De tandarts neemt de tijd, geeft duidelijk aan wat hij doet, is vriendelijk en kundig.
Erg onpersoonlijk. Heb enkele jaren geleden aangegeven dat ik bang ben voor de tandarts en ooit een trauma heb opgelopen door een slechte behandeling elders. Ondertussen heb ik de 5e tandarts hier en zonder mij in te lichten krijg ik weer iemand anders. Die stelt zich ook niet eens voor, zodat ik geen idee heb of ik nu behandeld ben door een mondhygiënist of door de tandarts zelf
Super goede tandarts.
Mijn ervaring is dat het een fijne tandarts praktijk is , een verstandskies trekken is nooit prettig maar de tandarts heeft alles rustig uitgelegd en nadien ook.
Persoonlijke aanpak door mijn tandarts die ik al jaren ken is prettig. Aantal jaar geleden is hij hier gaan werken nadat hij altijd eigen kleinschalige praktijk had gehad. Hij blijft persoonlijk, ook z'n assistente. Dit is erg fijn. Verder groot "bedrijf", niet erg persoonlijk. Telefonisch langer dan 10min in de wacht gestaan voordat je iemand te spreken krijg. Voor bij ingang kun je je aanmelden. Persoonlijk vind ik dat prima maar bevordert niet in persoonlijk contact. Wel prettig bij maken van nieuwe afspraak dat het gesprek met de assistente niet in de wachtkamer te volgen valt.
Bij elk bezoek wordt je vriendelijk ontvangen en professioneel behandeld. Ik ga er altijd tevreden weg!
Fijne kundige tandarts, leuke dames aan de receptie, denken goed mee!
Altijd goedgeholpen kom er al jaren.
Goed
Laten mij 30 min wachten in verkeerde wachtkamer foutje van receptie
Vriendelijke en geduldig omgaan met de patiënt.
Het was mijn eerste keer voor mezelf bij jullie. Ik vind de medewerkers heel vriendelijk en geduldig. Ook heel kundig en alles kan goed worden uitgelegd. Ik ben echt heel fijn geholpen en heb er een goed gevoel bij.
Vakman
Nu ik steeds afspraken heb bij dr. Patka heb ik geen problemen meer , hij luisterd naar je en is eerlijk in zijn oordeel, ik heb geen angst meer sinds ik bij hem kom . Ik voel me gehoord. Waarvoor dank.
Het is een goede gewoonte om elk half jaar mijn gebit te laten controleren door mijn eigen tandarts. Met hem hebben we een jarenlange goede relatie en dat is voor mij heel belangrijk.
Ik ben 81 jaar en verzorg mijn gebit zo goed mogelijk. Maak alleen een afspraak als ik denk dat iets moet gebeuren . Ik dacht een kleine vulling, maar nee: we laten het hierbij dus geen afspraak vulling. Bij afspraak vermeld alleen controle en wat gebeurd er? 2 x kleine röntgen. Ik zeg: als het nodig is. Nodig? Nee!! Aan mijn stift tanden is niets te zien en zijn nog perfect. Naan tandarts behandeling is mij niet bekend gemaakt. Heb wel een tandarts aangeklikt, maar dat wil niet zeggen of dat correct is.
Willen geen rekening houden met cliënt met verstandelijke beperking.
Mooie aanmeldzuil. Vooral het geboortejaar.
Een goede tandarts heeft mijn gebit Een goede service beurt gegeven!
zie vorige zin
Controle verliep zoals altijd goed, efficiënt en kundig
Mijn vertrouwde mondhygiëniste was er gelukkig weer.
Heel goed geholpen en als ik pijn had weer bij verdoofd stoppen zo gelijk echt heel super
Het scherm waar je je mee moet aanmelden vind ik onpersoonlijk. De menselijkheid is weg.
Tandarts Patka zorgt al 40 jaar goed voor mijn gebit.
Boermarkeweg 44 D
7824 AA Emmen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.