Super geholpen

Keurige jonge mannen kwamen de zonnepanelen installeren. Zeer vriendelijk en beleefd en ook snel en zorgvuldig de panelen gelegd. Nu de zon nog!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, communiceert goed, komt afspraken na en ik zeg: laat de zon maar komen! Leuk om de panelen af en toe te volgen in de app. Blij mee

• Persoonlijk advies

Van kennismakingsgesprek tot plaatsing: top

Vanaf het gesprek tot aan de plaatsing zijn wij top geholpen door de mensen van Solarite. Ze denken mee in mogelijkheden en geven ook vrijblijvend advies.

• Persoonlijk advies

De zonnepanelen functioneren als een zonnetje

De zonnepanelen zijn keurig conform de afspraken aangelegd. De noodzakelijke bekabeling is heel slim(niet zichtbaar) verwerkt. Ik kreeg duidelijke uitleg over de app, die registreert, hoeveel energie de panelen opnemen.

geweldige service en kwaliteit

Mijn ervaring met Solarite is buitengewoon positief. Van begin (oriëntatie) tot eind (installatie) open en zinvolle communicatie met medewerkers die het vak verstaan. Als een vraag niet direct kon worden beantwoord werd je ook echt teruggebeld. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Plaatsingsmonteurs van een bedrijf wat door Solarite werd ingehuurd waren zeer professioneel en hulpvaardig voor een opwerkingsanalfabeet zoals ik. Kortom een zeer tevreden klant en ik beveel Solarite ook graag aan als leverancier van zonnepanelen. Fred Teeven

vriendelijk en adequaat

ik heb in het voortraject veel contact gehad en dat gaf een goed gevoel. de installatie ging vlot en vriendelijk

harde werkers

Helaas kwamen ze te laat, maar dit hebben ze goed gemaakt door correct te werken. Ze gaven duidelijke uitleg, Leverden goed werk voor een scherpe prijs

Geweldig een aanrader

Vakkundige monteurs die uitermate netjes werken. Installatie ziet er erg netjes uit.

• Persoonlijk advies

Binnen 3 weken geplaatst , na goed advies over het aantal panelen en persoonlijke ideeën. Zeer tevreden, geplaatst en verzorgd van begin tot einde door vakmensen. Nu staan we te genieten van het teruglopen van de meter!! Solarite bedankt voor de goede en snelle levering. Fijne dag

• Persoonlijk advies

Prima team correct en goed geregeld

In de wir war van aanbieders bij Solarite de panelen besteld en laten plaatsen. Alles ging prima en zeer deskundig voorzien van alle info

Goed en snel

Offerte online gevraagd, gelijk Tim aan de lijn en besproken wat voor soorten zonnepanelen en omvormers er waren. Super snelle en duidelijke offerte gekregen. Zat goed in elkaar, eenmaal bij solorite gekozen waren ze snel met bellen en handelen!!!! Top. Afspraak gemaakt en de jongens waren goed en professioneel! Geen klachten

• Persoonlijk advies

zeer goed geholpen, duidelijk uitleg, goede nazorg.

Er is goed advies gegeven, ze hebben geholpen met het invullen van de formulieren, goed bereikbaar, alle vragen nogmaals doorgenomen, heel behulpzaam.

Keurig geholpen!

Vanaf het sales traject to aan de installatie keurig geholpen! Erg tevreden, bedankt!

• Persoonlijk advies

Ik ben snel en goed geholpen.

Ik werd snel en vakkundig te woord gestaan en er werd de nodige informatie gegeven.

• Persoonlijk advies

We hebben goed advies gehad en kwalitatief goede panelen. De panelen doen het super. Montage ging goed, altijd beleefd. Er was een kleine fout gemaakt tijdens de montage, dit heeft Albert van solarite netjes voor ons opgelost. We zijn blij met de geleverde service en controles.

Vakkundig advies, goed geplaatst

Persoonlijk advies, schouw en plaatsing verliep zeer plezierig. Snelle reactie op vragen en levering conform afspraak. Uitgebreide schouw en netjes geplaatst. Keurig gewerkt. Prima partij.

Zeer goed.

Netjes en kundig

Goede en snelle service

Binnen enkele weken alles geregeld, van aanvraag tot het leggen van de zonnepanelen. Prima service

Prima vakwerk

Goed advies en prima uitvoering.

• Persoonlijk advies

Komen afspraken na, vlotte levering, veel service

Bij het oriënteren voor het laten plaatsen van zonnepanelen bleef ik hangen bij dit bedrijf. Kennis en duidelijke uitleg en daardoor uiteindelijk besloten om met hen in zee te gaan. De procedure is helder en ook de service na de (voor ons uitermate snelle) plaatsing was en is prima.

• Persoonlijk advies

In ons land met veel stormen is preventie belangrijk. Daarom is controle, ter voorkomen van problemen, heel goed.

• Persoonlijk advies

Ik heb een heel goede ervaring gehad

Alle afspraken waren altijd nagekomen De installatie personeel was snel en kundig Alles is weer schoon en netjes nagelaten Kan Solarite aanbevelen

Zeer positief

Goede ervaring met Solarite: prijs kwaliteit verhouding goed, service goed, afspraak nakomen

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijk personeel. Ze vertellen alles eerlijk en duidelijk. Ze komen snel met een tegenbod als een tegenpartij een beter bod heeft. (Tip) maar als het aankomt op een te overzien verschil zou ij ik voor solarite kiezen. Aardig. Vakkundig geen droom verkoop praat maar gewoon recht door zee

Kwalitatief servicegericht bedrijf

Vanaf het vrijblijvend gesprek, offerte, tot aan de uitvoering rop geregeld. Na installatie doen ze na een aantal weken nog een na controle en daarna bellen ze je ook nog op. Ik kan niet anders zeggen dan top bedrijf.

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]