Uitstekend service!

Ik werd telefonisch benaderd of ik interesse had in zonnepanelen. Alles werd keurig uitgelegd over de telefoon en nog is via mail toegelicht. Als je ergens niet uit kwam kon je gewoon bellen en werd je vaak binnen 5min geholpen. Ik zou solarite aan iedereen aanbevelen die ik ken.

• Persoonlijk advies

Super vakkundige installatie met vriendelijk personeel

Hoewel iets duurder dan de gemiddelde aanbieders krijg je bij Solarite heel duidelijk wat je kunt verwachten. De afspraken zijn snel gemaakt en worden ook nagekomen. De communicatie gaat, ondanks de inzet van vaak buitenlandse medewerkers in de montage, met wat geduld en wat Engels ook uitstekend. Zelf de werkplek goed voorbereiden wordt door hen op prijs gesteld en verhoogt het plezier tijdens de montage. Na offerte werden de panelen en de kast binnen 2,5 week geplaatst en dat mag gerust snel worden genoemd.

• Persoonlijk advies

Fijn contact en goede service

Goed en snel contact met de klantenservice en zeer deskundige en vriendelijke monteurs

Klantvriendelijk en daadkrachtig

Goede ervaring met dit bedrijf, ze komen de afspraken na, de installatie ging prima! Geen lelijke kabels, en een rustige uitleg en service. Zeer aan te raden!

I am satisfied so far

The hybrid heat pump is working ok so far, however, it is a bit difficult for me to evaluate the benefit of the hybrid heat pump because it is not cold anymore. I will definetely be able to know the major difference ( in terms of gas monthly cost) when it gets cold again. So far job well done I think.

Goed geregeld!

Ik ben erg tevreden met de telefonische adviezen en opvolging in het proces voor de plaatsing. Op de dag van de montage heb jij ik Team Limburg hier gehad. Aardige heren en ze hebben netjes en snel gewerkt. Alles is goed uitgelegd voordat ze vertrokken. Erg blij met de goede service.

• Persoonlijk advies

Goede prijs, goede installatie, goede kwaliteit materiaal en werk

Het begint al met de verkoopster die je telefonisch goed kan informeren en een mooie offerte aanbied. Mijn panelen zijn eind november 2023 gelegd en de stoppenkast vervangen dit duurde een uurtje of 4 en is netjes gedaan. Alles heeft erna tot op heden prima gefunctioneerd en nog steeds. Er is een puntje van verbetering, in de stoppenkast is niet gedocumenteerd welke groep bij welke schakelaar hoort, dit had wel makkelijk geweest.

• Persoonlijk advies

van voorbereiding tot montage volgens afspraak perfect

montage ploeg belden daags van te voren of ze een uurtje eerder kunnen komen i.v.m. weersvoorspeling. om 7 uur aanwezig meteen aan de slag , zonnepanelen monteren electra aansluiten daarna goede uitleg . zeer tevreden ,

• Persoonlijk advies

Goed bedrijf maken waar wat ze beloven.

Goeie voorlichting , van offerte tot installatie binnen 2 week. De installatie gedaan door 2 monteurs die snel en goed werk hebben geleverd

• Persoonlijk advies

Prettig overleg in het voortraject. Snelle en zorgvuldige installatie. Verkeerde rekening, die heel snel gecorrigeerd werd.

Klantvriendelijk

Monteurs waren vriendelijk en flexibel. Alles tevreden verlopen, goede uitleg v.w.b. installatie en app!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Verbazend makkelijk!

De medewerkers van Solarite nemen veel (denk)werk uit handen in het traject om zonnepanelen te installeren. Zeer professioneel wordt je stap voor stap begeleid, bedenktijd waar nodig bepaal je tussentijds zelf, van eerste idee tot na de uitvoering is er een goede afstemming. Ook de monteurs die de uitvoering deden waren vakmannen, goed op elkaar ingespeeld, klaarden ze de klus ruim binnen de vooraf aangegeven tijd, én erg netjes gewerkt! Ik ben er super blij mee!

Top bedrijf!!!

