Snel en correct geholpen.

Makkelijk om een afspraak te maken, Op tijd en vakkundig geholpen

Goede behandeling

Luisteren goed naar wat je zegt

heel goed en fijn

ik vind mondzorg altijd heel goed ze behandelen mij altijd rustig zonder pijn en ongemak en ze vertellen altijd goed wat ze gaan doen en loop na afloop altijd met een stralende glimlach de deur weer uit bij hun dus alle toppie

Heel goede ervaring

Goede mondhygiënist heel vriendelijk Ik ben goed geholpen ze legde alles goed uit.

Mirjam is een topper

Mirjam is een topper! Zorgvuldig, betrokken en zeer aardig

snel kies getrokken

Het trekken van de kies ging sneller dan verwacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede deskundige aanpak. Vriendelijke, vrolijke medewerker

Nadat mijn kiezen (boven) waren getrokken. Uitstekend gedaan door tandarts Rik. Heeft Cees een plaatje gemaakt, Zorgvuldig en goed. Tot nu toe een kleine correctie omdat het net niet lekker zat. Een compliment voor beiden en de nazorg door Sanne

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg afgestemd op persoon

Ik kreeg iemand die echt bij mijn persoonlijkheid pastte. Iemand die gewoon lekker mee praatte , niet teveel over de angst praatte , waardoor alles heel normaal en relaxed voelde , ondanks alle spanning die er wel zat

Matig

Ik had een afspraak voor een controle maar die was gecanceld ivm drukte....??? Zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Wie heeft het niet druk ik heb deze afspraak ook op mijn werk moeten overleggen. Dankzij de hulpvaardige baliemedewerkster heeft ze mij nog ertussen kunnen plannen bij Ron Rinck. Ben niet de enige hoor deze klacht vaker van patienten die bij jullie in de praktijk komen. Ik kon gelukkig nog worden geholpen maar zij moesten een nieuwe afspraak maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

slordig in het nakomen van afspraken

Een uitstekende mondhygiëniste (Mirjam). Een verlies voor Mondzorg Culemborg dat zij weg gaat. M C is slordig in het nakomen van afspraken met de tandarts.

Vakkundig

Prima centrum. Accuraat, loopt als een tierelier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen en netjes behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom goed geholpen door mijn "eigen" tandartsassistente

Kwam deze keer voor het laten rebasen van mijn gebitsprothese. Ook deze keer vriendelijk en goed geholpen. Dus was weer een prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en correct geholpen.

Goed en correct geholpen en juist op tijd.

Ze denken met je mee

Vriendelijke en rustige tandarts. Hij luistert, denkt mee en legt rustig en duidelijk uit wat de mogelijkheden zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hij heeft niet helpen en niet goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door een van de mondhyginisten.

Lisa is een aardige mondhygieniste die op een plezierige manier mijn geit heeft gereiningd

Prettig ervaren

Al vind ik het nooit fijn om te gaan. Toch ga ik

Prettig

Bij de tandarts ben ik op een prettige manier geholpen Meegenomen in de behandelingen ook via beeld scherm , ook overleg om een foto te maken dit vind ik erg prettig Het aanmelden via een computerscherm vind ik onpersoonlijk dat was het enigste wat ik minder vond Misschien fijn als de naam van de behandelende tandarts in de afspraak komt te staan in de mail Heb nieuwe tandarts en weet naam niet meer helaas

heel goed.

Aardige mensen. Geen lange wachttijden. Ze zeggen wat ze gaan doen.

Veilig

Sinds ik bij Jeffrey patiënt ben, voel ik me veilig, goed begrepen en serieus genomen.

Goed, deskundig en attent

Ik moest wat langer wachten dan verwacht, maar daarna ging de behandeling vlot en op een uitstekende wijze. De tandarts verexcuseerde zich voor het wachten.

Toppers

Alleen maar goede ervaringen na jaren niet meer naar de tandarts te zijn geweest vanwege angst&Financieel zijn m,n verstandskiezen onder narcose verwijderd daarna m,n kronen(Voortanden) Die slecht waren geworden vervangen door een brug en kan ik nu weer zeggen dat m,n gebit weer aardig goed/Gezond is ook is m,n angst wel verdwenen omdat ik me daar op m,n gemak voelt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima geregeld, maar het zou fijn zijn om een paar dagen van te voren een mail of app/sms te krijgen als herinnering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel met oog voor de client

Snel afspraak kunnen maken voor spoedbehandeling, vriendelijke benadering van zowel receptie als behandelend tandarts.

De Raaf 13

4102 DG Culemborg

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.