Kwalitatief servicegericht bedrijf

Vanaf het vrijblijvend gesprek, offerte, tot aan de uitvoering rop geregeld. Na installatie doen ze na een aantal weken nog een na controle en daarna bellen ze je ook nog op. Ik kan niet anders zeggen dan top bedrijf.

• Persoonlijk advies

Volgens afspraak geleverd en meer en goede nazorg.

Advies over welke en hoeveel zonnepanelen en het eerlijke verhaal, Keurige monteurs, deskundig en netjes. Bij vragen een uitstekende helpdesk en een nacontrole na een aantal maanden.

Niks tekort gedaan. Echt aanbeveling

• Persoonlijk advies

Professionele snelle plaatsing zonder problemen achteraf.

Goede ervaring, ik heb de cellen in twee fasen laten plaatsen. Beide plaatsingen liepen uitstekend. Ik heb een lastig dak maar dat kunnen ze prima aan.

Totale plaatje klopt

Offertetraject liep gesmeerd zoals verwacht mag worden, planning voor 22 panelen glas / glas bleek wat krap, dag langer nodig dan uitgedacht maar wel volgende dag gewoon uitgevoerd. Hoogwerker een extra dag kosteloos ter beschikking gehad. Bij plaatsing sneuvelden wat dakpannen, keurig door de monteurs met hun interne organisatie opgelost in het werk. Wordt hard gewerkt door de monteurs alles keurig opgeruimd. Electra aansluitingen netjes verzorgd zelfs in het werk in overleg dakdoorvoer geplaatst. Naderhand door hen gebeld of alles naar tevredenheid was verlopen en een nette attentie van het bedrijf ontvangen omdat de overlast 2 dagen ipv 1 dag duurde. Recent is de installatie pro actief door hen ter controle doorgemeten, is het fysieke werk gecontroleerd (montage) en goed bevonden. Prima !

Fantastisch bedrijf

In 2023 heb ik 12 offertes vergeleken voor aanschaf zonnepanelen. Solarite springt eruit vanwege persoonlijke benadering, klantgerichtheid, prijs, deskundigheid, goede communicatie en zeker geen push gedrag (wat ik heel naar vind van sommige partijen). Ondanks de vertraging voor installatie vanwege externe factoren (nieuw dak) bleef Solarite vriendelijk en meedenkend in de planning. De offerte is heel duidelijk en compleet. De installatie is geheel volgens plan verlopen. Op tijd aanwezig, zeer correcte en uiterst vriendelijke monteurs, uitleg wat zij doen, alle vragen beantwoord en alles schoon achtergelaten. Complimenten voor deze klus en dit bedrijf!!

Geweldig bedrijf

Wij zijn meer dan tevreden met dit bedrijf. De zonnepanelen lagen binnen een paar uur op het dak . Keurig uitleg over de app. En fijn dat er na een jaar nog even gecheckt wordt of alles nog na tevredenheid is en iemand die komt aan huis of alles na behoren werkt.

goede service

waarin Solarite uitblinkt is een goede klant relatie. Kennis van zake, en een goede kwaliteit.

Komen zelfs na tijdje kosteloos controle uitvoeren. Van A-Z perfect

Helder, Snel en Professioneel

Na vele Zonnepanelen bedrijven afgegaan tezijn uit eindelijk bij Solarite terecht gekomen. Vele waren erg gehaast of aandringerig met het verkoop van de panelen maar dat liet Solarite anders blijken. Ze hebben veel kennis op het vak wat ze uitvoeren en kunnen hierbij goed uitleggen wat ze te bieden hebben en hoe ze te werk gaan. Communicatie met Solarite hebben wij als erg fijn beschouwd, ook na het plaatsen van de panelen! Wij waren binnen 4 weken na bevestiging trotse eigenaren van 28 panelen en kunnen een ieder Solarite aanraden

• Persoonlijk advies

Klantvriendelijk, vakkundig geen minpunten uitsluitend plus.

goede servies ,kwaliteit ,vakmanschap

Wij hebben een goede ervaring met het bedrijf ,zeker aan te bevelen

Super!!

