioneel vriendelijk en duidelijke taal tijdens de behandeling. Er is geen gehaast en hierdoor dus geen tijdsdruk voor de behandeling. Bij plotselinge klachten wordt je ook spoedig en meestal dezelfde dag geholpen.
Mondhygiëniste vriendelijk en geruststellend. Was op de hoogte van mijn gezondheid en informeerde hoe het ging. De tandarts sprak over mijn gebit met technische begrippen, die begreep ik niet. Graag uitleg. Vervelend vond ik de radio met de bas.
Heel prettig en vakkundig geholpen
goed
Geen idee wie de tandarts of de assistente was. Stelden zich niet voor, werd niet gecommuniceerd en uiteindelijk zelf maar plaats genoemen in de stoel. Ook na de behandeling geen communicatie, kwam een collega binnen en de rug werd me toegekeerd. Ook vanuit mezelf maar weer uit de stoel gegaan, mijn tas gepakt en naar de deur gegaan. Nog tot ziens gezegd maar dat hebben ze niet gehoord want het gesprek met de collega was belangrijker denk ik .....ontzettend onpersoonlijk en zeer zeker niet erg professioneel qua klantvriendelijkheid. En hoe moet ik dan invullen welke tandarts mij heeft geholpen ???
2 dagen geleden zijn we weer met ons gezin langs geweest voor controle. Ik had na een half jaar alweer een afspraak bij de mondhygiënist staan maar vond dat te snel omdat voorgaande jaren ik daar om het jaar/2 jaar heen ging. Om deze afspraak te annuleren heb ik wel 15/20 minuten aan de telefoon gehangen. Bij binnenkomst zag ik de vertrouwde gezicht achter de Bali zitten. Maar liep gelijk tegen haar vervanging aan. In de vorm van een groot witte statief met scherm. Ik dacht toen gelijk “wat een verschrikkelijke organisatie “ die indruk heb ik gekregen over de laatste jaren. Ook toen van de Wal er langzamerhand mee ging stoppen kreeg ik de indruk dat er aan alle kanten wordt bezuinigd. De afgelopen jaren hebben we wel meer dan 5 verschillende tandartsen gehad en ook dit maal hadden we weer een ander gezicht. Leuke jonge meid niks mis mee. De assistente had er geen zin in, die wou ik niet naast me hebben werken. Vervangen van het gereedschap ging met veel moeite en werd er nonchalant neer gekwakt. Het zijn altijd jonge mensen, dat is niet erg maar het schept de indruk dat het er niet fijn werken is. (Anders blijven ze wel) vroeger vertrouwde ik de beoordeling van de tandarts, omdat ik me bij hem vertrouwd voelde. Nu zie ik het anders, en zie het ook als een beoordeling om misschien wel winst te maken. Vandaar mijn wantrouwen.
Lange wachttijden
Geïnteresseerd en even tijd voor je. Zoals het hoort bij medische beroepen
Lopend naar de balie loop ik voorbij aan een onpersoonlijk scherm. Ik geef aan dat ik een afspraak heb. Als reactie u kunt zich via het scherm aanmelden. Hoezo persoonlijk? Na invullen van allerlei gegevens zie ik dat ik inderdaad een afspraak heb en neem plaats. Beetje overbodig en onpersoonlijk. Pas na 10 minuten wachten was ik aan de beurt. Net een uur open en dan al uitloop. Neem a.u.b. iets meer tijd voor cliënten en hou het menselijk?!
De mondzorg is goed, het enige nadeel is dat er steeds andere tandartsen zijn die je helpen. Een speelhoek voor de kinderen zou wel handig zijn als je wat langer moet wachten.
Vriendelijk personeel Vertellen precies wat ze gaan doen
Vertellen wat ze gaan doen
Mijn flexplaatje niet gezien, stuk van mijn tand af ook niet gezien
Klantvriendelijk, snel en goed geholpen
Een klok in de wachtruimte zou wel fijn zijn
Vooraf aangegeven of er tijdens de controle even tijd was om 2 elementen bij te slijpen, hieraan ben ik zeer vakkundig geholpen en hoefde ik niet apart terug te komen. Heel blij mee!
Subliem
Kom je mooi optijd voor je afspraak. Blijk hij zonder overleggen een week verplaatst te zijn. Geen telefoon gegad geen mail gehad. En was er ook zonder overleg een afspraak voor de mondhygiënist ingepland waar ik ook niks van wist en helemaal niet nodig is. Achteraf horen we ook nog dat dit vaker gebeurt
Hele fijne praktijk om heen te gaan. Erg blij met tandarts Gillian Lee.
Vriendelijk personeel en fijne tandarts
Netjes en correct behandeld
Al meerdere keren voor gekomen dat er 2 dames achter de balie zitten die met elkaar in gesprek gaan of blijven als je voor de balie staat. Verder vind ik het bezoek aan de praktijk erg op een fabrieksbezoek lijken.
Goede samenwerking tussen mondhygiënist en tandarts, je weet wat je te wachten staat voor een vervolg behandeling .
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.