Filters

6

De (jongeman) doet zijn best

Ik begrijp dat de monteur die langs is geweest voor de controle van de cv ketel, nog niet helemaal volleerd is. Hij deed wel zijn best. Ik had graag een nieuw expansie vat gehad. De reden daarvan is dat de ketel eind zomer vorig jaar een laag water nivo aangaf en ik geen warm water had. Een van uw oudere monteurs heeft water bijgevuld en geadviseerd om de volgende keer om een nieuw expansie vat te vragen. Helaas, niet gebeurd. Maar ik heb tot nu verder geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Geweldig

Super geholpen. En heel erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

De monteur heeft zijn werk goed gedaan

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Vriendelijk , behulpzaam.

Zodra, ik gebeld had, zou ik terug gebeld worden om hoelaat de monteur langs zou komen, dit was ook zo. En hij werkte netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Ze nemen de tijd de klus te klaren. Vriendelijk en sociaal ingesteld. Laten alles schoon achter. Top

Ze hebben hun taak met succes afgerond. Ze werken heel efficiënt en nauwkeurig. Ook zijn ze sociaal en vriendelijk tijden hun kluswerk en niet te vergeten hun werkplek wordt ook opgeruimd achtergelaten. Toppy

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Een sociaal vaardig persoon met plezier in zijn werk.

Een correct iemand met plezier in zijn werk en die dat keurig heeft gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
8

goede service

goede service en goede uitleg wat de monteur kwam doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Goed

Snel vakkundige en goed reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

positief

aangename monteurs die netjes en correct met mensen omgaan . duidelijk uitleg geven van de storing en wat er moet gebeuren. er was een onderdeel wat een dag duurde om te bestellen. alles bij elkaar ben ik een tevreden klant TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
6

vriendelijkheid

de keren er voor was de persoon vriendelijker,kwam nu 30 minuten te laat

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 6
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 4
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 4
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
8

Lastig probleem, maar beide reparateurs hebben er alles voor gedaan om het op te lossen

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
8

Goed geholpen

Goed en betrouwbare uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Snel en vriendelijk . Defect opgelost.

Monteur kon eerder het probleem oplossen. Heel vriendelijk opgebeld of het mogelijk was. Heel blij dat het probleem is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
6

Niet nagekomen afspraak, vriendelijke monteur maakt een hoop goed.

Afspraak op vrijdag. Monteur niet op komen dagen op afgesproken tijd. Gebeld maar was niet meer mogelijk alsnog iemand te sturen. Nieuwe afspraak gemaakt. Toen vriendelijke monteur aan de deur die t probleem keurig heeft opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 5
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Fantastische service

Een goed eservuce van kantoor en een zeer vrolijke en vriendelijke monteur met gedegen kennis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Prima

Snel , vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Vakman en afzuiging afzuigkap snel gemaakt

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
3

Anderhalve maand verder nog niet geholpen

Reparatieverzoek via de website is volledig genegeerd. Terugbellen na telefonische melding duurde anderhalve week. Reparateur is langsgekomen na een maand, na 1 schriftelijke en 2 telefonische meldingen, maar kon niets doen wegens gebrek aan voorbereiding en communicatie met Woongoed om toegang te krijgen tot de afzuiginstallatie. Het probleem is onveranderd, en sinds de reparateur is langsgeweest is het alweer een week later zonder bericht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 2
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 1
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
9

alles is naar tevredenheid verlopen

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
3

Ongeïnteresseerd

Er kwam een gast naar me om my radiator in de kamer weer warmte laten worden komt hij mee met ja als je woonkamer radiator half open zet en laat dan kan je radiator boven weer warm worden dat make no sense ik zag dat hij heelde tijd boven bezig was bij de cv ik zag later toen hij weg was dat hij iets anders heeft geïnstalleerd dat het goed deed maar ik denk zo van waarom kan je gewoon niet zeggen wat je deed inplaats met iets kome. Dat niet ergens opslaat stel je voor het gebeurd weer dan kan ik zelf wat eraan doen snapje

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 2
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 3
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
6

Probleem is nog niet opgelost

Er moet een vervolgafspraak gemaakt worden. Een onderdeel moet vervangen worden De eerste afspraak was tussen 13.00 uur en 16.30. De monteur was er pas tegen 17.00 uur.. Had beter een andere afspraak kunnen maken, ik heb een hele middag zitten wachten . Kwam in tijd nood omdat ik eten moest koken voor een paar oudere mensen.Had om 15.30 nog gebeld en er werd gezegd dat de monteur onderweg was. Heb om 16.30 nog een keer gebeld en toen was het kantoor gesloten. Dat was dus geen prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Snel en goed

Medewerker was er snel en heeft in korte tijd het probleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Op een efficiënte wijze wordt er gehandeld en zo ook serieus geluisterd naar het probleem

Uiteindelijk was het iets kleins, maar ook dan was de medewerker bereid om goed te luisteren naar de klacht. Mee te denken in het belang van de ruimte, gebruik van de installatie in het huis. Duidelijke communicatie en er werd oplossingsgericht gedacht. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.