Filters

8

Goede service

De monteur was vriendelijk, duidelijk en heeft een goede service geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 5
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
8

Kwamen op tijd. Storing verholpen

Kwamen binnen 3 uur na melding en ik ben hier heel tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Prima service en snel

Heel goed snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Heel goed .

Het was beste monteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
9

snel geholpen

Na bellen dezelfde dag probleem verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

vlug en correct

als ik bel zijn ze zo snel mogelijk bij mij thuis

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
5

Slordig met planning

Monteur valt niets op aan te merken maar 2x in 2 maanden de zelfde cv ketel komen na kijken is slordig van de planning

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Zeer deskundig

En zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
9

Kundig en snel

Na mijn melding kwam de monteur zeer snel en heeft mijn probleem snel kunnen verhelpen, vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

De monteur was prima

Ik vond de aankondiging van de monteur erg slecht . Nooit gehoord van dit bedrijf, dus je vraagt je af wat hij komt doen. Maar dat staat er bij de aankondiging ook niet op. Dan had ik tenminste gesnapt waarvoor hij kwam. Er werd alleen gezegd dat er een monteur zou komen van een onbekend bedrijf. Een beetje meer inlevingsvermogen graag voor de volgende keer. Het had net zo goed een crimineel kunnen zijn, die je binnen moest laten .

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Alles opgelost

Het gezoem en getik in de leidingen is verdwenen (nieuwe pomp vloerverwarming en iets in de leidingen aangepast tegen waterslag) Buurvrouw blij, wij blij! Top monteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
8

De monteur komt over als iemand die weet wat hij doet

Helaas klopte het tijdschema niet echt. Maar verder was alles prima in orde. Vriendelijke man, serieus bezig. Als leek op het vakgebied kan je inhoudelijk daar ook niets nuttigs over zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Erg goed

Erg vriendelijk en beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Leuke en aardige monteur.

Goede monteur die ook luisterde naar mijn klacht ( ketel maakt zeer veel kabaal). Na controle bleek toch dat de pomp veel herrie maakt en die trilling doorgeeft aan de muur (brom geluid). Hij komt nog terug of collega als nieuwe pomp geleverd is. Prima werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Lekkage verholpen.

Vriendelijk. Netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Ik werdt zelf een week vroeger geholpen

De Monteur heeft het systeem behoorlijk aangepakt en nu is de Schimmel in mijn Badkamer duidelijk minder .Al na een paar uur was de verandering duidelijk te zien en de volgende ochtend was de Schimmel op het plafond ,al meer dan gehalveerd.Ook het dreunende geluid van de afzuiging is nu een rustig ruisen.De Monteur was ook nog zo aardig de veranderingen uit te leggen en hoe wij de centrale afzuiging het beste gebruiken kunnen.Al met al een geslaagde serviceafspraak en wij zijn bijzonder tevreden met de klantenservice van Van der Velde Installatiegroep..

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goede service

niks te vermelden snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
9

goed

geeft niet veel te vertellen, vriendelijke monteur, goed werk gedaan in zover ik dat kan beoordelen. Het is nu afwachten of de verwarming ketel geen water meer verliest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima

De monteur was netjes op tijd en vriendelijk hij heeft zijn werk goed uitgevoerd en uitgelegd wat hij deed .

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Goed

Prima verlopen vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
9

Netjes en goed werk af geleverd.

Deze man was beleefd en vriendelijk en heeft de storing verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Vriendelijk en attent

Hij heeft alles goed nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Prima

Vriendelijke man Gezellig gesproken met hem Hij heeft ondertussen uitgelegd wat hij deed tijdens het onderhoud van de combi ketel Hij wist wat hij deed en heeft netjes gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Top service

De installateur (uit Domburg) heeft mijn verhaal beluisterd en er adequaat op gereageerd door een oplossing te vinden voor het probleem wat speelde. Waardoor er ook wezenlijk iets verbeterd kon worden. Daar ben ik erg blij mee. De tienen die ik invulde lijken overdreven misschien, maar ik zou niets kunnen bedenken wat beter had gekund.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
6

Aardige en kundige monteur

Aangegeven tijd van aanvang klopte niet helemaal, monteur was een uur later aangekomen. Ik had 1 minpuntje wat betreft de hygiëne van de monteur, heel het huis rook nogal 'sterk' en ik heb 3 uur met de ramen open moeten luchten om het weg te krijgen. Voorderest wel een hele vriendelijke monteur, wist waar hij het over had en goed uitleg gegeven over wat hij had vervangen en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.