Filters

8

Goed geholpen

Goed service en prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Top! Hele vriendelijke en goede service!

Mijn verwarming werkte niet meer en ik had geen warm water meer. Binnen een uur stond er al iemand aan huis om dit probleem te verhelpen. De monteur uit Domburg was erg vriendelijk en nam de tijd om het probleem te verhelpen. Hele goede service en zeer tevreden. Alles werkt weer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Met de 2e monteur prefect 1e monteur slechte beoordeling

1e monteur ( rond 16.15) kwam slecht want hij had het kunnen oplossen maar had waarschijnlijk haast om naar huis toe te gaan. Dus eindstand kwam ik van werk (18:30)met geen resultaat geen warm water weer lopen bellen. Rond (20:10 ) kwam de monteur die gelijk zag dat het boiler of ketel kapot was! Heeft het gelijk vervangen water vullen had geen zin wat de 1e monteur deed en weg ging? Terwijl hij had dat ook kunnen zien dat het kapot was. Maar de 2 monteur top vakkundig & vriendelijk! Zal dus nu beoordeling doen van de 1e monteur 2e monteur was top niks aan toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 1
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 1
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
8

Professioneel en vakkennis

Heeft storing aangehoord en meteen even alles nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

8

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Vakkundig en vriendelijk

Vriendelijke monteur, Die zijn werk vlot en kundig heeft gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Fijn

Nette begroeting de monteur kwam voor controle maar heeft problemen gelijk opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Uiterst te vreden

De servicebeurt aan de cv-ketel is goed uitgevoerd. In zover ik dat kan beoordelen als leek zijnde. De monteur heeft behalve het inwendig schoonmaken, wat zaken hersteld daarbij gebreken geconstateerd die zijn verricht tijdens de energietransitie aan de woning - 3 jaar geleden - die niet volgens de veiligheidsheidsvoorschriften uitgevoerd hadden mogen worden. De monteur komt hierop terug. De Woningcorporatie zelf kijkt nergens naar als zij de verantwoording maar bij een ander neer kunnen leggen. Ik vind het in ieder geval fijn dat van de Velde het onderhoud van Woongoed Middelburg heeft gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
3

Nietszeggend en onprettig

Enigszins onprettig contact. Meneer kijkt me enigszins vreemd aan als ik het probleem vertel. Loopt gewoon naar boven zonder te vragen of het goed is dat hij daar iets controleert. Gaat weg met de mededeling dit en dit gaat er gedaan worden maar geeft geen indicatie wanneer of door wie. En bij navraag of er nog iets gedaan kan worden is het antwoord ik denk het niet maar ik kan het vragen. En ook daar geen antwoord op of daar terugkoppeling op komt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 2
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
1

maanden moeten wachten

toen er eindelijk iemand kwam, vriendelijk en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 1
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

Alles bij elkaar viel de tijd tussen melden en Repareren iets tegen.

Op Zondag storing gemeld, op Maandag printplaat vervangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 3
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
7

Prima werk verricht.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Goed geholpen met ons probleem

Monteur is een aantal keren terg geweest. Omdat materiaal besteld moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Geweldige service

Alles op gebied van verwarming tip top min orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Prima

Heel goed, heel vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
3

3 maanden niks gerepareerd

Afgezien van een gemist telefoontje dat de monteur onderweg was en sporen dat deze het dak heeft betreden, heb ik niks gemerkt of gehoord van diens bezoek. Het probleem met jullie, afgezien van totaal gebrek aan resultaat, is dat na elke keer dat ik contact maak er wekenlang radiostilte is totdat ik weer een melding doe. Het is 3 maanden sinds eerste melding en de geluidsoverlast van mijn afzuiging is alleen maar verergerd. Ik zou er enig begrip voor kunnen hebben als er momenteel gewacht wordt op bestelde onderdelen, maar ZEG DAT DAN en geef een indicatie van hoe lang, in plaats van gelogen beloftes van haast maken en op de hoogte houden, zoals 4 weken geleden. Zoals al eerder telefonisch overeengekomen, probeer mij tijdens werktijden niet te contacteren via telefoon, maar via email.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 2
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 1
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Uitstekende ervaring

Snel en vakkundig geholpen. Monteur was zeer vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goede en snelle service

Monteur uit Domburg heeft weer goed werk geleverd. Aardige monteur die ook goed uitleg geeft. Hij is vaker geweest voor een reparatie. Ook het bedrijf super vriendelijke medewerkers en snelle service. Ik ben helemaal tevreden met jullie, dank jullie wel. Enne, de koffie staat klaar voor een monteur hoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Goede snelle service

De monteur heeft onze oude ketel weer opgelapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
9

Goede service

Onderhoudsmonteur toonde goede kennis van zaken. Was aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

top service perfect werk

met ze petje achterstevoren prima werk geleverd top monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Deskundig, vriendelijk.

Vriendelijk, goede uitleg en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
9

Goed

Erg plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Goeie service

Aardige sociale monteur,ook hulpvaardig, en probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima

Langs geweest om mijn ketel schoon te maken., geregeld door woongoed. Prima medewerker, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.