Snel en vakkundig

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, ik was zelfs iets vroeger en er werd direct aan de ruitschade begonnen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Super service

Eenvoud, secuur en nakomen van afspraak

Fantastische service.

Mijn voorruit was gescheurd en ik zou de volgende dag met mijn gezin op vakantie gaan met de auto. In tegenstelling tot andere bedrijven heeft 123Ruit Schuilenberg er alles aan gedaan om een nieuwe voorruit te regelen en plaatsen. Voorruit was niet op voorraad, maar Schuilenberg heeft het toch kunnen regelen dat de nieuwe voorruit diezelfde dag nog aanwezig was en hebben zij mijn voorruit vervangen. Top service!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Erg vriendelijk ontvangen en het repareren van het sterretje in de voorruit werd snel verholpen. Het is nauwelijks te zien.

keurig

goede service

prima en vakkundig geholpen

aardig, rustig personeel; ik kon ter plekke met mijn laptop werken; de ruit was nog niet geleverd dus ik moest nog even wachten maar verder helemaal top

In orde

Snelle afhandeling alleen zit de ster nog in de ruit maar zal volgens de monteur niet verder scheuren.

• Kwaliteit ruitherstel

Efficiente vervanging van mijn ruit

Perfect dat ik een vervangende auto kon krijgen. Hierdoor kan ik thuis doorwerken en hoefde ik niet te wachten tot de reparatie was voltooid.

Snelle service

Het verliep sneller dan verwacht, was met uurtje klaar. Ik kon ter plekke werken, koffie erbij. Prima service. Enige minpunt was dat er een druppel raam lijm op een zijraam terecht gekomen is, welke er moeilijk vanaf komt.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste Jelle, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een review. Uw verbeterpunt geef ik door aan de hersteller. Hartelijk bedankt voor het doorgeven. Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

super service

ondanks dat de ruit niet was geleverd , werd ik op tijd gebeld. daarna is alsnog dezelfde dag de ruit geleverd en erin gezet.

Geweldig goede service

Netjes geholpen goede service en de meneer was erg vriendelijk en nog even mee gepraat

Geen

Geen

Snelle service

Ervaring leert dat sommige zaken niet even gauw gedaan moeten worden en dat zelfs een ster in de voorruit specialisme is

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Buitendijk, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag geef ik u mijn reactie. U heeft de hersteller inmiddels gesproken en u heeft aangegeven dat het voor u goed is zo maar wel uw mening wilde geven. Dit waarderen wij omdat we daardoor onze service nog beter kunnen maken dus bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Petra, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Snel en ik denk goed heb er geen verstand van

Snel

Heel fijn geholpen

Fijne ervaring! Ik kon de volgende dag nog terecht en ben fijn en snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk personeel maar verliep niet zo soepel

Het personeel was heel aardig, maar er was schade aan de bedrading en er lag allemaal zooi in mijn auto toen het klaar was, de ruit was vet, wat moeilijk is om schoon te maken.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Beste meneer Reinier, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag geef ik u mijn reactie. Uw opmerkingen heb ik besproken met de hersteller als punt van aandacht. Bedankt voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Autoruit gemaakt in een loods

123ruit werkt met onderaannemers alles is daarvan afhankelijk van hoe het gaat. De vestiging in Tiel is vakkundig. Vanuit het hoofdkantoor wordt er aangestuurd. Na een klacht over de gang van zaken is alles direct opgepakt en netjes oplost! top

• Kwaliteit ruitherstel

Top service en snel geholpen.

Belde kon snel geholpen worden en na 45 minuten weer een nieuwe ruit. Top Verder prima koffie.

Prima!

Geen aanvullingen!

Prima werk geleverd

Vriendelijk

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

adequate en vriendelijke afhandeling van mijn schade

adequate en vriendelijke afhandeling van mijn schade

Snel en vriendelijk

Ik belde ze zondagmiddag en maandagmiddag had ik een nieuwe voorruit.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima geholpen

Goede service en afhandeling

• Kwaliteit ruitherstel

Afspraak gemaakt en alles is keurig verzorgd. snel en vakkundig

Zoals gezegd, afspraak gemaakt en snel geholpen. Autoruit vervangen en camera in voorruit weer afgesteld/uitgelijnd. Kortom snel en vakkundig.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Morsestraat 8 A