Filters

10

Prima!

Goede informatie vooraf. Zichtbare resultaat na afloop van de behandeling getoond. Totaal geen napijn gehad!!!! Heel tevreden dus! Ik hoop dat het effect ook langdurig zal blijken te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

luisterend oor.

voldoende tot goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

redelijk; ontvangst prima

lange wachttijd, zowel voor de afspraak als voor de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Rafi heeft met zorgvuldigheid heel mijn gebit schoongemaakt.

Met heel veel zorg en aandacht mijn tanden laten reinigen. Ik ging heel tevreden de deur uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam

Een zeer fijne ervaring. De tandarts is rustig, vriendelijk, neemt de tijd en behulpzaam als je vragen hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Vriendelijk en geruststellend

Zelf beetje angst voor de tandarts maar hier werd super mee omgegaan toen ik dit aangaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Twain is altijd fijne behandelaar en hij heeft super personeel

Twain is altijd fijne behandelaar en hij heeft super personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prettig geholpen door de mondhygiënist

Goed geholpen door de mondhygiënist Lette goed op je Vroeg ook regelmatig of het nog ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Voorbeding op verdere behandeling professioneel en vlot uitgevoerd

Voorbereidingen verdere behandeling vlot en professioneel uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Efficient en vriendelijk

Efficient en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Vriendelijk, goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede behandeling

Prettig geholpen met goede uitleg van de werkzaamheden. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prettig

Meedenkend naar oplossingen, prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zo behulpzaam , meedenkend gewoon fantastisch.

Ben 14 jaar geleden naar Enkhuizen verhuisd. Hier mijn implantaat zo laten ontsteken dat hij verwijderd moest worden . Verder geen plan gemaakt, dus continu rottigheid, geen schroevendraaiertje en noem maar op. Dus met gierende banden terug naar Mondcentrum Waalre , waar alles weer goed gekomen is . Heel Hartelijk dank hiervoor , en tot ziens voor de volgende controle Mvg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

De afspraken zijn steeds op tijd.

Heb wel elke keer een andere mondhygiëniste gehad maar ze deden het alle drie goed. Samen met de Implantoloog, de tandtechniquer kunnen we samen bekijken wat het beste is voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

alles prima

alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer klantvriendelijke oplossing.

Ik had 2 aaneensluitende afspraken geboekt voor mondhygiënist Resy en Mevr Adams, die voor een afspraak bij de Kaakchirurg Mevr Khatchsturian ging het St. Anna ZH al gepland stonden een maand nadien. Resy annuleerde de afspraak maar ik nam op maar werd niet beantwoordt. Enige minuten later had hij ingesproken dat ik niet terecht kon en ik kon hem niet bellen. Ik belde de receptie en dat was onmogelijk. De secretaresse aan de bali begreep het maar het zat bomvol. Er was niets meer open als na maanden. Ik zei dat kan niet vanwege k der zoeken vooraf. Ze zei nou dan zet ik je tegelijk met een andere patiënt dan niet U wtl 20 minuten wachten. Ik zei dat geeft niet ik heb alle tijd. Omdat het onmogelijk was die dag vanwege wegomleggingen had ik al 139 km gereden en 2 uren tijd, kwam ik 20 minuten te laat en kon ik niet geholpen worden. Een andere medewerkster was verbaasd en zei dat kan niet wat U zegt dat doen wij nooit zo. Ik liet de bevestigingen van mijn afspraken en de geplande zien waarop zei het probeerde op te lossen met mevr Adams en mogelijk een andere mondhygiënist. Resy was er wel maar hij had onmogelijk tijd. Eerst naar Mevr Adams werd de oplossing en een lieve andere mondhygiëniste Ghalia, was bereid om in haar vrije tijd (ze was al afgewerkt) dit probleem op te lossen en jij niet weg te sturen. Ik vindt dat zo tot, dat zij haar tijd opoffert omdat Resy het had afgezegd, en daar niets mee geregeld kon worden. Ze heeft haar werk bovendien ook nog super goed uitgevoerd. Het was nogal een grondige beurt die in de computer werd gezet door Mevr Adams en dat vindt ik echt geweldig fijn, dat er 4 mensen zijn, inclusief de sympathieke “fotograaf” van mevr. Adams. Ik heb dat zo gewaardeerd. Had al eerder een review geschreven maar die is dan kennelijk niet aangekomen. Lieve mensen mij oprechte dank Mondzorg Waalre speciaal aan de genoemde medewerkers inclusie de receptionisten. Pieternelleke Jansen-Moors

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed

Prettige praktijk en mevr. Abrahams is erg vriendelijk en zeer kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Top

Prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede zorg door professionele medewerkers

Zoals altijd tijdens elk bezoek vakkundig overleg en uitvoering door de professionele medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

rommelig

Mijn eigen tandarts is elders gaan werken. Ik weet nu niet wie mijn nieuwe tandarts wordt. Voor een behandeling twee verschillende. Geen duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goede ontvangst

Korte uitleg. Weinig tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

10

Namet Farhou Zij heeft gouden handen en werkt ze zorgvuldig. Ze is heel aardig en werk vanuit haar hart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima!

Waarom een hele zin als één woord voldoet?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Niet aardig en foutieve informatie

We werden 2 minuten vooraf gebeld dat de afspraak niet doorging. Ik gaf aan dat we voor de deur stonden, vrij genomen hadden van werk en vroeg wat de reden hiervan was. De afspraak voor het voorbespreken van de implantaten kon niet doorgaan omdat ze van de zorgverzekering VGZ geen goedkeuring hadden (ik gaf aan dat dat niet onze zorgverzekering was) en men beweerde dat de leeftijd 21 jaar moest zijn. We hadden hierover al enkele afspraken gehad bij deze tandarts en ook bij de eigen en juiste zorgverzekering geïnformeerd. We zijn toch maar even naar binnen gegaan omdat dit verhaal niet juist was. We werden door de betreffende tandarts ontvangen en eigenlijk de mond gesnoerd omdat ik wilde aangeven waar wij onze informatie vandaan hadden. Vervolgens hebben we wederom contact opgenomen met de zorgverzekering en blijkt gewoon dat de behandeling gestart kan worden nadat ze de aanvraag definitief binnen hebben. Het doorgeven van foutieve informatie kan gebeuren maar zeer onvriendelijk te woord gestaan worden is niet prettig en zeker niet waar je dochter bijstaat. Deze tandarts gaan we dan ook zeer waarschijnlijk verlaten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Dijklaan 9

5581 WG Waalre

040 222 2211

[email protected]

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.