Filters

10

Prima

Goede snelle hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Prettig en snel

Op een prettige manier via de telefoon te woord gestaan. Heeft echt zijn best gedaan om nog een monteur te sturen wat ook gelukt is. Zo kon ik met een gerust hart het weekend in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Top

Bescheiden en goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
7

Mijn ervaring was Positive

Mijn ervaring was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
9

Zeer bekwame en hulpvaardige monteur!

Doet meer dan gevraagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
9

Lekkage expansievat en lege ketel.

Snel en netjes de storing verholpen aan mijn ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Vakkundig

Beleef en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Geweldig

Mijn combi ketel had niet genoeg druk meer er kwam iemand om hem bij te vullen heeft ook gelijk de ketel anders afgesteld Heel vriendelijk nam echt er de tijd voor

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

professionele oplossing van mijn probleem

monteur kwam volgens afspraak en heeft snel en vakkundig de storing verholpen, grote klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

Klantvriendelijk.

Aardige man. De klus is nog niet af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Hij is goed zin werk gedaan in korte tijd.

Klantvriendelijk en professionele instalatur. Ik ben dankbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Behulpzaam en meedenkend.

Met de eerste ingeplande afspraak kon het wegens drukte niet doorgaan. Hier is netjes voor gebeld en ik kon terug bellen voor een nieuwe afspraak te maken. Het enige wat onduidelijk was dat ik op internet openingstijden vond die niet overeenkwamen met wanneer ik belde en via het bandje de boodschap gesloten kreeg. Erg fijn dat er werd meegedacht waar het probleem zou kunnen zitten en wat er nog aan te kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Perfect uitgevoerd. Daarnaast de ruimte ook opgeruimd achtergelaten

De monteur heeft prima werk verricht en daarnaast ook alles opgeruimd achter gelaten. Vervolgens was hij vriendelijk en daarnaast ook actief bezig zijn werk uit te voeren. Hij is een topper. Mvg, S.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
9

Service

Vriendelijke monteur met meedenken aan de oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Zeer deskundige en vriendelijke personeel

Zeer deskundige en vriendelijke personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

prima monteur

heb verleden week ook monteur van van de Veldejullie aan huis gehad, maar die bakte er niets van, , hij kwam voor een kraan te vernieuwen, maar heeft alleen maar aan de kachelinstelling gezeten, dus opnieuw oproep gedaan, en deze monteur heeft het probleem gelijk en goed opgelost1

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Beleefd en goed werk

Beleefde heer, zeer kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

vriendelijke man

Heeft naar de ventilator in douche gekeken waar als het donker is dat witte licht vandaan komt . Denkt censoren maar heb het nooit eerder gezien en zit er al sinds de renovatie . En het is niet verholpen . Hij zegt dat het geen kwaad kan maar ik vind het nog steeds raar .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Aardige monteur en snel het probleem bverholpen

De monteur was snel ter plaatse en had het probleem snel gevonden, is ook nog om een onderdeel gegaan waardoor de problemen met de cv waren verholpen. Spraakzame vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

optimale zorg

voldeed aan de doelstellingen van het repareren van de apparatuur;

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Uitstekend en vriendelijk geholpen

De verwarming is ontlucht en bijgevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Vakkundig, vriendelijk.

Het was een uitstekende ervaring. Er werd duidelijk uitgelegd wat het probleem was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima ervaring

Nette monteur probleem goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
5

Monteur was vriendelijk en snel gemaakt

Had 2 keer gebeld en ik zou teruggebeld worden. Moest zelf weer achteraan bellen voor de 3de! keer. Had geen warm water voor de 2 de x in de week. De telefoniste was ZEER onvriendelijk, dat ik het maar zelf moest oplossen door middel van YouTubefilmpjes. Ze vroeg of ik geen vrienden of kennissen had. Ik gaf aan van niet ( om een tijdstip van 20:00 waarbij niemand kon komen) gaf ze aan dat het jammer is dat ik geen vrienden heb, sarcastisch! Bleek dat er iets kapot was en gelukkig gevangen. DIT kon ik dus niet ZELF oplossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.