Filters

9

Was bijna vergeten dat de monteur nog langs ging kopen.

Er moest na eerste schouwing een censor besteld en nu hij aanwezig was is hij na een afspraak met de servicemonteur aangebracht. Hopelijk blijven de problemen met de mechanische ventilatie verder uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Hele snelle service, blij mee!

De monteur heeft ter plaatse actie ondernomen om mij met met klacht verder te helpen. Dank je wel, monteur Rudy!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
7

Positief

Positief , snel opgepakt , lekkage in de ketel , ik begrijp alleen niet waarom zulke onderdelen als voor een lekkage niet een aantal van op voorraad zijn , om een lekkage snel te kunnen verhelpen , zeker omdat het om een flat gebouw gaat met in principe dezelfde ketel installaties .

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
7

goed

vriendelijke personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Top!

Nette service, we werden snel geholpen. Vriendelijke en kundige monteur die duidelijke uitleg gaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima

Direct opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Van de Velde Installatiegroep is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Van de Velde Installatiegroep voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Van de Velde Installatiegroep de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

keurig

ga zo door met deze kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
9

Zeer deskundig en vooral mijn probleem opgelost!

De problemen rond mijn cv installatie zijn fantastich uitgevoerd, vriendelijke man. Dat er zoveel kapot was ben ik van geschrokken! Zeer ontevreden over de monteurs van Woongoed!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Zeer goed

Zeer snelle reactie ondanks de drukte, monteur was een echte vakman, bekwaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

EIndelijk iemand waarvan ik denk dat hij weet hoe t werkt.

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
4

Slechte communicatie

Op donderdag 8 december zag ik dat ik een lekkage op zolder had. Er druppelde condenswater uit een van de buizen. Via Woongoed Vd Velde gebeld. Ik zou teruggebeld worden voor een afspraak. Niets gehoord. Dinsdag 13 december zelf maar weer gebeld. Afspraak gemaakt voor vrijdag 16 december. Keurig monteur langsgeweest. Moet ring tussen, hij ging kijken of dit s middags nog geregeld kon worden. Wist dit niet zeker. Daarna weer niets gehoord. Woensdag 21 december zelf maar weer gebeld, zucht! Bleek dat die ring besteld moet worden en er nog niet is. Dit kan allemaal en is geen probleem maar hou me even op de hoogte!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Zeer goede service, snel en vakkundig

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snel service

Gebeld voor 12 voor een check aan mijn CV ketel en de zelfde dag binnen de beloofde tijdstip heb de monteur gekomen. En de monteur was beleefd en deskundig. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Top !

Zeer deskundige medewerker die het probleem aan de radiator na al die jaren in een keer heeft opgelost. Legde alles goed uit, wat heel prettig was. Ook de mechanische ventilatiewerd voor het eerst na 12 jaar grondig schoongemaakt ! Echt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Duidelijk uitgelegd wat t probleem was

De monteur was vriendelijk en zei wat er gedaan moest worden om het probleem te verhelpen. Het was allemaal duidelijk. Nu is het afwachten wanneer en hoe het gedaan gaat worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

goed

de service is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Top service, monteur was er op de afgesproken tijd en handelde snel.

Snelle service met vakbekwame, vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Top

Helaas kon het niet direct gerepareerd worden maar daar heb ik alle begrip voor. Werd duidelijk uitgelegd en er werd ook de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
8

Ervaring was goed. Helaas bamboe keuken trapje gesneuveld. Hoop dat u hier een oplossing voor heeft.

Tot nader order.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Ervaring was goed. Helaas bamboe keuken trapje gesneuveld. Hoop dat u hier een oplossing voor heeft.

Tot nader order.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.