prima verzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg prettig ervaren en heel vriendelijk

Heel vriendelijk en als prettig ervaren…..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt tijd genomen om mijn gebit goed te controleren

Je wordt vriendelijk ontvangen, veel vakkennis, goede tips voor gebitsverzorging.

Uitstekend behandekd

Zie boven

Zeer kundig behandeling.

Snelle afspraak kunnen maken en een kundige en vriendelijke behandeling

heel tevreden

heel tevreden

Zeer goed en rustig

Snel, vakkundig, vooral weinig pijn

Snel, vakkundig, vooral weinig pijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

controle gebeurt in een relaxte sfeer, voelt betrouwbaar.

Goed,correct

Ik doe dit voor mijn vrouw Ria van Roosmalen-Wiegers. Ze is erg tevreden over jullie praktijk. Mvrgr, Ria

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima contact en luisterend oor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en fijne mensen.

Het was heel goed.

Goede behandeling en adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, professionele benadering van de patiënt. Ik raad het van harte aan.

Goed!

Goed geholpen en duidelijk advies!

Klantvriendelijk

Kreeg wat ik verwachtte

Duidelijk antwoord op vragen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en ze nam de tijd. Ik werd serieus genomen.

Verrassing

De tandarts zij bij de laatste controle, incl foto's maken, dat de vulling vervangen moest worden. Prima. Dat ingepland. Lig ik een uur en 10 minuten!!! met m'n kaken wijd open, au! Voor niet 1, maar voor 3 vullingen! Jeetje. Dat duurde lang. En ik heb nu 2 dagen later nog steeds een toegetakelde kaak ervan. Slik de hele dag paracetamol. Het is nog erg gevoelig met warmte, kou, zoet en kauwen(druk erop). Hoop dat dat deze week weg trekt en daar niet weer een nieuwe behandeling voor nodig is...zucht...... De verdoving ging wel heel prettig en werkte goed. Dat is het enige lichtpuntje.... En ze gingen wel kundig te werk hoor, dat wel. Wel excuses gekregen, maar dat neemt niet de vervelende ervaring en torenhoge rekening weg natuurlijk.

Vriendelijk en goede uitleg

Geen pijnlijke behandelingen gerust stellend en goede uitleg tijdens behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

hele betrokken geduldige meedenkende aardige en kundige tandarts!

mijn behandeling was bij tandarts Anastasia, haar naam staat nog niet in jullie rijtje. Misschien kunnen jullie haar naam toevoegen? Dank! Zie mijn ervaring hierboven in 1 zin ;-)

Zorgvuldig geholpen

Heel goed behandeld

Kundig en leuke mensen

Sorry,ik weet niet de naam van de vrouwelijke tandarts

Goed en vriendelijk

Prettig geholpen.

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde