Geen opmerking
Fijne vriendelijke vrouwelijke tandarts
kom voor klikgebit onderkaak. direct foto maken al voor het consult. Implantoloog heeft 3 seconden in mijn mond gekeken en zegt dat hij me niet kan helpen. Voor vergoeding moet je al 3 jaar zonder gebit zijn zegt hij. Dat terwijl ik van te voren bij mijn verzekering geïnformeerd heb en alles wordt gewoon 90% vergoed.. Op vraag wat kost het zonder verzekering praat hij overheen. Moet maar naar ziekenhuis. Indruk, al voor we binnen waren had hij al besloten me niet te willen helpen. Maar wel voor deze flut consult 70 euro voor de foto en 60 euro voor consult rekenen. Makkelijk verdienen zo.
Ik werd deze keer goed geholpen door de tandarts, heel vriendelijk. Alleen jammer dat er zoveel verloop is van tandartsen. Jammer dat Herman geen behandelingen meer doet.
Vluggertje.
Vriendelijke personeel. Deskundige tandarts.
heb deze keer wel veel last gehad na de tand trekken
Tandartsassistente prima! Kwaliteit Tandarts Maudi: onpersoonlijk schokkend in woordkeus . De manier waarop deze tandarts de casus van de patiënt behandelden, was zeer afstandelijk koud en verhard . Mijn gebit zou bijna Tot bijna hopeloos te noemen zijn. Ik kom echt ieder half jaar! Tot 2022 zeer tevreden. Een unieke formule waar wij ons thuis voelden. Daarna bergafwaarts. Ook richting kids erg afstandelijk, zonder enige vorm van uitleg. De uitleg die ik kreeg met een diepe zucht , “Er valt niets meer te redden met mijn twee kiezen”. Doorverwijzing naar kaakchirurg. En m’n andere tanden en kiezen dan? Hoe staan die ervoor. Is alles negatief?? Dit was niet de eerste keer op deze manier. Met name de houding tonatie, woordkeus en ontbreken van een empathisch vermogen Zorgt er voor mij voor dat m’n vertrouwen in een tandarts verder gedaald is, terwijl Herman destijds mijn angst heeft overwonnen. Tip: je bent met mensen bezig! Zorg voor persoonlijke aandacht. Werk aan je houding richting patiënt. Beschouw de patiënt als persoon en niet als object. Waar Herman zo hard voor heeft gestreden en over kwam als persoonlijk, huiselijk en dichtbij met z’n mooie unieke praktijk, is in waarde voor mij gedaald.. Het Groter worden van een praktijk is niet altijd de beste keuze! Word groot door klein en persoonlijk te blijven. Of begeleid je team zo dat er altijd aandacht blijft voor de persoonlijke zorg. Huiselijke sferen heeft plaats gemaakt voor massaproductie en afstand. Erg jammer. Herman, laat je meer zien op de werkvloer! Jij bent de formule!!
Wisselende tandartsen wat ik als niet prettig ervaar. Een vaste tandarts zou prettig zijn zeker als je angstig bent voor een tandarts.
goede behandeling zonder pijn
Zeer goede ontvangst, vriendelijk en zeegroen geholpen
Ik had een mankement en kon gelukkig vrij snel terecht in de praktijk in Etten Leur. Goed geholpen door een aardige tandarts en assistente.
Zeer te vrede met de behandeling
Maak speciaal een afspraak mij Ed is hij er niet.
Kies getrokken is geen pretje zeker niet als die afbreekt en je de andere dag naar de kaakchirurg moet
Je wordt gezien en gehoord, er wordt duidelijk verteld hoe en wat ze gaan doen tijdens een behandeling en dat is fijn.
Je komt voor advies over implantaat en gaat met een rekening van 130 euro de deur uit. Zonder advies over implantaat! Er is niet eens over gesproken. Wel wat er mis kan gaan in de toekomst met mijn gebit??? Ga 4x per jaar bij hun naar mondhygieniste voor uitgebreide behandeling, heb net voor 1500 euro behandeling gehad bij paradontoloog en weer is er volgens de tandarts van alles mis met mijn gebit....Ik ben het vertrouwen kwijt en een hele boel geld. Het gaat niet over de client maar of de client het allemaal kan betalen, vooral als je een tandartsverzkering hebt. Bah ben zo teleurgesteld en stress is al helemaal niet goed.
mijn complementen voor het complete plaatje maar toch een dikke pluim voor herman de raaf ook voor jullie maar vooral voor zijn patienten
fijn dat de persoon waardoor ik behandeld wilde worden ook de behandeling uitvoerde
Ik ben tevreden met behandeling
Nemen de tijd. Ook als je bang bent
Goed geholpen
Heb daarna de rekening gekregen iets minder
Ontspannen wacht ruimte vriendelijke mensen. Komen zelf ook ontspannen over. Geven op vriendelijke wijze advies.
Fijne praktijk Enige minpunt is tandenpoetsen op n toilet met een mini kraantje
Concordialaan 10
4874 NZ Etten-Leur
Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.