Filters

2

Niet aardig en foutieve informatie

We werden 2 minuten vooraf gebeld dat de afspraak niet doorging. Ik gaf aan dat we voor de deur stonden, vrij genomen hadden van werk en vroeg wat de reden hiervan was. De afspraak voor het voorbespreken van de implantaten kon niet doorgaan omdat ze van de zorgverzekering VGZ geen goedkeuring hadden (ik gaf aan dat dat niet onze zorgverzekering was) en men beweerde dat de leeftijd 21 jaar moest zijn. We hadden hierover al enkele afspraken gehad bij deze tandarts en ook bij de eigen en juiste zorgverzekering geïnformeerd. We zijn toch maar even naar binnen gegaan omdat dit verhaal niet juist was. We werden door de betreffende tandarts ontvangen en eigenlijk de mond gesnoerd omdat ik wilde aangeven waar wij onze informatie vandaan hadden. Vervolgens hebben we wederom contact opgenomen met de zorgverzekering en blijkt gewoon dat de behandeling gestart kan worden nadat ze de aanvraag definitief binnen hebben. Het doorgeven van foutieve informatie kan gebeuren maar zeer onvriendelijk te woord gestaan worden is niet prettig en zeker niet waar je dochter bijstaat. Deze tandarts gaan we dan ook zeer waarschijnlijk verlaten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Wordt goed geholpen

Kreeg binnen een week afspraak .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend

Ik was heel blij dat ik van tevoren ingelicht was over de wegafsluiting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed

Zeer goed geholpen door personeel aan de balie, tandarts en assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Oké

Ik word bij tandarts Landman altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend!

Prima ontvangst. Goede uitleg wat de tandarts ging doen/zag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

deskundig en prettig

zorgvuldige controle en uitgebreide analyse van gebit via röntgenonderzoek. Prettige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Goed geholpen. Geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Snel en goede service

Nieuwe spalkje gekregen en dat ging snel en gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Niet tevreden.

Mijn vrouw en ik hadden een afspraak bij zowel de tandarts als de mondhygiënist. De tandarts bleek afwezig te zijn, wij zijn hierover niet geïnformeerd wat wel zo netjes geweest zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed geholpen

Jammer dat je word doorverwezen naar een mondhygiënist om tandsteen te verwijderen. Allemaal extra kosten en extra tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Twee woorden komen als eerste bij mij op: Vriendelijk en Professioneel.

Ik kwam voor een second opinion over de vervanging van een 4-delige brug. Rontgenfoto gemaakt. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van tandarts van Wieringen. Raadde implantaten af, gezien mijn hoge leeftijd, en stelde voor de oude brug te verwijderen, 1 aangetaste tand te verwijderen en een extra pijler erbij te nemen. Dus een 5-delige brug. De uitgebreide, schriftelijke begroting was helder en afspraak gemaakt. Oude brug werd verwijderd en noodbrug geplaatst. Omdat de scan voor het tandlab niet duidelijk was, moest die opnieuw. Noodbrug sneuvelde en in plaats daarvan 3 noodkronen. Dus een kleine week veel thuis gebleven en buitenshuis alleen gelachen met mijn mond dicht! Nieuwe brug geplaatst (groot!!) en tevreden naar huis. Ik had uren doorgebracht in de "stoel", maar altijd zonder pijn en steeds op mijn gemak gesteld door tandarts en assistente. Graag wil ik de telefonistes/receptionistes, tandarts-assistentes en tandarts van Wieringen complimenteren met de vriendelijke ontvangst en de professionele behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

korte en professionele gebitscontrole

naar aanleiding van een pijnklacht (soort kortsluiting-gevoel aan de rechterkant van mijn ondergebit) heb ik een afspraak gemaakt; tandarts Van Wieringen heeft ernaar gekeken en geconcludeerd dat er een ingreep niet nodig was; wat ik mooi vond is dat hij mij een spiegel in de hand gaf, zodat ik zelf kon zien wat hij me uitlegde: een slijtage-plekje op de hoektand die voor de gevoeligheid zorgde, maar waarvoor verder geen behandeling nodig was (wel gewoon goed blijven verzorgen natuurlijk); aangezien ik boven een kunstgebit heb, was de tandarts vrij snel klaar met de behandeling. prima !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vakkundig, vriendelijk

Het is belangrijk dat je vertrouwen hebt in je behandelaar en dat heb ik zeker!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Super ervaring gehad.

Voor het eerst naar een andere tandarts van Centrum Mondzorg Waalre omdat mijn vorige daar is verhuisd naar de randstad. Wat een aardige en vriendelijke man was die tandarts die ik daar voor het eerst zag. Ik heb nog geen behandeling gehad van hem, enkel een gebit controle, maar deze man stelde me ontzettend op mijn gemak. Conclusie... mijn ervaring was super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed

Aardige vent, vertelt wat hij doet, kletst wat zodat je afgeleid bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Ondanks voor mij een pittige operatie , was er een goede sfeer, en werd alles duidelijk uitgelegd

Goede uitleg van de operatie, jammer dat de OK niet beschikbaar was, omdat de OK lamp defect was, kan/mag je wel een operatie uitvoeren in een normale behandelruimte. De technischer installaties zijn namelijk van een veel hoger niveau in de OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Jammer weer wachten

Weer wachten jammer dat ik elke x moet wachten bij de andere tandarts die ik had was het nooit en die haalde ook meteen tandsteen weg nu zeggen ze apart voor terug komen gaat alleen nog maar om geld

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima !

Goed geholpen , fijne vriendelijke tandarts en assistente . A

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Na het melden van problemen met protheses op korte termijn geholpen

Deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Alles verliep goed en op tijd

Heel goed en zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

vertrouwd

goede ervaringen bij mondzorg Waalre. Heb heel veel vertrouwen in de kundigheid van het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Onpersoonlijk

Ik werd 15 later dan de afspraak naar binnen geroepen en als ze 5 woorden heeft gezegd is het veel en de glimlach is denk ik ook protocollair afgeschaft. Mondhygiënistes/(paro)preventiemedewerkers geven ook geen hand want ‘sinds corona doen we dat niet meer’. (En dat terwijl er genoeg middelen juist daar voor handen zijn om je handen te reingen.)

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Slecht

Ik had een dubbele afspraak, eerst bij de mondhygiënist, daarna bij de tandarts. Ik ben goed geholpen qua schoonmaken van mijn gebit maar vervolgens plant ze met mij een nieuwe afspraak en ik word weggestuurd. Ik vond het al vreemd. Ik zit 5 min in de auto, word ik door jullie gebeld dat ik nog een afspraak had bij de tandarts. Ik zei dat ik dat wist maar dat ik werd weggestuurd. Ik ben over 2 min terug zei ik; nee de tandarts heeft geen tijd meer ...belachelijk..wederom slechte communicatie en service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Redelijk snel terecht kunnen

Mondzorg oké. Wel meer verleden bekijken in dossier. Kan niet zeggen dat klacht volledig over is. Tel. Moeilijk bereikbaar. Bandje waarmee opgenomen wordt erg rommelig (op achtergrond spreken personen door elkaar heen). Ook overschakeling op ander bandje gaat vreemd. Nooit direct iemand aan de lijn. Wordt wel met veel moeite naar een gaatje gezocht voor een afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Dijklaan 9

5581 WG Waalre

040 222 2211

[email protected]

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.