Afspraak gemaakt en alles is keurig verzorgd. snel en vakkundig

Zoals gezegd, afspraak gemaakt en snel geholpen. Autoruit vervangen en camera in voorruit weer afgesteld/uitgelijnd. Kortom snel en vakkundig.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Vast adres voor mij met autoglas. Goede service, kwaliteit en komt gemaakte afspraken na.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

netjes afgewerkt

Directe medewerking en super snel gedaan

Top service!

Vriendelijk te woord gestaan. Auto opgehaald en teruggebracht. Ruit netjes vervangen. Auto schoon!

Gewoon goed

Netjes thuis professioneel de voorruit vervangen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Morsestraat 8 A