Prima!

Prima ervaring, netjes afgeleverd na ruitvervanging

• Kwaliteit ruitherstel

Ze hebben heel goed meegedacht en mij heel goed geholpen. Zelfs in hun eigen drukte konden ze mijn ruit tussendoor in de planning verschuiven. Ze zijn vriendelijk en gezellig

TOP

goed en vriendelijk

Gastvrij en prof

Afspraak is afspraak en neemt de tijd ervoor en geeft ook goed advies. Top en tevreden

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vakmanschap en flinke service

Fijn dat de voorruit zo snel kon worden vervangen en dat ik op locatie verder kon werken op m'n Macbook. Prima koffie met dito WIFI.

Super service

Ze hebben ons snel en professioneel geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Top service en kwaliteit!!!

Super snel en kwaliteit!

• Kwaliteit ruitherstel

Bij Climax wordt nog tijd voor de klant genomen. Fatih en zijn team leveren topwerk af

Prima verlopen

Niets op aan te merken die

• Kwaliteit ruitherstel

Snel maar het zou beter kunnen

De reparatie was best snel ingepland. Alleen bleef de plek van het sterretje zichtbaar. Dit was vooraf gemeld maar ik heb een sterretje van eenzelfde maat bij andere reparateurs wel compleet weggewerkt zien worden.

Vriendelijk en professioneel

Zelfs het kleinste gerepareerde barstje blijf je zien, niet te voorkomen. Wel fijn dat de kans tot verder scheuren nu minimaal is.

Snel en goed

• Kwaliteit ruitherstel

Prima locatie, wel saai als je 2 uur moet wachten tot de ruit vervangen is. WI-Fi en koffie is aanwezig. Ruit is naar tevredenheid vervangen en camera juist afgesteld.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel beschikbaar alleen nog niet afgerond

Ruit vervangen ging vlot. Echter bij het verwijderen oude ruit is een paneel beschadigd en heb daarover nog niets vernomen wanneerd dit weer aangebracht gaat worden. Bovendien nu twee keer een rit naar de werkplaats en voor mij zakelijk allemaal niet handig.

Snel en netjes geholpen

Prima bedrijf!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel geholpen en makkelijk contact

Ik heb geen evaring met glas gaatjes vullen, maar het ging soepel. Je zit nog steeds een beschadiging, wat uit reklames zou blijken dat dat niet zo zou zijn, maar het is mij verteld dat dat niet realistisch is.

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

Netjes ontvangen en voor reparatie goed geinformeerd

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, vriendelijk en goede reparatie van het autoruit. Goede communicatie met de verzekeringsmaatschappij. Prima geregeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen en correct ontvangen door reparateur.

Nadat ik "pitje" in mijn ruit had gemeld bij 123 ruit, werd ik snel telefonisch verbonden naar dichts bij zijnde autoruitspecialist. Bij hem kon ik nagenoeg direct terecht en heeft de "pit" vervolgens vakkundig behandeld.

De nazorg is perfect.

Na mijn eerste gedeeltelijke niet al te positieve ervaring heb ik inmiddels zeer goede ervaring met de vestiging in Noordwijkerhout mogen hebben.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima bedrijf en goede service

Achterruit van mijn Tesla model 3 vervangen. Probleemloos zover en goede service met brengen en halen.

• Kwaliteit ruitherstel

Het was en klein deukje in het voorraam. Het deukje is hersteld maar de toplaag van het glas is weg,

I,p,v, het deukje herstellen, had ik beter het raam kunnen laten vervangen. Of had ik beter naar een collega kunnen gaan ?

Een hele goede service

Snelle service, komt na wat wordt afgesproken.

Gieterij 12

2211 XK Noordwijkerhout