wij zijn prima over de monteurs tevreden.

wij zijn heel goed begeleid door de firma Solarite. Kwam in contact met Naomie . Dat klikte echt heel goed. En dan via het warmtefonds , geweldig.

• Persoonlijk advies

De installatie van de hybride warmtepomp is keurig verlopen.

Ze hebben de installatie niet in een dag af kunnen ronden, maar zijn vervolgens na twee dagen teruggekomen en alles keurig afgemaakt. Nu alleen nog afwachten hoe de hybride warmtepomp werkt. Daar is het nu nog te warm voor.

vakkundig en klantvriendelijk

Goede en duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en er wordt netjes gewerkt.

• Persoonlijk advies

Uitstekende begeleiding bij het hele proces van aanschaf tot plaatsing van mijn hybride warmtepomp.

Zeer plezierig contact, deskundige en frequente begeleiding.

• Persoonlijk advies

het is goed gedaan door de mannen

de installateurs waren vriendelijk en zeiden altijd wat ze gingen doen, zodat ik daar rekening mee kon houden. na afloop is alles opgeruimd.

Erg goed

Aardig, meedenken en snel. Kan Solarite aan iedereen aanbevelen. Waarom geen 10. Hadden verwacht dat de kabel door het dak naar de meterkast zou gaan. Dit konden de monteurs niet doen, hadden ook niet het materiaal bij zich om dit te doen en er zouden dan toch nog ongeveer 400 euro kosten overheen komen. Das jammer ook door planning op afstand niet bedacht. Met de Oplossing kunnen wij echter leven. Ziet een klein stukje kabel naast de voordeur.

Goed neer gelegd

Maar een ding ze hebben geen hoogwerker gebruikt terwijl het wel gezegd is

Op tijd, snel en netjes

De jongens kwamen netjes op tijd en ze gingen gelijk aan de slag. Ik heb hun alle gelegenheid gegeven dat ze vrij kunnen werken. We hebben het samen afgestemd hoe ze de kabels zouden gaan trekken, eigenlijk heb ik hun de vrijheid gegeven hoe het hun beste uitkomt en de makkelijkste manier zo veilig mogelijk te installeren. De uitkomst is dat er in de woning geen gaten geboord zijn om de kabels te trekken. Zeer netjes en veilig gewerkt.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Vanaf eerste contact tot en met installatie waren het vriendelijke gesprekken en kon men alles prima uitleggen. Ook de installatie was in 4 uurtjes klaar.

Above and beyond

Everything works fine, installers were very friendly and gave all the required information.

• Persoonlijk advies

Professionals van verkoop tot installatie

Ik ben zeer tevreden over het contact dat ik met Solarite heb gehad. Vanaf het begin van verkoop en backoffice tot installatie ben ik door alle medewerkers uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. Ook ben ik blij met de kwaliteit van mijn panelen. Warm aanbevolen!

• Persoonlijk advies

Everything as planned and exactly as I wanted

The installation was very fast. Guys took into account all my wishes. In the end, I am very satisfied with the job that was done. Panels are generating perfectly well.

Erg tevreden

Van tevoren goede en duidelijke informatie gekregen. We werden over alles goed op de hoogte gehouden. Monteurs zijn nette en harde werkers. We bevelen dit bedrijf graag aan.

Snel geregeld

Binnen een week zonnepanelen geplaatst. Van te voren wat vragen beantwoord zodat de monteurs gelijk aan de slag konden. Binnen een paar uur lagen ze op het dak en werkte alles. Netjes opgeruimd alles achtergelaten. De volgende een telefoontje over mijn ervaring en nog wat vragen beantwoord. Al met al een professionele aanpak en zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Persoonlijk advies

Prettige en professionele aanpak en uitwerking.

Gedegen en prettige aanpak.

Vakkundig aangelegd

Vorige week is bij ons een hybridepomp geinstalleerd naar volle tevredenheid.

Snel, netjes en vriendelijk

Raad iedereen aan

• Persoonlijk advies

Ik heb er weinig of geen overlast van gehad ging allemaal soepel en goed

Fijne mannen om mee te werken prima gedaan. De installateur heeft ook prima werk geleverd top!

• Persoonlijk advies

Netjes gemonteerd en vriendelijke monteurs

Hele goede installatie

De installateurs waren goed op de afgesproken tijd aanwezig. De installatie is snel en netjes verlopen. Top

Top Bedrijf

Zij hebben uitstekende werk gedaan. Ik heb nieuwe zonnepanelen en een hybride warmtepomp gekregen. Zij hebben me over alle vragen gehulpd en alle behoeftes via subsidie, monterenopties, en ook ander behoeftes. De mensen die het werk deden waren helemaal leuk en professionel zelfs bij slechte weer.

• Persoonlijk advies

Vakmensen die zeer accuraat te werk gaan.

Op tijd aanwezig, een man voorbereidend elektrisch werk, o.m, in meterkast , en aansluiting voor de panelenkast op zolder, en even later de monteur die de dakvoorzieningen monteerde zonder schade. het karwei was dan ook in een ochtend gereed. Ook de uitlezing op mijn smartphone werd met behulp van de monteur, ingesteld.

Prima service en transparant

Gisteren zijn de zonnepanelen geplaatst. Maar het traject voorafgaand aan de installatie was perfect. Goede telefonische bereikbaarheid, mensen met kennis aan de telefoon die alle vragen duidelijk beantwoorden. De installatie zelf verliep op rolletjes, er is netjes gewerkt door de monteurs en alles ook weer netjes opgeruimd na de installatie. Duidelijke uitleg van de app en de installatie gekregen.

Uitstekend conform afspraken afgewerkt

Van maken afspraak, tot en met uitvoering en aanleg super geholpen. Zeer tevreden over afhandeling opdracht

Goed geregeld

Goed bedrijf met vakmensen aan het werk

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]