Super goed bedrijf

Vanaf het eerste telefoontje t/ m de nazorg is alles super geregeld. De mensen op kantoor zijn erg vriendelijk. Ze denken met je mee en begeleiden je als je via het warmtefonds zonnepanelen wil. Voor de installatie van de panelen hebben wij team Limburg thuis gehad. Hiermee zijn de ervaringen ook erg positief. De installatie liep gesmeerd. Ze waren erg vriendelijk. De elektricien die de aansluiting naar de kast deed werkte heel precies en gaf ons nog wat goede tips. Al met al een bedrijf waar je als klant op kunt bouwen en die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan! Zeker een aanrader. Met vriendelijke groet Sharon uit Winterswijk

• Persoonlijk advies

Een bedrijf die hun best doen een fijne zonnepaneel ervaring te bieden.

Fijn bedrijf. Goed telefonisch contact. Mannen van die de montage en de meterkast hebben veranderd zijn heel netjes en behulpzaam. Alles bij elkaar was de het allemaal top.

was goed

was goed

• Persoonlijk advies

snel werk geleverd en kwaliteit

Dit is niet de eerste keer dat ik service krijg van dit bedrijf en elke keer is alles geweldig!

Super service

Voorafgaand aan de aankoop van zonnepanelen ging een heel proces. Veel offertes bekeken en verkooppraatjes aangehoord, maar uiteindelijk was het alléén Solarite die echt de moeite nam om de voor- en tegenargumenten af te wegen op basis van kwantiteit, kwaliteit en rendement. Ook de mannen die ze panelen kwamen plaatsen leverden vakkundig werk en lieten alles netjes achter. Ik kan Solarite van harte aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Positief. De gemaakte afspraken zijn zonder problemen correct nagekomen.

Positieve ervaring. Van te voren werd gemeld dat het plaatsen van 8 zonnepanelen en een geintegreerde cv ketel en waterpomp in twee opeenvolgende dagen zou gebeuren. Dat is zo gebeurd. De installateurs zijn twee dagen flink aan het werk geweest. Rest mij te zeggen dat één en ander naar volle tevredenheid is gerealiseerd.

• Persoonlijk advies

Goede begeleiding, service en uitleg.

Top monteurs

De monteurs van Solarite waren heel vriendelijk en behulpzaam, hebben mij perfect geholpen toppers waren zij allemaal. Met het installeren van de zonnepanelen en de Hybride warmtepomp

Super bedrijf!!

15-08-24 9 zonnepanelen laten installeren super monteurs . Ze waren zeer attent en aardig , zijn netjes gekleed en jongens zijn snel met monteren / installeren ben zeer tevreden , Als de tijd komt voor een thuis batterij komen we zeker weer samen om te kijken wat de mogelijkheden zijn , Mvg tim uit Varsseveld

Netjes, snel en correct

De opdracht is van vanaf het eerste contact tot de nazorg, netjes snel en correct verlopen.

• Persoonlijk advies

Punctueel, vriendelijke en vakkundig mensen

Capabele en behulpzame club

Communicatie is helder en direct. Afspraken worden goed nagekomen.

Vakkundige monteurs, prima service

Duidelijke site en prima helpdesk, regelen de subsidie voor je en op alle vragen netjes antwoord. Monteurs zijn vaklui die netjes werken en denken in oplossingen. Al met al ben ik zeer tevreden.

prima service, snelle installatie

via warmtefonds de aankoop gedaan.

Prima geregeld

Ik heb de afspraak moeten verzetten, meteen goed geregeld en nieuwe installatie datum gekregen. Monteurs kwamen op tijd, waren 1/2 dag bezig. Ze hebben me geholpen met de app te instaleren, en korte uitleg gegeven hoe het werkt. Alles verliep prima, hebben aangegeven wanneer de stroom uit gaat, en wanneer aan gaat. Nette werkers.

• Persoonlijk advies

Goed en deskundig geregeld.

Door Solarite zijn 4 zonnepanelen geplaatst en werd de meterkast vervangen. Via het nationaal warmtefonds heb ik een renteloze lening kunnen afsluiten (voor 10 jaar), bij de aanvraag hiervoor werd ik goed geholpen en kon met al mijn vragen bij hun terecht. Nadat de aanvraag was goedgekeurd door het NWF werden de panelen 2 weken later geplaatst door twee zeer vriendelijke en nette mannen van het installatieteam. Heb geen dakpannen hoeven vervangen. Door miscommunicatie tussen Solarite en de installateur werd de meterkast de week erop vernieuwd en "liepen" de zonnepanelen vanaf dat moment, Ben zeer tevreden over de communicatie en de gedane werkzaamheden.

• Persoonlijk advies

wij zijn prima over de monteurs tevreden.

wij zijn heel goed begeleid door de firma Solarite. Kwam in contact met Naomie . Dat klikte echt heel goed. En dan via het warmtefonds , geweldig.

• Persoonlijk advies

De installatie van de hybride warmtepomp is keurig verlopen.

Ze hebben de installatie niet in een dag af kunnen ronden, maar zijn vervolgens na twee dagen teruggekomen en alles keurig afgemaakt. Nu alleen nog afwachten hoe de hybride warmtepomp werkt. Daar is het nu nog te warm voor.

vakkundig en klantvriendelijk

Goede en duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en er wordt netjes gewerkt.

• Persoonlijk advies

Uitstekende begeleiding bij het hele proces van aanschaf tot plaatsing van mijn hybride warmtepomp.

Zeer plezierig contact, deskundige en frequente begeleiding.

• Persoonlijk advies

het is goed gedaan door de mannen

de installateurs waren vriendelijk en zeiden altijd wat ze gingen doen, zodat ik daar rekening mee kon houden. na afloop is alles opgeruimd.

Erg goed

Aardig, meedenken en snel. Kan Solarite aan iedereen aanbevelen. Waarom geen 10. Hadden verwacht dat de kabel door het dak naar de meterkast zou gaan. Dit konden de monteurs niet doen, hadden ook niet het materiaal bij zich om dit te doen en er zouden dan toch nog ongeveer 400 euro kosten overheen komen. Das jammer ook door planning op afstand niet bedacht. Met de Oplossing kunnen wij echter leven. Ziet een klein stukje kabel naast de voordeur.

Goed neer gelegd

Maar een ding ze hebben geen hoogwerker gebruikt terwijl het wel gezegd is

Op tijd, snel en netjes

De jongens kwamen netjes op tijd en ze gingen gelijk aan de slag. Ik heb hun alle gelegenheid gegeven dat ze vrij kunnen werken. We hebben het samen afgestemd hoe ze de kabels zouden gaan trekken, eigenlijk heb ik hun de vrijheid gegeven hoe het hun beste uitkomt en de makkelijkste manier zo veilig mogelijk te installeren. De uitkomst is dat er in de woning geen gaten geboord zijn om de kabels te trekken. Zeer netjes en veilig gewerkt.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Vanaf eerste contact tot en met installatie waren het vriendelijke gesprekken en kon men alles prima uitleggen. Ook de installatie was in 4 uurtjes klaar.

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]