Prettige ervaring!

Ik werd keurig op tijd vriendelijk ontvangen. Bij de tandarts voelde ik me gelijk op mijn gemak. Ze stelde betrokken vragen en op mijn vragen kreeg ik bevredigend antwoord. Naar mijn inzicht voerde ze de controle goed uit en deed ze de behandeling correct. Ook de tandartsassistente was vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede info gehad op mijn vraag over het niet kunnen kauwen aan de linker kant. t

Helaas heb ik de aan mij beloofde offerte voor het vervaardigen van een gebitje met 2 kiezen niet mogen ontvangen. Heel jammer

Altijd netjes

Al 40 jaar patiënt, altijd goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben exstreem bang voor een tandarts, ze stelde mij gerust en namen alle tijd om dingen uit te leggen, dit was rustgevend, ook erg tevreden over mijn nieuwe plaatje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig en optijd geholpen.

De tandarts was vriendelijk en de afspraak was op de geplande tijd.

Goed advies en kundig

Lief en deskundig

Mijn kinderen en ik zijn lief en erg deskundig geholpen. De jongens werden op hun gemak gesteld en er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

Goed'

Goed geholpen , maar lastig dat hij ook een andere patiënt te woord staat , tijdens ons gesprek

Prima behandeling .

Goed georganiseerde kliniek . De tandarts stelt je op je gemak en communiceert heel goed met je.

Zeer prettig

Vriendelijkheid en aandacht, zowel bij de receptie als de tandarts en de assistente. Een mooie schone praktijk, met moderne apparatuur en tandarts Pinto kwam over als zeer bekwaam.

Perfectionistisch

Beheerst en ontspannen

Kundige mondhygiënist

De mondhygiënist die mij heeft geholpen was zeer kundig en zorgvuldig

Opgelucht , omdat het toch weer meeviel , pijnloos geholpen , toppy

Vroeger was ik altijd bang dat er geboord moest worden , nu helemaal probleemloos en tactvol geholpen echt top !

uitstekend

voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen qua zorg en communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goedemorgen tandarts die de tijd neemt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige mensen en zeer goede behandeling

uitstekend geholpen

uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb goede ervaringen, wordt goed en deskundig geholpen

goede en snelle behandeling

Goede en snelle behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik schijt in mijn broek als ik naar de tandarts moet gaan maar ze zijn er heel vriendelijk en dat stelde mij wel een beetje gerust

Uitstekend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt niet gevraagt of je iets wil ,maar van je verwacht

Er waren foto's aan de beurt ,volgens de tandarts! Naar mijn inziens vraag je of de klant dit wil? Er wordt gewoon vanuit gegaan ,dat we het doen! Vind ik niet netjes! Wij moeten betalen, niet de tandarts! De 1 heeft een groter budget dan de ander! Hopelijk houden jullie hier in het vervolg rekening mee!! En vragen jullie of her goed is dat er foto's gemaakt worden maar niet doen zonder te vragen !! Ook niet bij mijn kinderen!!

X

X

Kaaij 14

4691 EE Tholen

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.