Filters

10

De score zegt genoeg

Vriendelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

Als het dr ene monteur niet lukt komt de volgende snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

positief

vriendelijke snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Storing snel opgelost!

De reparatie is snel en tot tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

netjes en snel gewerkt en vriendelijk

ik had een plezierige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

I do not understand this part, using Google translator from Dutch to English

Dear Madam/Sir, First of all I would like to apologize you for this review written into English due to my Dutch language problem. Respectfully, a few days ago I contacted you because of a technical problem in connection with my central heating giving you my phone number, respectfully I would like to request you "not to give" my phone number to the public, any person nor organization due to my security issue, thanking you. Yours sincerely S. Nakhai Ahoui

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Prima geholpen

Netjes op goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
8

Zeer tevreden met de werkzaamheden van de monteur

De mechanische ventilatie in de douche bleef op den duur aan in de hoogste stand waardoor die niet meer, zoals in het begin vanzelf na verloop van tijd uitging. Gelukkig na vervanging van de vochtsensor is het probleem opgelost en schakelt de sensor nu wel automatisch aan en uit wanneer vocht wordt gedetecteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Top

Een prima monteur en ook heel aardig, we zijn zeer tevreden in alle opzichten

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd. N.v.t.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
9

Geweldig ,

Een goede service en kennis van zaken , en heeft mijn warmwater probleem opgelost , mijn held ik kan weer douchen en afwassen. Een leuke persoonlijkheid , vriendelijk en beleeft . Groetjes marina ☀️

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed en vriendelijke service

Probleem direct en goed opgelost. We hebben het weer lekker warm. Netjes gewerkt en ook duidelijk het probleem en oplossing uitgelegd. Alles op 1 ochtend. Super bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Heel goed

Op tijd, snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Monteur was kundig, vriendelijk en flexibel in aanpak.

Monteur (Rudy) was kundig, vriendelijk en flexibel in aanpak. Toen het probleem niet bij de CV maar bij de thermostaat kraan in de douche bleek te liggen, mocht hij de vervanging hiervan verzorgen na overleg met leidinggevende. Probleem snel opgelost en scheelde mij een tweede keer vrij nemen. Ook de telefoniste bij wie ik de afspraak maakte dacht mee in de mogelijkheden om een afspraak te maken in een zo klein mogelijk tijdvak. Gezien mijn beperkte mogelijkheden om vrij te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

vriendelijk

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Top service

Mijn eerlijke ongezouten mening. Receptie vriendelijk. Ik belde wel in een weekend. Ik werd binnen een uur teruggebeld. En de monteur stond diezelfde middag op de stoep. Zeer kundige monteur. Beleefd, vriendelijk en behulpzaam. Ik kom dit niet vaak tegen maar een monteur die echt zijn vak verstaat, klantvriendelijk is en aan zijn afspraak houdt. Maar ik denk ook door korte lijnen en een meewerkend bedrijf zodat het loopt. WOW Wat een teamwork. Chapeau. Wees daar zuinig op bedrijf!!! En geef dit ook door aan jullie medewerkers. Zij zorgen dat een bedrijf zoals dat van jullie goed voor de dag komt. Hou dit vast en ga zo door ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

Zeer behulpzaam

Goede service en hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima monteur

De monteur was vriendelijk en werkte door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
9

Ervaring is goed.

Er moet een onderdeel besteld worden. Er is meteen afgesproken dat, als het onderdeel binnen is, er een afspraak zal worden gemaakt om de storing te repareren. Ben er tot nu toe tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Geweldig

Netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Heel goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
6

Voldoende

Ze hebben nu een paar keer al mijn ventilatiesysteem gemaakt. Het enige minpunt is dat ze de afstandsbediening van de keuken bij de eerste keer dat ze kwamen deze hebben verwijderd omdat deze niet het zelfde was als de badkamer. En deze daarom storingen zou geven. Hiervoor zou ik een nieuwe krijgen maar tot op heden heb ik nog steeds geen nieuwe ontvangen. Het is toch wel lastig dat ik nu iedere keer naar de badkamer moet gaan om de ventilator aan of uit moet zetten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
10

geweldig

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
7

Vriendelijke monteur

Het probleem is voor nu opgelost en hoop dat zo blijft

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
6

Dat de verwarmingsmonteur zijn best heeft gedaan

Hij is lang aan mij verwarming bezig geweest. Maar mij verwarming doet het nog steeds niet. Ik hoopdat het snel gemaakt wordt. WANT ER MOETEN VAN DE KETEl onderderdelen bestel woren. Behelpen waterkoken voor de afwas en om te WASSEN HOOP snel gemaakt wordt. D.Wisse

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
9

Prima

Vriendelijke man, heeft het knelpunt goed aangepakt. Zeer tevreden. Snel gehandeld. Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de dienstverlening van van de Velde bij de reparatie die onlangs in opdracht van Woongoed is uitgevoerd? Toelichting: het gaat hier om de dienstverlening vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd.
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf het melden van de reparatie tot en met het moment dat de reparatie was uitgevoerd)?
  • Welk rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u voor het resultaat van de reparatie?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.