Een geweldig en vriendelijk team heeft onze zonnepanelen geïnstalleerd. Goede service en klant staat centraal. Je kunt met een gerust hart dit bedrijf gebruiken voor zonnepanelen/warmte pomp etc. Eerlijk bedrijf met goede service.

• Persoonlijk advies

Super advies, voorlichting, begeleiding, installeren tot en met nazorg.

Prima geregeld en geïnstalleerd

Keurig gemonteerd en goede service

• Persoonlijk advies

Nette snelle service met vakbekwame mensen

Goede informatie Denken mee. Nette installateurs Snel werk geleverd. Maar ook vooral persoonlijk belangrijk, alles netjes achtergelaten.

• Persoonlijk advies

het contact met solarite is vanaf het begin goed geweest. Schouw d.m.v. foto's en éénmaal een bezoek. installatie door extern bedrijf verliep goed ook al duurde het wat langer dan normaal. Elektra installatie had meer om het lijf dan ze van tevoren hadden ingeschat maar is ook keurig gedaan zonder extra kosten.

• Persoonlijk advies

Ervaren monteurs en keurig op tijd zonder rommel achter te laten

Keurig op tijd afspraken gemaakt en die zijn ook prima uitgevoerd. De monteurs van het uitvoerende bedrijf SDO waren zeer beleefd en denken prima mee over de mogelijkheden van installatie. ook de dakdoorvoer werd vernieuwd wat toch extra meerwerk betekende

Uitstekende service en installatie

Halverwege april heeft Solarite bij ons zonnepanelen geïnstalleerd. Bij de offerte aanvraag contact gehad met Ben om de opties door te bespreken. Duidelijke uitleg gekregen en samen een goed pakket samen gesteld voor een mooie prijs. Na het akkoord op de offerte vrij snel gebeld om een afspraak te maken en binnen 2 weken geïnstalleerd. Vriendelijke monteurs en duidelijke uitleg gekregen over het geleverde product. De kabels zijn netjes weggewerkt. Wij hebben er voor gekozen om de zonnepanelen via de zolder aan te sluiten ipv via de kruipruimte. Een week na de installatie ben ik door Solarite terug gebeld met de vraag of de installatie naar wens is gegaan. Geen vervelende enquete om in te vullen. Tot nu toe zeer tevreden met de geleverde dienst en het product.

• Persoonlijk advies

Perfect service with poor communication

They provide perfect service except for the fact that 1) The work took 1 month instead of 2 visits. 2) Their electric is overloaded with work. The company itself fails to plan and distribute the remaining work. It leads to the problems that I have an appointment that doesn't happen with no communication. Where I have to just call to check that something has changed in the same day. 3) There are communication problems within people in the team. First the photos with serial numbers were provided in unreadable quality. Second they have lost 4 serial numbers and I had to go and dismantle parts of the installation on garage roof to gain access to microinvertors to read from them. But I liked the electric and his quality very much.

• Persoonlijk advies

fantastische mensen waar je wat aan hebt

Eindelijk een zinvolle en meningsvolle mensen. Je kan bij bij hun met al je vragen terecht, en ze leveren puik werk

• Persoonlijk advies

Uitstekend geholpen, duidelijk uitleg, app is zeer handig. Communicatie was snel. Enige puntje is misschien een stofzuigen houden bij het boren.

• Persoonlijk advies

Goede service en de installatie panelen is prima verlopen.

Het eindresultaat is goed

Nadeel voor ons was de taal. We konden de werknemers niet goed verstaan en dat gaf verschillende keren problemen omdat we elkaar niet begrepen. Dat was wel eens tot ergernis.

• Persoonlijk advies

Flexibel, klantgericht en goed bereikbaar.

Zonnepanelen, warmtepomp en meterkast konden verrassend snel geplaatst worden. Dat gebeurde door vakkundige en klantvriendelijke medewerkers. Voor de precieze afstelling van de warmtepomp werd een specialist van Daikin ingeschakeld. De hele installatie voldoet royaal aan onze verwachtingen. De zonnepanelen leveren zelfs bij bewolkte lucht nog aardig wat energie.

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]