Een aantal weken na het plaatsen van de zonnepanelen ( waar ik overigens ook heel tevreden mee ben) kregen we een bericht voor een na controle. Van andere bedrijven ben ik dit niet gewend, maar wat goed van solarite dat ze dit doen. Heel tevreden over hun werknemers, diensten en materialen. Ik raadt dit bedrijf zeker aan!

• Persoonlijk advies

Panelen en installatie zijn vakkundig geplaatst

Het gehele aanschaf- en installatieproces via Solarite en partners verliep vrijwel vlekkeloos en vlot. Deskundige en vriendelijke medewerkers. Het meest belangrijke; de panelen doen wat ze moeten doen.

• Persoonlijk advies

Aangenaam verrast door een kwaliteitscontrole op het afgeleverde werk.

Precies op de afgesprokentijd arriveerden twee controleurs van Solarite. Eén controleerde de montage op dak, één de interne aansluitingen. Alles goed bevonden, top service. Kwaliteit niet alleen in woorden maar ook in daden, top.

prima geholpen

vriendelijk en behulpzaam personeel. goed geholpen alles gewoon prima

Zeer professioneel

Goed geholpen netjes en compleet volgens afspraak geleverd . Na zorg en controle niet verwacht en wel uitgevoerd top service

• Persoonlijk advies

Goede panelen tegen redelijke prijs, weinig gedoe

Hoewel de eerste verkoper aan de telefoon wel een overdonderingstaktiek leek toe te passen en de verwachte opbrengst voor plaatsing nog ff bijgesteld moest worden omdat schaduw niet mee is genomen (dus wel ff scherp blijven) - verdel wel een goed communicerende partij die tegen een redelijke prijs, goede panelen plaatst. Ook na plaatsing nog een keer een kwaliteitscontrole (en vooraf een uitstel omdat het geplande team niet de gewenste kwaliteit leek te leveren, dus fijn dat ze dat niet door laten modderen)

• Persoonlijk advies

Uitstekende service, ben zeer tevreden

Mijn ervaringen met Solarite zijn top. Er wordt van te voren gebeld hoe laat de monteurs komen. De monteurs zijn vriendelijk en werken netjes en weten wat ze moeten doen en hebben kennis van zaken. Deze week heb ik zelfs nog een kwaliteitscontrole gehad. Al met al kan ik Solarite zeker aanraden!

• Persoonlijk advies

Ik heb de zonnepanelen snel gekregen en keurig gemonteerd gekregen. Verder is er ook nog een kwaliteitscontrole uitgevoerd en ook precies op tijd uitgevoerd.

• Persoonlijk advies

Top bedrijf. Komt afspraken.

Zonnepanelen aangeschaft en op tijd geleverd. Vlotte installatie. Voor installatie nog overleg gevoerd over de juiste richting. De opmerking over een cosmetische puntje perfect opgelost. Na installatie, na een paar weken extra service. Wat ieder jaar wordt herhaald. Kortom na installatie niet klant af, daarna ook nog controle en service. Kan iedereen aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Goed, deskundig advies en snelle uitvoering

Ik heb Solarite, als zeer deskundig en vakkundig ervaren. Goede afspraken gemaakt en binnen 2 weken hebben ze het werk uitgevoerd. De monteurs waren netjes en vakbekwaam. Kortom goede ervaring en zeker een aanrader.

Goede installatie

Op tijd. goed overleg, goede installatie, vriendelijke monteurs. Communicatie gedaan in engels (was efficienter dan Nederlands)

Zeer goede ervaring

Voortraject zeer duidelijk en kundig. Maatwerk, uitstekend werk geleverd. Na plaatsen ook goed bereikbaar en behulpzaam.

Kundige monteurs, goede service

De installatie was binnen 2 uur klaar en daarna is de elektricien nog blijven doorwerken. Hij heeft alles uitgelegd en de app werkt.

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]