Goed.

Perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed! Zó jammer dat Sam weggaat. De wisselingen in de praktijk zijn niet fijn. Ik heb bijna elke keer een andere tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd mooi op afgesproken tijd behandeld

Kundig en klantvriendelijk

Geholpen door Marleen en achternaam kwijt maar zij behandelde me erg fijn en kundig. Ook de assistente vond ik erg vriendelijk en kundig.

Vriendelijk

Goede tandarts en heel vriendelijk

Vriendelijk

Ze nemen de tijd voor je. Zeggen wat ze gaan doen.

Vriendelijke

Het was zoals ik had verwacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rust geduld vriendelijk en kundig

Zoals boven beschreven een hele fijne ervaring bij tandarts kinderman. Ook de mevrouw bij de receptie vriendelijk.

Vriendelijk en goed

Vriendelijk ,nemen alle tijd voor je

Toppie

Super goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, gaf goede uitleg. Ik heb wel klachten inz. het beantwoorden van de telefoon en het NIET reageren op e-mails.

prettig

de personen waarmee je te maken hebt zijn vakkundig en geven je duidelijke uitleg indien je vragen hebt omtrent de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op een fijne manier mijn behandeling gehad

Op een prettige manier geholpen door mondhygiënistte en tevens ook nog een controle door de tandarts, alles gaat daar op een prettige manier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij met het verdwijnen van de pijn!

Ik had een ontsteking in de wortel van mijn tand! Zenuwbehandeling gehad en de pijn is zo goed als verdwenen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed en fijn geholpen !

Onverwachts kwam ik bij tandarts Eduardo terecht. Hij stelde me op mijn gemak, legde rustig mijn opties uit en gaf raad. Een week later is de behandeling op goede manier voortgezet. Nogmaals dank.

Gewoon goede zorg

Altijd vriendelijk en goede zorg.

Altijd gezellig!

De mensen zijn altijd vriendelijk. Er wordt ook regelmatig gelachen. Ik ben dan ook nooit zenuwachtig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit was echt een aanrader.

Ik kwam als herboren van de stoel af.

Steeds verandering van tandarts

Zo ben je gewend aan je tandarts die goed zijn werk doet en de tijd er ook voor neemt en dan gaan ze weer weg wat dan weer jammer is. Moet je weer aan een andere wennen vindt dat maar niks. Dit is best vaak gebeurd.

Positief

Vriendelijke medewerkers. Goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel blij en tevreden met de snelle service.

Meteen dezelfde dag werd ik geholpen. Super dat het zo snel kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

wachttijden zijn kort na afspraak.

Ik ben deskundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts kwam rustig, bekwaam en secuur over. Prettig in communicatie.

Tandarts kwam rustig, bekwaam en secuur over. Prettig in communicatie.

Vijverstraat 8 A

4711 EV Sint Willebrord

Over BlinQ Vijverstraat

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.