Ik vindt het een fijne locatie, vriendelijk personeel en je wordt goed geholpen
Mijn ontvangst en uitleg over aanmelden klopt niet helemaal met de het gevraagde , mijn afspraak van 27 -02 16.15 stond niet in de aanmeld zuil . Het verzoek om je dan aan te melden bij de balie werkt niet omdat deze niet bezet was , na 5 minuten wachten en inmiddels 16.22 besloot ik om maar te bellen tevergeefs want het lampje op jullie telefoon knippert rood zonder bel toon is het lastig dat deze dan opgenomen word . Toen zelf opzoek gegaan naar iemand die m’n afspraak kon bevestigen en gevonden ik denk de receptioniste ze deelde me mede dat wanneer ik niet aangemeld was op de zuil ik gewoon plaats kon nemen ? graag zou ik u mondeling willen toelichten omdat nu m’n 2e ervaring met bereikbaarheid en aanmeld procedures m vr gr Rob martens 0654748466
Voor ons was t een nieuwe tandarts. Hij legde bij me dochter met autisme te weinig uit waardoor ze met spanning weg ging.
Erg jammer dat wanneer ik de bevestiging krijg dat ik om 8.15u meteen aan de beurt ben, ik als nog 15 minuten (dus pas om 8.30u aan de beurt, net als alle anderen die in de wachtkamer zaten) moet wachten omdat de mondhygiëniste/assistentes/tandartsen aan het kletsen en lachen zijn. Dit was vanuit de wachtkamer erg duidelijk te horen. Mondhygiëniste zelf was top, die zou 5 sterren krijgen en vandaar wel het aanbevelen.
Heel blij met tandarts Herman. Al vele jaren patiënt bij hem. Ik heb veel angst en hij weet hier goed mee om te gaan. Contact en communicatie verloopt heel goed. Als er iets is dan kan ik ook altijd wel terecht. Ook de assistentes zijn heel aardig en meedenkend. Ik woon inmiddels zo'n 50 km verderop maar ik heb de reistijd er graag voor over.
na invullen invullen gezondheidsverklaring Opgehaald door assistente, vriendelijk ontvangen door tandarts Gelijk geholpen had gebroken kies , nieuwe opgebouwd is weer goed Heb last van linker kaak , na enige uitleg doorverwezen naar . Fysiotherapeut gespecialiseerd in kaak gewrichten
We belden naar de beiaard voor een afspraak. Dus gingen ervan uit dat de afspraak ook daar was. Na een kwartier wachten (we hadden afspraak om 13:00 dus direct na de lunch dus we dachten meteen aan de beurt te zijn) ging ik maar vragen of het nog lang duurde. Toen zei de dat we op de concordialaan moesten zijn. Hadden ze niet aan de tel gezegd. Zou handig zijn als dat gezegd wordt en ook in de mail zou staan. Nu kostte het me een extra verlof uur.
Betrouwbaar
Stappenplan goed besproken en duidelijk uitgelegd. En goede afspraken vooraf gemaakt.
blij !!
afspraken nagekomen, snel en efficient
In het verleden was ik ontzettend bang voor tandarts. Dankzij Blinq en met name mijn tandarts Herman ben ik niet meer bang en mijn bezoek aan de tandarts is een feestje met resultaat een mooie lach. Ontzettend bedankt daarvoor!
Vriendelijk ontvangen Vriendelijk personeel
Fijne wachtruimte, muziekje op en ze stellen je op je gemak.
Prettige tandartsenpraktijk. Geen haastwerk en duidelijk advies.
ik ben goed geholpen
Vriendelijke ontvangst aandacht en behandeling
Prettige praktijk met kundige vriendelijke medewerkers. Van tandarts/ mondhygiëniste tot aan receptionisten.
Het is makkelijk om een afspraak te maken. Aardig en kundige artsen. Vervolg afspraak van 1 uur bij mondhygiënist gemaakt. Daarna geef ik telefonisch aan dat ik het wel erg lang vindt om 1 uur te liggen voor een dergelijke afspraak. En eerste mogelijkheid is best ver weg. Dus vraag ik om 2x half uur. Waardoor misschien ook eerder afspraak mogelijk is. Na overleg krijg ik te horen dat mondhygiëniste echt wel een uur nodig heeft. Ik geef aan dat ik dat begrijp naar er niet op zit te wachten dat het zo lang duurt voordat ik kan komen. Eerdere afspraak is niet mogelijk ze geeft aan dat ze belt als er eerder een afspraak mogelijk is. Ik durfde niet naar tandarts Herman het gevraagd of ik bij hem wilde komen om mijn van deze angst af te helpen. Dat is hem echt gelukt maar nu ervaar ik dit. Dit voelt niet echt hoe dat het bij Herman voelde helaas. Ik snap dat jullie commercieel gezien en dergelijke behandeling aaneengesloten willen uitvoeren maar als een klant aangeeft dat hij het liever anders wil waardoor het beter voelt zou ik verwachten dat er meer moete wordt gedaan.
als hetgeen ik zou verwachten bij een bezoek aan de tandarts(controle). Het controleren van de staat van mijn gebit(sgezondheid).
Zie hierboven
Geen 10 omdat de planning tegenwoordig wel heel vol zit, halfjaarlijkse controle plan ik altijd vooruit maar als er tussendoor iets is dan vind ik de wachttijd erg lang.
Ik ging met een vervelend gevoel weg. Met deze tandarts ga ik niet verder
Vriendelijk. Netjes. Vakkundig voor de dienst waarvan ik gebruik gemaakt heb.
Zeer tevreden
Concordialaan 10
4874 NZ Etten-Leur
Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.