Filters

8

Vriendelijke monteur, goed op tijd en kundig

Monteur kwam iets eerder maar belde of dat mogelijk was. Gaf goeie uitleg en nam hiervoor de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Vriendelijke monteur, goed op tijd en kundig

Monteur kwam iets eerder maar belde of dat mogelijk was. Gaf goeie uitleg en nam hiervoor de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Vriendelijke monteur, goed op tijd en kundig

Monteur kwam iets eerder maar belde of dat mogelijk was. Gaf goeie uitleg en nam hiervoor de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Snel geholpen

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

goed

ik was blij dat hij kwam anders zat ik zonder verwarming

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

snelle service

Kwamen gelijk om het probleem op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Snelle deskundige Service en reparatie

Makkelijk aanmelden van de storing, snelle service, goed advies en perfecte reparatie. Bovendien ook een heel aardige monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snelle deskundige Service en reparatie

Makkelijk aanmelden van de storing, snelle service, goed advies en perfecte reparatie. Bovendien ook een heel aardige monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Probleem was snel opgelost

Na gebelt te hebben was de monteur er al na een half uur en heeft het probleem in nog geen 10 minuten opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Fijn en snel geholpen

De storing was vlug verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Goed

Even zoeken toen gevonden braderij in kastje en klaar met grof geweld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Goed

Even zoeken toen gevonden braderij in kastje en klaar met grof geweld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
9

Prima

Zeer klantvriendelijk en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Prima

Zeer klantvriendelijk en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Prima

Zeer klantvriendelijk en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

top

Snel, vriendelijk en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

top

Snel, vriendelijk en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

top

Snel, vriendelijk en kundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
9

geweldig

Zondagmorgen zonder verwarming. Storingsdienst gebeld, vriendelijke mevrouw, binnen een half uur was de monteur er. Een arme zondag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Mijn probleem werd echt serieus genomen

Na al een aantal jaren met een ronkende cv ketel gezeten te hebben heeft deze bijzonder aardige monteur mijn probleem bijna helemaal opgelost. Het geluid dat ik nu nog hoor kan alleen opgelost worden door het plaatsen van een nieuwe cv ketel. Maar ja, dit is nog maar een 14 jaar oude, gas verslindende AWB ketel die veel herrie maakt. Woongoed zal vervanging waarschijnlijk niet goedkeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.